Ga naar het forum
EINDE Ajfonso eerst...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] EINDE Ajfonso eerste blog

1,097 Berichten
83 Gebruikers
0 Reacties
34.7 K Weergaven

die strategy points zijn makkelijk te verdienen zeg

Als je maar genoeg speelt, stromen ze vanzelf binnen. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oepdates:

Ik rag 20NL helemaal aan gort. Ik speel op het moment veel shorthanded tegen de BR regels in leggah puh!!! 95 up in 5000 handjes.

hacker bestond niet. Was een misverstand met mezelf en de berichten die ik kreeg van titan poker. lees de 'account hacker' topic in algemeen poker forum.

Op het moment ben ik echt heel goed aan het pokeren. Ik zie echt overal spots om te kunnen valuebetten en ik heb echt het idee dat ik het maximale uit al mijn handjes haal.

ik speel op het moment LAG 26/18 op 6max denk ik. full ring speel ik nog steeds 15/10 omdat ik meestal megamultitafel als ik FR speel dus geen tijd heb voor matige handjes.

nog ff een ev graph.

uitleg:
sklansky dollars is de weergave van het bedrag dat je statistisch gezien had moeten winnen met AA vs KK met 10$ stacks win je dus maar 80 procent van 20 dollar dat is 16$ etcetc.

ps nog iets van 350 PP voor goud status. Kan ik nog meer artikels lezen en de wat leukere video's bekijken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

AAAAAAHHHHH KAN ER NIET MEER TEGEN.. WORDT HELEMAAL LIJP VAN TITAN POKER... WAT EEN FUCKING RETARDS!!! AARRRGHHHH...

edit:

hallo iedereen die mijn blogje leest.

Ik ben helemaal gefrustreerd geraakt van titan poker no limit op 20NL. Ik zit daar gewoon in een grote mega downswing en ik heb er gewoon geen zin meer in. De variance zit me ook nooit echt mee heb ik het idee. Het is zelfs zo ver gegaan dat ik me steeds bedenk dat het gewoon onmogelijk is om in no limit hold 'em geld te verdienen omdat bij elke flop die jij hit gaan anderen je nooit afbetalen tot dat ze een setje hebben. En als jij voor setvalue speelt hit je haast nooit een set en lijkt het onmogelijk om stacks te pakken zelfs als je actie krijgt.

Na de thread van yoghi heb ik besloten mijzelf op fixed limit te focussen. Ik heb het idee dat altijd als het slecht gaat met no limit hold'em dat limit hold'em mij weer op het rechte pad kan zetten. Dit is altijd al zo geweest. Toen ik vroeger speelde en ik soms nog maar 80 cent over had op mijn account kun ik mijn br altijd weer een boost geven door 2c/4c hold em te spelen. Ik heb ook weer behoefte aan een uitdaging. In de zin van het leren van iets dat je nog totaal niet kent. No limit hold'em kan ik nu wel een beetje en veel concepten ken ik al. Helaas kan ik weinig toepassen op de micro's en dat standaard abc gedoe wordt ik echt beu. Het grinden is gewoon echt saai.

vandaag dat ik nu 0,25/0,50 SH fixed limit ga spelen. Als ik 500 heb ga ik over naar 0,5/1.

Hoi AJ,

Ik ga nu geheel ongevraagd mijn mening geven :)

Het lijkt me geen goed idee voor jou om je nu op FL te richten, en wel om de volgende redenen:
- FL is net zo swingy als NL, of in ieder geval close. Ik zie nu dat je SH wilt gaan spelen, dat is nog veeeel swingier dan FR.
- Je kan je beter eerst goed verdiepen in de spelsoort die je het beste ligt, en gezien je posts is dat voor jou NL
- Je "probleem" (als ik het zo mag noemen) lijkt me een te grote emotionaliteit bij het spelen te zijn, en daaraan gekoppeld een slecht kunnen om gaan met variantie. Bij een upswing 'rag je de hele boel aan gort', een downswing laat je direct omzien naar een andere spelsoort. Deze swings zullen blijven, sterker nog ze zullen groter worden naarmate je spel zich verbetert en je op hogere limieten speelt. Een realistische kijk op het eigen spel tijdens down EN upswings is IMO essentieel.
- Je zegt: grinden is saai. Dat is wel zo, maar tijdens dit saaie grinden op lage limieten kan je perfect werken aan je discipline, je uithoudingsvermogen, je tiltbestendigheid en je zelfbeoordelingsvermogen. Trouwens FL kan ook behoorlijk saai zijn hoor :)

