Ik begrijp je frustratie. Ik kom ook geen meter verder. maar dan ook echt geen meter. Enigste plus die ik heb van de laatste tijd is dat ik geen verlies heb. Maar winst kan ik vergeten lijkt het wel.
Ik zit nu al ruim 2 weken tussen te $100 en $120 te schommelen. Ik verlies niks. Maar winst zit er ook niet in. Ik wil ook weg van Titan maar dan moet hier eerst dat gedoe met pokerstars worden geregeld.
Bijvoorbeeld gister gewoon echt heel goed gespeeld, ik was zeer tevreden, en had voor mij gevoel nog nooit zo goed gespeeld.
Ik heb in die sessie van 2 uur, 2x verdubbeld, RUIM 20 kleine potjes gewonnen. Op een gegeven moment controleerde ik bijna iedere tafel. Omdat ik alles won en heel agressief speelde. Kaarten vielen goed, maar ik kreeg vrijwel geen aktie.
Nu had ik in 2 uur, verschillende AA/KK, ongeveer 7x AK, en nog een paar QQ/JJ. Maar vrijwel geen actie.
totale winst op 10NL.... $14. waarvan ik maar 2x $2 verdubbelde, dus zon $10 aan kleine potjes gewonnen. Niet slecht...... had meer kunnen/MOETEN zijn.
MAAAAAAAAAR nu verlies ik in een kwartier tijd 4 buyins, door complete suckouts... straat vs runner runner flush, Ik flop fullhouse vs hogere fullhouse op river... AA vs K9s en KK vs QQQ, en uiteraard op de river..... Na nog wat blinds te hebben betaald zit ik met een uiteindelijke winst van jawel.... $2 ..... TWEE hele dollars.
Zo gaat dat vrijwel iedere keer, en ik begin dan ook oprecht twijfels te krijgen over het Ipoker netwerk. Ik wijk geen meter af van de SSS, en ben er vrij zeker van dat ik wel een winnende speler ben met SSS. Maar op Titan zie ik er niet veel van komen..... en ik ben niet de enigste die er zo over denkt.
Veel te vaak ben ik compleet kaartdood, en nu krijg ik een keer de kaarten in een supersessie, verdien ik er geen kloot aan..... ik blijf nog steeds kalm en ga gewoon door. Maar leuk is anders.
Daarnaast komt nog even de verschrikkelijke tafel selectie. Op 10NL hebben 80% van de tafels de volgende stats of lager:
Average pot: onder $0,70
Players/Flop: onder 20%
Hands/Hour: rond de 50
Veel tafels zijn supertight. en de tafels waar hogere percentages staan, staan meestal meer dan 5 mensen in de wacht, terwijl er verschillende tafels met slechte stats, niet vol raken....
en als je dan eindelijk na een half uur wachten op een tafel komt te zitten waar de goede stats stonden, dan zitten de 7 wachtende voor u, met een shortstack te wachten op AA/KK.......