Ga naar het forum
EINDE Ajfonso eerst...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] EINDE Ajfonso eerste blog

1,097 Berichten
83 Gebruikers
0 Reacties
34.7 K Weergaven

Even een weekje afwezig en Ajfonso aan de SSS. Wow, people can change! :D

Ik las eerst de berichten dat je de $1K ging halen en werd al helemaal vrolijk, totdat ik je downswing zag. Jammer dat je het niet heb kunnen vasthouden. Toch weet ik zeker dat je snel weer in de richting van $1K komt. Gewoon geduldig verder grinden en dan komt het wel.

Het is overigens wel typisch dat spelers bij een bepaalde grens (vaak 1K of andere ronde getallen) het net wel of niet halen, maar direct weer terugvallen. Ik heb dit zelf al meerdere malen gehad en lees het ook vaak bij anderen. Goede nieuws is dat de tweede poging vaak wel blijvend lukt. ;)

Succes, ben benieuwd hoe het avontuur verder gaat!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik voel me echt helemaal hopeloos op het moment. Mijn bankroll is 550$.....

Ik voer precies te SSS uit... maar ik zit gewoon hopeloos te falen. Ik weet niet wat het is. Maar ik verlies elke coinflip. Wordt steeds op al mijn niet gehitte cbets gecheckraised en blijf constant verlies draaien.

Het kutte is dat ik helemaal niets aan mijn titan points heb. Ik heb er 20K en ik kan er helemaal niets mee doen. Als ik op party had gespeeld had ik al mijn punten voor cash kunnen inwisselen.

Van 600 naar 1100 in hele korte tijd en dan opeens weer naar 550. Ik ben echt radeloos. Ik heb me gehouden aan de charts en al. en toch heb ik 600$veroren. 30buyins.....

Ik kan het denk ik gewoon niet meer ofzo.

Ik heb op het moment alleen nog maar wazige ideën over wat ik nu wil gaan doen... Ik vertel het jullie een ander keertje wel weer.

TITAN POKER = SLOTMACHINE
langzaam je geld verliezen en soms weer een piekje naar boven..
Ik haat deze site echt. Het enige plus punt is dat je 16 tafels kunt spelen. Maar al het andere is bullshit.

Ook haat ik het dat pokerstrategy faalt. De SP updates gaan langzaam, Ik sta niet genoteerd in de top 100 van nederland, ik moet wachten op de licensies van PT en Acehud...

Alles is op het moment een grote suckout.

wat een gewhine ;)

Jonas, volgens mij heb je een flinke leak op het psychologische vlak.
Bij een upswing word je euforisch, bij een downswing depressief. Je klaagt over suckouts, en geeft de pokerroom de schuld. Je wisselt steeds van spelsoort. Je beschouwt jezelf als winning FL player op basis van 10k handjes. En dat allemaal in een tijdsbestek van dagen. Volgens mij allemaal -EV.

Volgens mij moet je je voorlopig bij 1 spelsoort houden (NL BSS lijkt je het meeste plezier te verschaffen) en dan vooral werken aan het gelijkmatiger verwerken van de variantie. +EV pokeren is echt langetermijn werk. Op zo'n emotionele roetsjbaan houd je dat niet vol.

Allereerst gefeliciteerd met je Platinum status! Die is alvast geupdate! ;)

Ik heb op het moment alleen nog maar wazige ideën over wat ik nu wil gaan doen.

Als het maar geen ideeen zijn die je bankroll kunnen kosten. ;)

Maar Classical geeft wel een goed punt aan. Ik denk ook dat je alles wat meer moet relativeren. Neem ff pauze wanneer het minder gaat en lees DEZE artikelen eens door. Ik denk wanneer je rustiger wordt dat je ook stabieler omhoog zult blijven gaan. Maar je hebt nog $550 over, dus er is geen man overboord. Tijdje terug was je hier erg blij mee geweest.

Succes! Je komt er wel!

platinum nice!!