Dus als je serieus bent kan je volgens mij je beter op NL blijven richten, aan je leaks werken met behulp van de PS coaches en aan je stabiliteit werken. Je kan altijd voor de afwisseling eens wat FL of SNGs of zo doen, maar mijn focus zou ik houden op NL Cash totdat je daar wat stabieler (in spirit) in bent.

Als je gewoon lekker wil spelen, doe dan wat je wilt, en trek je vooral niets van bovenstaande aan :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb gewoon ff geen zin in no limit. En je moet me niet onderschatten met fixed limit hoor! Ik speel winnend op 0,50/1 sh. Dat zowiezo. Hoger heb ik nog nooit geprobeerd. Soms ben je het gewoon zat en dan is afwisseling erg chill. Limit hold'em is daarnaast gewoon om mijn vertrouwen weer erbij te krijgen. Oevenen met draws spelen enzo is heel handig. Odds en outs enzo.

Wat nog een ding is dat er bij speelt is dat ik helemaal geen zin heb op het moment om bet bedragen in te moeten schatten voor het betten van mijn top pair/middle pair.. Ik wil op het moment gewoon ff kunnen klikken zeg maar. Niet zoveel nadenken welke bedragen enzo.

Nu vind ik het eigenlijk stiekem gewoon heel leuk om met blokletters te doen alsof ik tilt. Ik tilt helemaal niet. Ik ga meestal eigenlijk alleen maar beter spelen door badbeats om mijn geld terug te verdienen. Maar als ik dan weer geowned wordt door een storter dan heb ik gewoon geen zin.

Poker is ook een spel. Het spel is alleen leuk als je kan winnen vind ik. Als ik niet kan winnen in no limit ga ik lekker fixed spelen.

overigens... zijn deze sh stats goed?

25/15/4 over 1000 handjes???? won$@showdown= 61%
heb een winrate van 8bb/100 maar ik denk dat dat nog ietsjes gaat dalen tot 5bb/100. 5bb is zeker haalbaar denk ik. Aan tafel selectie kies ik altijd tafels met een average vpip van boven de 40.

ps. trouwens nog een reden om even niet no limit te spelen is dat ik merk dat ik anders ben gaan spelen sinds mijn downswing. Dus doorbikkelen heeft toch geen zin. Ik kan beter even afstand nemen en later er dus mee doorgaan.

edit/update:

speel nu 0,5/1 sh en dat gaat wel goed denk ik. sta met mijn BR weer boven de 510 in iedergeval..

en over die coaches. Ik zou graag coachings mee willen maken maar ik heb geen geluid dus ik kan niets horen op mijn pc :P

ik zie dat je gold bent geworden, goed bezig!!

gold :) nice!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik schat over 2 weekjes platinum ;) iek ben macho jah!

Ben vooral geinteresseerd in de NLHE video section die ik nu ga browzen bij de duitsers.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Update:

bankroll is 566 *** lol derde EDIT: BR alweer 603 door een paar bonus releases van PS. weeeeeeee

Ik heb een dikke upswing gehad aan de limit tafels en kon daar echt ziek cashen.

Ben weer bezig met shortstacken op 50NL om weer in de mood te komen van NLHE. Daar ging het afgelopen paar all ins ook goed.

Pokertracker doet het niet meer dus ik kan geen graphs maken. Ik moet nu wachten op 2000 points ofzo.

