Lol geek... hoezo stijgt je BR trouwens niet? Iemand die zo veel bezig is met poker hoort te winnen lijkt me. Ik vind het vervelend voor je dat je start zo kut is. Misschien heb je een groteupswing over een tijdje ...
Ik heb zojuist gezien dat ik op partypoker over meer dan 30K handen luck heb gehad.
Kan het zijn dat al die luck nu terug komt in de vorm van badluck???
Is het misschien verstandig 10NL te gaan spelen????
Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Kan het zijn dat al die luck nu terug komt in de vorm van badluck???
wat denk je zelf?
misschien kan je zien waar je die luck had en dan proberen op bvb. 10NL die leak weg te werken
groeten
Mijn tijd komt wel.....echt!
Soms is het ff balen, maar mijn geloof in uiteindelijk succes is rotsvast!
Mijn aantal gespeelde handen is ook gewoon nog te laag om een objectief beeld te schetsen van een road of succes.
In de toernooien gaat het steeds beter...
Z.
hoi,
Hoe bevalt het tot nu toe op Stars? Ik begreep uit je post dat je gekeken hebt naar Slansky bugs? Was wel te verwachten aangezien je vaak op de man speelt en dat herkent dat programma niet.
Het bevalt me heel erg goed. Ik denk dat de software echt geweldig is en er zijn veel goede tafels. Ook kun je heel goed tafelselectie doen door de aangegeven stats. Ook vind ik de tournooien vet ik denk dat als ik mijn br weer wat omhoog heb dat ik dan aardig wat tournooien ga spelen.
pokerstars rocked
AAAAAAAAAAAAAAAHHH!! FUCKING KUT TERING TYFUS ZOOI. tERINGH KUT IMBECIELEN.
Ik bouw mijn roll op om het daarna weer in 5 handen achter elkaar te verliezen. 60 dolla rhoppakeee.
K:sQ:s op T:sJ:s5:d board vs fish. Ik raise hij reraised ik push called hij met T3 voor 2 stacks AAAAAH!!! MOGOOL!@
Even later heb ik AK op A high flop gast gaat all in ik call heeft hij JJ en hit zijn J op de turn. AAAAAHHh!!! ARG FUCKING HARTSTAB!
nog eentje later raise ik met AJ donkey pushed preflop ik call. Hij laat A6 zien ik AJ A68 flop.. hoppakeee.....
IK HEB HIER GEEN FUCKING ZIN MEER IN. DE PEST AAN HUN ALLEMAAL VOOR HUN ACHTERLIJKHEID. STOMME KUT APEN..... NOG 425 OVER...
IK HAAT POKER EN TOCH GA IK DOOR. FUCKING VERSLAAFDE KUT MOGOOL DIE IK BEN. VERLIES ALLES. IK HAD MOETEN LUISTEREN NAAR DE MENSEN OM MIJ HEEN. IK DENK DAT IK GEWOON DE REST UITCASH OFZO BERIJK ECHT HELEMAAL NIETS MEER.
Yo man....
Misschien is dat laatste wel een prima idee: uitcashen en ervan gaan genieten.
Laat je een klein deel staan en ga je gewoon easy grinden zonder je druk te maken over je grote swings.
Even de rust zoeken en geen druk op jezelf leggen.
Tis maar een idee...
Sterkte!
Z.
pak je rust en zorg dat je je emotie wat beter onder controle krijgt......
het is uiteindelijk maar gewoon een spelletje
hoi,
Ik zou eerst ff rondje gaan hardlopen of iets, in iedergeval even niet doorspelen, anders raak je zo je gehele bankroll nog kwijt.
Ik weet dat de meeste je hebben aangeraden om NL te blijven spelen, maar gezien je vele reacties heb ik er toch mijn twijfels over. Sowieso zul je dingen beter moeten kunnen relativeren. Dit geldt voor alle pokervarianten.