Ik ga nu zo snel mogelijk goud binnenslepen met mijn hoge BR

heb je PT en PAH al binnen?

Hoe the hell geraakt gij op platinum met die bankroll ?
Ziek veel gespeeld dan ...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

yes zo veel gespeeld dat ik er ziek van werd ;)

Psychologisch ben ik er niet zo erg aan toe hoor... Ik heb veel erger mee gemaakt. Voel me nu alleen maar beetje leeg. Vroeger als ik 20 down was met 100BR was ik echt panisch... Nu maakt het me niet zo veel uit.

Ik ga idd me alleen nog maar focussen op een ding. Btw Ik weet dat ik winning player ben op fixed limit, ik weet dat ik winning player ben op turbo's en ik weet dat ik winning player ben op SSS. Het is gewoon idd steeds de variantie uit de weg gaan en uiteindelijk alles in een keer krijgen. IK kap serieus ff met alle ratsefrats. Ik ga eindeloos lang 20NL/25NL spelen totdat ik omhoog kan. Lekker rocky 15/10/4 TAG spel spelen en gewoon mijn eigen spel spelen. Ondertussen niets aan deze speelstijl veranderen en alleen maar opzoek gaan naar leaks en kijken hoe ik steeds mijn postflop spel kan verbeteren. Dat is het enige dat ik nu nog ga doen en ik heb er zin in.

Ik wacht nog op acehud en pokertracker. OP het moment dat ik die heb kan ik eindelijk met stats aan tafel spelen dat is iets dat ik nog nooit met meer dan 6 tafels gedaan heb dus het wordt fun. Hopelijk trekt mijn pc het.

mazzel.

Sharkking89
PokerStrategist

Ze zouden mijn punten ook even moeten updaten, heb het vermoeden dat ik ook platinum ben geworden, al 4 dagen niet geupdate, en moet nog 930 punten, heb gemiddeld afgelopen week 250 punten per dag gehad dus hopen

Als ik jou was zou ik je richten op BSS NL, denk dat daar jou visie ligt, en ook het beste past bij jou speelstijl

M.v.g.
Danny

LurkerBelow
PokerStrategist

Ik begrijp je frustratie. Ik kom ook geen meter verder. maar dan ook echt geen meter. Enigste plus die ik heb van de laatste tijd is dat ik geen verlies heb. Maar winst kan ik vergeten lijkt het wel.
Ik zit nu al ruim 2 weken tussen te $100 en $120 te schommelen. Ik verlies niks. Maar winst zit er ook niet in. Ik wil ook weg van Titan maar dan moet hier eerst dat gedoe met pokerstars worden geregeld.

Bijvoorbeeld gister gewoon echt heel goed gespeeld, ik was zeer tevreden, en had voor mij gevoel nog nooit zo goed gespeeld.

Ik heb in die sessie van 2 uur, 2x verdubbeld, RUIM 20 kleine potjes gewonnen. Op een gegeven moment controleerde ik bijna iedere tafel. Omdat ik alles won en heel agressief speelde. Kaarten vielen goed, maar ik kreeg vrijwel geen aktie.

Nu had ik in 2 uur, verschillende AA/KK, ongeveer 7x AK, en nog een paar QQ/JJ. Maar vrijwel geen actie.
totale winst op 10NL.... $14. waarvan ik maar 2x $2 verdubbelde, dus zon $10 aan kleine potjes gewonnen. Niet slecht...... had meer kunnen/MOETEN zijn.

MAAAAAAAAAR nu verlies ik in een kwartier tijd 4 buyins, door complete suckouts... straat vs runner runner flush, Ik flop fullhouse vs hogere fullhouse op river... AA vs K9s en KK vs QQQ, en uiteraard op de river..... Na nog wat blinds te hebben betaald zit ik met een uiteindelijke winst van jawel.... $2 ..... TWEE hele dollars.

