Allereerst, welkom in mijn blog
Ik heb besloten om vandaag voor het eerst in maanden weer te gaan pokeren en het deze keer op een "deftige" manier te doen, zodat het eens iets wordt :).
Ik zal mezelf even voorstellen:
Ik ben Eendje01, in het echte leven bekend als Alessandro of Alli voor de familie/vrienden, ik ben 21 jaar oud (volgende week 22 (25 juni)) en mag mezelf reeds Bachelor in de Autotechnologie noemen :D, maar ik studeer nog verder voor Master Automotive Engineering :pokerface:. De examens van het voorlaatste jaar zitten er net op, de resultaten heb ik nog niet, maar wat ik wel heb is zin om te pokeren :D.
Ik ben al een tijdje lid van Pokerstrategy, maar de meesten zullen me amper mijn naam kunnen herrinneren, dit komt vooral omdat ik niet echt een poster ben op een forum, maar meer een lezer. Ik heb bijvoorbeeld enkele blogs etc gelezen op dit forum, dus het kan wel zijn dat ik van meerdere dingen op de hoogte ben dan jullie denken :P.
Mijn "idolen" of spelers waar ik naar opkijk op de site zijn:
Samni, voor zijn nice MTT resultaten etc, iets wat ik ook ooit wil bereiken :P.
Yoshiwa, omdat ik al redelijk wat van zijn videos gezien heb en ik deze wel nice vind.
Twisted1984, een top PLO speler :).
Mijn idolen vanuit de rest van de pokerwereld:
Viktor Blom aka Isildur1
André Coimbra aka Acoimbra
Randy Lew aka Nanonoko
Daniel Negreanu aka KidPoker
Phil Hellmuth
Genoeg over mezelf, ik wil bij deze graag mijn pokercarrière een nieuw leven inblazen. Als je je afvraagt wat ik al bereikt heb in mijn pokercarrière kan je dat hieronder lezen, anders skip je dat maar even ;).
Spoiler
Het begon allemaal toen ik 18 jaar was en via een vriend Pokerstars ontdek had. Eerst speelde ik enkel playmoney, maar toen wou ik eens wat anders dan al dat playmoney gedoe, dus ging ik opzoek naar manieren om gratis pokergeld te verkrijgen.