Ik heb nu de indruk dat je vaak lange tijd goed speelt en en op deze momenten groeit je bankroll ook iedere keer lekker. Toch komt er iedere keer het moment dat je bad beats krijgt etc en je bankroll vliegt iedere keer omlaag. Tevens lopen de emoties dan ook over.
Het is dan onvermijdelijk dat je anders gaat spelen, letterlijk slechter. Of door blijft spelen en steeds meer bad beats krijgt. Niet feitelijk bewezen, maar 9 van de 10 keren wordt het er niet beter op wanneer de bad beats komen. Beter kun je dan ff pauze nemen. Dit doe je echter nooit, je speelt liever die hard door.
Begrijp me niet verkeerd, ik kan snappen dat je je ellendig voelt wanneer de ene na de andere beat om je oren vliegt, maar wil je succesvol zijn in NL dan zul je hier toch echt beter mee moeten omgaan. Het kan gewoon gebeuren dat je 3 volledige buy ins verliest door puur bad beats. Op de lange termijn trekt zich dit wel recht met goed bankrollmanagement, maar je moet het wel kunnen behappen en heel rustig blijven wanneer dit gebeurd.
Misschien is het een idee om over te stappen naar FL. Hier zijn bad beats ook heel normaal en je krijgt er nog veel meer, maar het kost je geen volledige buy in en het is makkelijker om dit te relativeren, waardoor je spel en de randvoorwaarden er minder onder lijden.
Stoppen is ook een optie, maar op 1 of andere manier zie ik je dat niet doen......
Succes!
Adem Even In
Adem Even Uit,
Adam Eva In
Adam Eva Uit.
oja ik las ook nog een flauwe van Phil Gordon:
als ik in een losse mood ben dan zoek ik een tighte tafel op,
ben ik in een grind mood dan speel ik het liefste aan een losse tafel,
ben ik aan het tilten of ben ik te moe, dan ga ik naar de keukentafel.
neem even een break, die upswings komen wel weer!
Als ik nu naar mezelf kijk, heb op afgelopen zondag na een gigantische downswing gehad, ben bijna $ 730 naar beneden geklapt en speel nu weer FR 10nl als shortstack. En geloof het of niet, laatste 2 dagen, weliswaar weinig gespeeld, 189 handjes, maar wel 56.88BB/100hands.
Ziek, maar zoals je ziet, als je maar fatsoenlijk blijft spelen, dan komt dat plezier en die upswings wel weer!
Ik geef niet op en ik speel die hard 25NLfr door. Ik ram mezelf door die downswing heen anders respecteer ik mezelf niet. Ik ben gisteren door veel strategie artikels heen gegaan en ik ga weer wat meer handen posten. Ik ga het gewoon doen.
WOOOEEEIIII!!!
Ik denk dat ik een upswing te pakken heb. In 2 uur tijd 4 stacks omhoog. Voor een totaal van 100$. Ik denk ook dat dat artikel value maximizing mij een beetje heeft gemotiveerd goede plays te maken. Hieronder wat handen uit de sessie.
http://www.pokerhand.org/?2036385
http://www.pokerhand.org/?2036387
http://www.pokerhand.org/?2036388
http://www.pokerhand.org/?2036389
http://www.pokerhand.org/?2036391
http://www.pokerhand.org/?2036392
http://www.pokerhand.org/?2036394
http://www.pokerhand.org/?2036395
http://www.pokerhand.org/?2036396 <- Rivercheck4value:P
http://www.pokerhand.org/?2036398
Wie geen zin heeft om al die handen te bekijken.. het zijn allemaal standaard verhalen denk ik. Ik ben wat gaan oevenen met overpairs. Hoe speel je een overpair als je geraised wordt op de flop. Ik denk dat ik daar wel wat beter in ben geworden sinds ik dat artikeltje heb gelezen. Die rivercheck4value hand is wel leuk. Ik denk dat ik die bluff induce wel leuk was op de river een gemiste draw was namelijk wel mogelijk.