Zo gaat dat vrijwel iedere keer, en ik begin dan ook oprecht twijfels te krijgen over het Ipoker netwerk. Ik wijk geen meter af van de SSS, en ben er vrij zeker van dat ik wel een winnende speler ben met SSS. Maar op Titan zie ik er niet veel van komen..... en ik ben niet de enigste die er zo over denkt.
Veel te vaak ben ik compleet kaartdood, en nu krijg ik een keer de kaarten in een supersessie, verdien ik er geen kloot aan..... ik blijf nog steeds kalm en ga gewoon door. Maar leuk is anders.

Daarnaast komt nog even de verschrikkelijke tafel selectie. Op 10NL hebben 80% van de tafels de volgende stats of lager:
Average pot: onder $0,70
Players/Flop: onder 20%
Hands/Hour: rond de 50

Veel tafels zijn supertight. en de tafels waar hogere percentages staan, staan meestal meer dan 5 mensen in de wacht, terwijl er verschillende tafels met slechte stats, niet vol raken....
en als je dan eindelijk na een half uur wachten op een tafel komt te zitten waar de goede stats stonden, dan zitten de 7 wachtende voor u, met een shortstack te wachten op AA/KK.......

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dat is allemaal waar. Ik denk ook dat titan geen goede shortstack site is. Zowiezo een kut site omdat er inderdaad weinig selectie mogelijk is. Idd altijd zijn er 5 mensen in de wachtrij. En die 5 mensen zijn ofcourse grinders net als jij dus als jij aan de beurt bent zijn de stats met 3/4 gedaalt daar hebben we natuurlijk geen zin in.

Binnenkort ga ik ook na pokerstars. Ik wil iets met die points kunnen doen. Alleen nog maar bigstacken. Het leuke aan stars is de brede tafelselectie en de hoeveelheid tafels die je tegelijk kunt spelen. 16 is voor mij namelijk goed te doen op het moment vandaar ook dat ik nu al platin ben.. :D

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het wordt tijd dat pokerstars ook bij PS aangesloten wordt...

Op Titan (op zich geen enkel probleem mee) barst het inderdaad langzamerhand van de SSS. Maar het hangt ook wel van het speeltijdstip en niveau af.

Z

Yoghi
BlackMember

Je kan op pokerstars spelen via pokerstrategy hoor, maar meeste mensen hadden al een account en dan kan het niet meer :(

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ja, dat is met mij ook zo. Ik heb ooit wat gewonnen met freerolls.

Er staat maar 9 ct op, maar ja....

Vandaag kreeg ik trouwens een virusmelding toen Pokerstars wilde upgraden. Ik wilde dat RTL toernooi spelen...

Is fout in AVG.

Z

Yoghi
BlackMember

Ja las er iets van op duitse en engelse forums, is een bug in AVG

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zo heb even 50$ op titan gelaten en de rest (500) naar pokerstars gedaan. Waar ik nu direct een sessie 25NL ga spelen.

LurkerBelow
PokerStrategist

Ik zit nog even vast op titan, heb nog zon 300 SP nodig voor pokertracker

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oh man... Ik begin het nu echt beu te worden. Ik krijg echt geen enkele situatie om lekker te kunnen valuebetten. Ik wordt ook zo vaak geowned. Laatst was er een gast die met 88 preflop UTG raised. Ik reraise hem hij called. Hij flopped een set ik turn een koning met mijn AK en het geld gaat erin. Dat vind ik zo ontzettend lelijk.

Sharkking89
PokerStrategist

Dat noemen ze nou meedogenloos :D
Dit heb ik al zovaak gehad, en gewoon telkens er weer boven op komen :D,
Denk maar eens bij na hoevaak jij al iemand hebt gepakt met een setje tegen TPTK? vaak zat lijkt me toch, daar moet je het geld vandaag halen of verliezen natuurlijk

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Voor mij is het gewoon poker...

Moet je voor de gein eens een dagje kaarten leggen met 10 fictieve spelers, gewoon open en spelend als een aantal TAG, LAG en Fish.

Onvoorstelbaar wat er dan allemaal mogelijk blijkt te zijn.

Ik vond het i.e.g. zeer leerzaam!

Z :)