Één hele goeie middag allemaal! Ik ben gosia884, 20 jarig student International Business and Management en afkomstig uit Leeuwarden. Ik poker nu ongeveer 2 jaar, weliswaar met onderbrekingen, maar toch, 2 jaar dus. Ik heb zo nu en dan eens wat winst gemaakt, en zo nu en dan eens wat verlies. Helemaal back in de days, ben ik eens begonnen op EVEREST Poker, omdat vrienden van me daar ook pokerden, en door hen werd ik wegwijs gemaakt in het pokerwereldje. Verder pokeren we regelmatig op school of gewoon gezellig bij iemand thuis. Na de EVEREST playmoney sessies, ben ik begonnen op PokerStars waar ik eerst meteen mijn 100$ deposit verloor (duh, nooit gehoord van bankroll management etc :p). Daarna gewoon wat doorgeprutst en zo nu en dan toch eens begonnen met winnen. Daarna vond ik dat het te veel tijd in beslag nam en ben ik dus een tijdje gestopt. Toch deze zomer weer begonnen op Unibet, van een 100 euro deposit 1000 euro gemaakt en vervolgens uitgecasht. Daarna weer een tijdje niks en na de vakantie via een vriend op PokerStrategy beland. Daar nu wat bezig met SSS'en (ook al met wat kleine pauzemomenten, maar nu toch echt wat serieuzer bezig). Begonnen met 50$ op Full Tilt, daar vervolgens 200$ gemaakt (inclusief de 50$ bonus) en uitgecasht met nog 50$ left. Met die 50$ dus 2 weekjes geleden weer doorgegaan met SSS'en op NL10. Eerst ging alles goed, ik was begonnen met Elephant, en werkte mezelf op in 2 dagen naar 85$. Toen sloeg het noodlot toe, mijn laptop ging kaduuk en sindsdien speel ik op de PC in de huiskamer. Toen een vrije val beleeft, in een klein stukje tijd naar 40$ teruggezakt, waar dat door komt, weet ik nog niet. Maar feit is wel dat ik me beter voel spelen als ik mijn resultaten bijhoud. Daarom ook dat ik deze blog wil maken, om mijn resultaten bij te houden, en hopelijk beter te gaan spelen
Doelen:
- Minder tilten
- Meer handen posten
- Blog bijhouden
- Mezelf opwerken tot 75$ in het eind van de maand (oktober)
- Meer tijd besteden aan het lezen en leren van artikels/video's bekijken
Dit is het voor nu, ik ga nu bezig met een sessie, 6xPL10 tafel. Beginbedrag: $38,97