Dat betekend dat ik nu 1 stack in de plus ben op pokerstars. Ik hoop de de volgende weldra zullen volgen. Ik denk dat je jezelf uitleven op je toetsenbord echt een remedie is om je woede te uiten over die badbeats. Soms ben ik gewoon een attention whore en wil ik gewoon dat mijn woede gehoord kan worden. Thanks voor het lezen van die stomme berichtjes in ieder geval!
Ik heb nog wat nieuwe muziek ontdekt die ik heel gaaf vind. Het is van een japanse hip hop producer die allemaal jazzy beats maakt en samenwerkt met heel veel verschillende rappers. Ik ben niet zo'n fan van hip hop maar dit is echt heel relaxed.
youtube -> nujabes
de leukste denk ik ->
Thanks dat jullie er zijn want zonder pokerstrategy.com/nl was ik denk ik nog steeds nergens.
MAZZEL.
jonas
Mooi dat het weer omhoog gaat! Zorg er alleen wel voor dat je toetsenbord heel blijft, anders gaat je winst alsnog op aan allemaal nieuwe toetsenborden.
Hopen dat het zo doorgaat en je weer richting de $1000 kan gaan kijken straks. Succes!
Hahaha, Ajfonso, jij en ik lijken veel op elkaar. Ik mag jouw wel
Als het even tegenzit dan is dit forum de lul met een hoop gevloek en gescheld.
Als het even goed gaat dan zien ze hier allemaal trotse handjes
Het is beter dat je hier even komt uitschelden. Dan krijg je weer wat rustgevende woorden van de rest van de members, geeft je weer wat hoop en dan gaat het weer even goed, tot we weer wat buyins verliezen. En dan heeft de hele wereld het gedaan
Mijn enige tip, waar ikzelf de meeste baat bij heb... Blijf bij je BRM. Kom hier af en toe afreageren, en blijf vertrouwen hebben in jezelf. Je was allang broke geweest als je een donk was
haha thanks for teh comments...
maak je maar geen zorgen. Echt tilten doe ik al lang niet meer. Als ik het echt heb gehad zoals toen dan sluit ik de pc af omdat ik er letterlijk geen zin meer in heb. Ik heb gelukkig niet de drang mijn geld op een rare manier terug te willen verdienen.. misschien ben ik daar te gierig voor ofzo
enige tilt die ik ken is stiekem die call maken terwijl je wel een gutfeeling hebt waar je wel naar had geluisterd als je niet al wat verloren had. Als ik die hand dan verlies sluit ik mijn client meestal in een keer af
hmm.. blijkbaar nog niet helemaal voorbij. En vandaag is de eerste keer dat ik getilt heb. Ik heb ook zo'n pech gehad. En nu sta ik weer op 430...
