Ga naar het forum
Duke Freedom - Blog...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Duke Freedom - Blog Gestopt

195 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
6,812 Weergaven
DukeFreedom Topicstarter
DukeFreedom
BlackMember

Gladiator Grinding Gekte: Dag 25... The End

0 BB. Alhoewel ik op het dieptepunt vandaag nog eens 150 BB down was en daarmee zo langzamerhand wel ongeveer een 1000 BB downswing achter de rug had...

Gelukkig eindigde ik dus op 0 BB en dat is een heel mooi resultaat, kijk maar:

Beter zo dan andersom he. ;)

Nivlem
Oldschool Grinder

Hey DukeFreedom!

Omdat je afgelopen maand zo'n zieke grind hebt gemaakt is er speciaal voor jou een diamond 6max FL video gedubbed aangezien we hier helaas de laatste tijd niet zo veel video's voor hebben gehad! De video kun je hier bekijken.

Verder vroeg ik me af of je ook naar het community event zal komen, het lijkt me leuk als je daar ook bij zou kunnen zijn!

DukeFreedom Topicstarter
DukeFreedom
BlackMember

Heb al 2 weken geen poker meer gespeeld, had even geen zin. :P

Zal de video binnenkort is bekijken, diamond videos = :f_love:.

Community event zal ik helaas niet aanwezig zijn.

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Community event zal ik helaas niet aanwezig zijn.

Omg, whyyyy? ;(

Anyways, wel zieke grind afgelopen maand man, je bent aardig op weg naar Black Member ;)

DukeFreedom Topicstarter
DukeFreedom
BlackMember

Zit 'pas' op de 180k lifetime puntjes hoor... Dat is nog een hele lange weg te gaan. :D

Zit 'pas' op de 180k lifetime puntjes hoor... Dat is nog een hele lange weg te gaan. :D

Niet als je nog een paar maand zo sick speelt en zoveel SP binnenharkt. :D

Positive thinking man! _cool:

Duke, waarom blog je niet meer? :( Speel je zelf nog wel, of judge je alleen onze handen? :P

DukeFreedom Topicstarter
DukeFreedom
BlackMember

Niet zoveel zin gehad om te pokeren, dus ook niet zoveel meer gespeeld. Heb nu zelfs de lelijke platinum status. :( Waarschijnlijk ga ik ook niet zo uitgebreid meer bloggen als ik weer veel ga spelen, maar kan wel eens wat leuke handjes posten. Zal vanmiddag wel wat schrijven.

Ahja, op die manier. :) Nouja, als je er even geen zin in hebt hoeft het ook niet natuurlijk. Was alleen wel benieuwd naar wat leuke FL handjes om hopelijk zelf ook weer van te leren. ;)

DukeFreedom Topicstarter
DukeFreedom
BlackMember

Nou had wel een paar interessante handjes, was ze alleen vergeten te posten, heb de belangrijkste in ieder geval teruggevonden.

April - Mei

Zoals gezegd dus vrij weinig gepokered, wat in aantal handen gemeten (10-15k) voor andere mensen misschien nog steeds redelijk veel is. :D Eigenlijk is het niet helemaal waar dat ik geen zin had, want heb ook best veel dagen (1/3) wel gepokered, maar merkte verschillende keren dat ik vrij snel emotioneel ging spelen en daarom snel stopte.

Waarschijnlijk doordat ik 2 moeilijke tentamens in het vooruitzicht had (waar ik zoals gebruikelijk weinig aan had gedaan tot dusver... heb vooral geen medelijden :P), waar ik er nu 1 van gedaan heb (ging goed, hopelijk goed genoeg) en 1 besloten heb te vervangen voor een ander vak omdat het vak me gewoon niet beviel en ik het nogal chaotisch opgezet vond - daar was ik overigens niet de enige in.

Heb ondertussen wel geleerd dat als ik te 'emotioneel' speel ik gewoon niet te veel moet spelen als ik het leuk wil houden en ben gelukkig zo verstandig geweest dat nu ook te doen.

