Hoi. Ben ik weer
Ben sinds februari weer actief aan het pokeren, en heb wel weer eens zin om HU coachings te geven, reply hier als je interesse hebt!
Hoi. Ben ik weer
Ben sinds februari weer actief aan het pokeren, en heb wel weer eens zin om HU coachings te geven, reply hier als je interesse hebt!
Ik speel 100nl 6max, heb al wel eens wat HU gespeeld maar free coaching zeg ik geen nee tegen
alsje mee wil discussen https://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=1151971#post1151971
hey oscaar10, helaas (voor jou :p) wil ik wel iemand helpen waarvan HU zijn of haar main game is, en het liefst met wat ervaring dus niet echte beginners. Ik denk namelijk dat ik deze personen meer te bieden heb en mijn kennis beter aansluit op hun vaardigheden.
Oorspronkelijk gepost door pokerspeler02
Hey,Ik heb wel intresse in een plo 50/100 hu coaching.
+1
hoewel ik dan gewoon de video zou willen zien, heb op dit moment geen roll om PLOHU te spelen, maar ben het zeker van plan om weer op te pakken als m'n bankroll weer de goede kant op gaat
Oorspronkelijk gepost door Ruleza
je mag mij wel iets proberen bij te leren![]()
![]()
challenge accepted
Oorspronkelijk gepost door pokerspeler02
Hey,Ik heb wel intresse in een plo 50/100 hu coaching.
speel je al PLO HU?
Ja af en toe niet als maingame iig.
Speel af en toe een hu als ik een vis zie of als 6max tafel dood loopt dan speel ik vaak nog hu tegen iemand die over is.
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
alsje mee wil discussen https://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=1151971#post1151971
Zou idd chill zijn met nog wat meer imput er wellicht bij
Als je keertje ook eens met mij zou meekijken, graag! Ben wel benieuwd of je ook dingen anders als mij doet.
@Gangstahh en Koen
Kunnen jullie mss beiden een video opnemen van een sessie die jullie spelen? Dan kijk ik er graag naar en gaan we er samen even over praten
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
stuur de vid ook maar direct naar mij , en doe ook zeer graag mee in de discussie![]()