Een ghost, net als jij.
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
leuk he in een inactief blog posten
![]()
He is back!!!
ben ik ook benieuwd naar. kon geen soortgelijke challenge vinden op 2+2 of pokernews.
Maffiagozer op stars, beter speurneuzen.
oh ja, had op hem gezocht in de pokergoals and challenges sectie. thanks staat ergens anders dus
Wat een half god oop minuut 7. Jammer dat die eikels op 2+2 het verschil niet zien met een ghost. Ma ey ... Jezus werd ook eerst gekruisigd toch ? Niks aan de hand joh
Vraag me trouwens af of die call met K :spade:7
juist was nadat button shoved en SB reshoved.
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
zaten ze short ofzo ? Of was het in de hyper ? Dat kan al veel verklaren
Was hyper ja maar niet echt short, weet niet precies hoeveel maar hij stond iig 2nd in chips en was voor iets meer dan helft van zijn stack.
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
zaten ze short ofzo ? Of was het in de hyper ? Dat kan al veel verklarenWas hyper ja maar niet echt short, weet niet precies hoeveel maar hij stond iig 2nd in chips en was voor iets meer dan helft van zijn stack.
Wel als er een button shoved in de hyper mag je al aannemen dat dat sick wijd is door die huge ante's .. stel dat ze 10bb hadden dan moet je al veel meer rekenen door de ante's die op zijn minst 2 keer zo groot zijn als normaal button zou sowieso 50% moeten shoven, maar vaak gaan ze wijder.. SB zit al snel rond 40% en als ie short is nog stuk wijder en dan kan Bart wel een marginale call maken met K5s .. als SB of BTN shorter was als 10bb of ante's groter is het nog een makkelijkere call ..
pbb ook wel reads
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
ik heb geen idee man ik hoopte gwn op 3 koningen op de flop
Dat is pas na nieuwjaar hoor Bartos