IK hoop dat men ook met de 2000 punten pokertracker 3 kunt krijgen met hud erbij.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

UPDATE

Zo sick gewoon... Ik sta alweer op 700$

Ik shortstack de 50NL en 100NL. Ik maak steals en resteals. Overdag zijn de 100NL tafels heeeeeel nitty. Gelukkig kun je altijd beetje winst maken door ROCK te spelen. Veel pro's gebruiken daar PT en folden bijna tegen alle steals. Dus als je heel tight speeld OOP en vanaf DB en CO (late) stealt kun je meestal wel winst maken. En omdat een bigblind een dollar is kun je altijd wel een mooie winrate hebben.

Ik heb mijn bankroll zoals ik al zei tegen de 700 aangestoten en dat voelt moet ik zeggen HEEEEEEEL GOED!!!!

Ik heb nog een tip voor de pokeraars. we we we punt di punt fm. Dat is een online radio zender en hij owned. Meestal verveel ik me heel snel als ik langer dan 1,5 uur speel. Maar zojuist heb ik echt doorzitten spelen op die trance channel. Trance is echt zo mooi vind ik.

Ik heb nog wat limit hold'em gespeeld maar ik vind SSS op 50nl en 100nl leuker vanwege de spanning. Dus speel ik liever ff NLHE. Ook zijn er weinig 1/2 tafels voor Fixed limit wat wel bagger is want 0,5/1 spelen vind ik echt zonde van mijn tijd.

Ik heb niet meer gebigstacked.. Ik voel me als shortstacker op het moment veel comfortabeler. Geen reversed implied odds hebben voelt zooo heerlijk. Als bigstacker voel ik me soms hopeloos met mijn toppairs enzo.. weet ik echt niet wat ik nou weer van die en die checkraise moet vinden. Shortstacken is zoo gruwelijk omdat je gewoon echt zonder worrys kan beuken.

Verder speel ik denk ik best wel advanced SSS. Ik pas mijn OPenRaise aan aan de tafel. Verder bluf ik ook zo nu en dan als het goed voelt met hele goede resultaten. (geen grote bluffs maar zo nu en dan hier en daar wat kleine potjes scoopen.)

Dit tikt dus allemaal op mijn winrate aan en het is leuk te weten dat je goed bezig bent. Verder is het ook fijn dat ik weer uit mijn down ben gekomen. Helaas doet pokertracker het niet en kan ik dus niet erachter komen of ik een hotrun heb of dat ik daadwerkelijk goed bezig ben.

Met 1000 of 1200 (moet nog ff kijken wat goed voelt) stap ik over op 50NL bigstack. 200NL shortstacken heb ik niet zo'n zin in want er zijn weinig fullring tafels... misschien een tafeltje erbij hebben werkt denk ik wel.

Ik kan vanaf volgende week eindelijk weer wat langere sessies inplannen. Heb het laatste tijd nogal druk gehad met studeren. Dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een 10 uur sessie ga houden. Misschien zelfs nog eens een 24 uur sessie. Ik heb het idee dat als je in je grind zit veel beter gaat spelen. Maar om in de zone komen moet je eerst een uur of 2 inlopen. Verder zijn lange sessies echt mooie bankrollboosts.

Ik heb de video's van de goldsectie bekeken en ik wou nog even mijn mening geven over die 33 turbosng play. Ik vind er helemaal niets aan O.o' Dat kun je toch echt geen poker meer noemen. Crapshooten noem ik dat. Ik snap ook niet helemaal hoezo die gast zo loose pushed. Hij wordt veel te vaak gecalled met net iets betere craphanden. Die finaltable daarentegen van morgoth was wel nice. Al moet ik zeggen dat hij headsup een donkey was imo. Raisen met T5s als je nog maar 10bb hebt is niet slim denk ik. Ik zou beter gewoon folden en de andere handen die wel nice zijn raisen en reraisen. Maja ik speel niet vaak genoeg een FT of SNG dus ik kan helemaal niet goed oordelen. Het is alleen maar mijn mening.