Grotendeels ook maar 4-6 tafels gespeeld en wel zonder stats, mede omdat ik even voor Bonus Hunting en uittesten van een andere site op Everest Poker heb gespeeld. Heb hier ook weer eens op de limieten $3/6 gespeeld, wat gezien het lagere niveau prima ging. Het zonder stats spelen was ook wel weer eens goed om weer beter op te letten op hoe anderen speelden (en meer dan 4-6 tafels spelen ging hier toch moeilijk ivm de software :P).

Everest Poker

Verschil op Everest Poker is dat er bij FL 5-bets mogelijk zijn en je HU ongelimiteerd kan doorbetten. Op zich ga je dit tegen goede tegenstanders nooit/zelden gebruiken en had ik ook snel als regel dat ik premium handen preflop alleen 5-bette als er 2 of meer tegenstanders waren, omdat je je hand volledig face-up gooit.

Duke 11 Bet

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$260,00:///////;BU$105,50:936/35 /16 /2,3/38 /24 /12 /48 ;[/tg]
3/6 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A♦, 6♥
3 folds, BU calls, Hero raises, BB folds, BU calls.

Flop: (5,00 SB) 5♠, 6♠, A♥ (2 players)
Hero bets, BU raises, Hero 3-bets, BU caps, Hero calls.

Turn: (6,50 BB) 4♥ (2 players)
Hero checks, BU bets, Hero raises, BU 3-bets, Hero caps, BU calls.

River: (14,50 BB) 6♦ (2 players)
Hero bets, BU raises, Hero 3-bets, BU caps, Hero , BU , Hero , BU , Hero , BU , Hero , BU calls (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: 35,67 BB

Speciaal voor Xpload: overplay ik hier me hand? ;)

PS: Als ik zeg dat ik niet meer uitgebreid ga bloggen moet je me vooral niet serieus nemen. :D

Haha zieke hand. Wat had villain?

LiquidCity
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$260,00:///////;BU$105,50:936/35 /16 /2,3/38 /24 /12 /48 ;[/tg]
3/6 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A♦, 6♥
3 folds, BU calls, Hero raises, BB folds, BU calls.

Flop: (5,00 SB) 5♠, 6♠, A♥ (2 players)
Hero bets, BU raises, Hero 3-bets, BU caps, Hero calls.

Turn: (6,50 BB) 4♥ (2 players)
Hero checks, BU bets, Hero raises, BU 3-bets, Hero caps, BU calls.

River: (14,50 BB) 6♦ (2 players)
Hero bets, BU raises, Hero 3-bets, BU caps, Hero , BU , Hero , BU , Hero , BU , Hero , BU calls (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: 35,67 BB

Speciaal voor Xpload: overplay ik hier me hand? ;)

Hmm, wat kan hij hier hebben?

AA, maar dan is het preflop wel wat vreemd gespeeld. In dat geval is het hier overplayed.
55, maar die zou hij toch op BU wel raisen vermoed ik?
A6, kan is niet zo heel groot, want er is nog maar 1 zes over. Blijft raar dat hij BU openlimpt met Ax.
Enige andere slechtere hand die ik hier verwacht is 56, of een monsterdraw op de flop die straight hit op de turn. Probleem is dan dat hij de river wel heel erg overplayt nadat het board pairt.

Wat had Villain? ;)

DukeFreedom Topicstarter
DukeFreedom
BlackMember

65o had hij inderdaad. :) Ik kneep hem met m'n 11 bet wel een beetje, zat bij de 7 bet nog even te denken of ik zou callen aangezien ik hier niet de nuts heb natuurlijk, maar had hem al een aantal keren eerder z'n hand zien overplayen en vond AA te onwaarschijnlijk (dan moet hij ook de enige overgebleven A's hebben).

Grootste pot die ik gewonnen heb tot nu toe.