PokerStars Game #15012600253: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2008/02/02 - 17:12:31 (ET)
Table 'Elyna III' 9-max Seat #6 is the button
Seat 1: ajfonso ($19.80 in chips)
Seat 2: veriditas ($29.45 in chips)
Seat 3: Belou71 ($28.40 in chips)
Seat 4: b969t2 ($34.50 in chips)
Seat 5: magic26v ($29.05 in chips)
Seat 6: VolkerRachow ($24.05 in chips)
Seat 7: leroid ($10.40 in chips)
Seat 9: Nemrah ($24.75 in chips)
leroid: posts small blind $0.10
dennisa: is sitting out
Nemrah: posts big blind $0.25
HOLE CARDS
Dealt to ajfonso [A:s A:h]
ajfonso: raises $0.75 to $1
veriditas: calls $1
Belou71: folds
b969t2: folds
magic26v: folds
VolkerRachow: folds
leroid: calls $0.90
Nemrah: folds
FLOP [A:d 7:h 6:d]
leroid: checks
ajfonso: bets $2
veriditas: calls $2
leroid: folds
TURN [A:d 7:h 6:d] [Q:c]
ajfonso: checks
veriditas: bets $2
ajfonso: raises $4 to $6
veriditas: raises $20.45 to $26.45 and is all-in
ajfonso: calls $10.80 and is all-in
RIVER [A:d 7:h 6:d Q:c] [6:s]
SHOW DOWN
ajfonso: shows [A:s A:h] (a full house, Aces full of Sixes)
veriditas: shows [6:h 6:c] (four of a kind, Sixes)
veriditas collected $38.85 from pot
SUMMARY
Total pot $40.85 | Rake $2
Board [Ad 7h 6d Qc 6s]
Seat 1: ajfonso showed [A:s A:h] and lost with a full house, Aces full of Sixes
Seat 2: veriditas showed [6:h 6:c] and won ($38.85) with four of a kind, Sixes
Seat 3: Belou71 folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: b969t2 folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: magic26v folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: VolkerRachow (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: leroid (small blind) folded on the Flop
Seat 9: Nemrah (big blind) folded before Flop
Ik speel gewoon echt tight 13/9/4 en steeds komen lelijke handjes voor hele stacks voor me. Deze badbeat was de allerlelijkste die ik ooit gekregen heb. Zo veel fish online en steeds van die gasten die het leuk vinden om mij te checkraisen en badbeats te geven. AK vs A9 all in hij hit two pair op turn. AA tegen 66 ik krijg 1outter. QQ op sb. button raised. ik reraise. fish op bb called. flop is 775 ik check iedereen checked behind. turn is een 8 ik bet 5 iedereen called. river 9 ik all in fish fold en die gast called met KK...
Ik begon met 530 en sta nu op 430 + 50 op titan poker. Ik kan gewoon niet begrijpen hoezo het zo erg moet gaan met die variance. Je zou toch echt denken dat die lowstakes weinig variance hebben... Steeds weer badbeats. steeds opnieuw en opnieuw. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad....
bankroll totaal = 480...
Ooit had ik 1k -> -30 stacks 100NLsss, - 4 stacks 25NL...
misschien is 4 stacks nog niets.. maar het voelt wel gewoon echt heel kut om zo lang slecht te runnen. Ik denk dat ik zeker al iets van 20 000 handen downswing heb... misschien zelfs meer 25000... het is echt gewoon te fataal.
Ik stap morgen als ik weer verder ga weer over op 10NL. IK heb geen zin meer om voor grote bedragen af te zakken. Ik wil kijken of ik mijn grind te pakken kan krijgen op 10NL. En als ik dan 750$ heb ga ik weer een shotje 25NL wagen.
Ik heb ook gewoon pokertracker nodig verdomme!
Heel slim om weer even terug te gaan op 10 NL, kun je weer wat vertrouwen in je spel opbouwen zonder dat je al te veel verlies maakt.
Je bent wel aan het tilten denk ik, want voor je downswing ging je hard omhoog. En de laatste paar dagen zie ik veel post van je over hoe slecht het wel niet gaat.
Het is maar goed dat je niet, en ik qoute:
'maak je maar geen zorgen. Echt tilten doe ik al lang niet meer. Als ik het echt heb gehad zoals toen dan sluit ik de pc af omdat ik er letterlijk geen zin meer in heb. Ik heb gelukkig niet de drang mijn geld op een rare manier terug te willen verdienen.. misschien ben ik daar te gierig voor ofzo Zunge raus'
Als je dat hebt geleerd komt het wel goed (ik praat uit ervaring)
Dit klink misschien heel dubbel maar ik doe hetzelfde
dus herken ik het. En jouw BR is zon 10x de mijne, dus ik kan me alleen maar voorstellen hoe het voelt om van $1000 naar $480 terug te vallen. Ik word al gek als ik van $100 naar $80 terugval
Even een limit terug gaan om weer wat zelf vertrouwen op te bouwen zal je niet verkeerd doen, en die kut klote tyfus downswings duren langer dan je lief zijn.