De headsup van stox vond ik ook wack. Hij is imo veels te aggro op de flop. Hij bet letterlijk elke flop met elke craphand die hij preflop raised. Ik denk dat het beter is om gewoon zo nu en dan te checkken op de flop.

ik ga nu ff lekker wat pokervoedsel halen.

mazzl

eerst zat je altijd sss af te kraken, dus ik ben benieuwd wanneer je turbo s&g's gaat spelen... :D :D:D

hehe,

Naja, goed om te zien dat t goed gaat, en leuk om alle fronten te doen. Ik hou t toch maar bij mn favoriet, turbo sitengootjes, en dan eens in de af en toe een freerolletje spelen. Suc6.

goed om te zien dat het bij jou ook goed gaat!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

BR= 824

Ik heb een soort nieuwe SSS bedacht. Ik ga niet verklappen hoe maar het is best advanced. Ik speel in iedergeval een soort 40BB semi BS

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zoooo.. Vanavond laatste 90$ voor de 1k milestone.

100NL is echt chill tot nu toe. Heb al wat downswings gehad maar ik heb redelijk veel handjes gespeeld. Ik schat zo'n 8 tot 9k handjes. En mijn winrate is heel chill volgens mij.

Ik denk wel dat ik weer ga overstappen op bigstacken op 50NL om weer wat beter te worden. semibigstacken is niet altijd zo leuk omdat je niet zo vaak voor implied odds kunt spelen.

Maarem. Ik denk dat ik heb uitgevonden wat mijn grootste leaks waren bij het bigstacken. Dat is wel mooi denk ik.

Vanavond ben ik actief van 10:30 tot dat ik boven de 1K heb. ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hehe...

het ging niet zoals ik had verwacht en na 3,5 uur spelen heb ik enorme swings gehad. Eerst 200$ up en daarna weer down totdat ik vanacht de dag afsluit met 10$ verlies.

Ik ben gewoon te moe om door te spelen. Ik had een keer donkey geshipped waar ik niet blij mee was. Daarna deed ik het nogeens. Dus ik besloot bij mezelf dat het wel genoeg was voor vanacht.

Het zal nog ietsjes langer duren ;)

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes morgen!

Hoop dat je het gaat maken!

Z.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmm..

Vandaag ging het niet al te best. Ik heb echt zo enorm veel suckouts gehad. 4 coinflips en geen enkele gewonnen. Ik heb zo veel lelijke badbeats gehad. Flop een set en verlies tegen een runnerrunner. etc etc

heeft me een hoop geld gekost 233 en ik sta nu weer op. 677.
Dus ik stond gisteren nog op 1100 en nu weer op 677. Echt hard terug. gewoon 400 dollar in een paar uurtjes.

Ik verzeker jullie dat er geen tiltgedrag bij zat. Puur bad luck. Hmm. Naja niet zo fijn. Het zal nog wel ietsjes langer duren. Voelt in ieder geval niet goed om 400$ te verliezen.

Arg ik zou zo graag me pokertracker willen gebruiken om wat dingetjes te analyseren maar ik moet nog wachten do....

anywayz i'll keep you updated aboet meh downswing.

Sharkking89
PokerStrategist

Ik las gisteravond idd van nog 90$, en toen wou ik al iets zeggen over pas op dat je niet te overmoedig gaat worden, dat je koste wat kost die 90$ erbij wilt hebben. Want dat was bij mij ook het probleem op titan.
Kwam tot 993€ en kon het niet maken tot de 1000€, teruggezakt tot 650€ en nu weer aant opbouwen.

S6

M.v.g.
Danny

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hehe het was geen overmoedigheid en ik zat al zo te denken wanneer mijn slechte karma mij aan zou vallen... maar we zitten dus in het zelfde bootje :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

OMG TOERBO ESENGEËN lol
=====================

Vandaag maar eens wat toerbo's gespeeld. SUPER COOLIEJOELIE. Ik vond het echt cool. Is zo chill om achterover geleund op all in te drukken de hele tijd. En ook echt stoer om zo veel bad beats te kunnen geven. Ik heb naar schatting iets van 15 gespeeld. 4 op een rij en dan steeds een nieuwe starten als ik klaar was met eentje. Ik heb zeker wel veel gewonnen maar toch is mijn bankroll wat omlaag gegaan naar 650$.

SSS op 100NL ging volgens mij wel goed... naja. Misschien heb ik rare folds enzo gemaakt doordat mijn aandacht ergens anders was.

I'll keep you updated.