succes!
18:13
De eerste C is gespeeld en meteen een ticket voor D! 1 handje met twijfel alhoewel het me redelijk logisch leek:
Poker Stars, $25 Buy-in (100/200 blinds) No Limit Hold'em Tournament, 3 Players
BTN: 3,890 (19.5 bb)
Hero (SB): 5,290 (26.5 bb)
BB: 4,320 (21.6 bb)
Preflop: Hero is SB with T
Q![]()
BTN folds, Hero raises to 500, BB calls 300
Flop: (1,000) A
T
4
(2 players)
Hero bets 500, BB calls 500
Turn: (2,000) A
(2 players)
Hero checks, BB bets 1,000, Hero raises to 4,290 and is all-in, BB calls 2,320 and is all-in
River: (8,640) 8
(2 players, 2 are all-in)
Speel ik deze goed? Wat kan/moet beter/anders?
Denk eerder dat de vraag is: welke slechtere handen wil je laten callen? Ik zou bet/fold turn en check river. Denk dat dat het beste is.
Hmm, je kan check/call spelen op flop/turn. Betten op flop kan ook. Als speler nog wel eens wil floaten kun je turn prima check/call spelen. Alleen je raise op de turn slaat nergens op. Alles wat je beat heeft fold hij waarschijnlijk niet en een 10 check die waarschijnlijk behind op de turn. Dus je haalt nu z'n blufs eruit die je toch al beatte en tegen z'n handen die beter dan die van jou zijn ga je broke. Dus check/call of check/fold op de turn as played., hangt van de speler af.
thnx guys!
de read die ik op deze speler had was dat ie juist wel met slechter calls maakte. daarom dacht ik hier het geld er vaak goed in te krijgen.
Had ik er wellicht bij moeten vermelden.
blijft over dat het op dit punt van de game wellicht beter is om de pot kleiner te houden maar als ik de turn call en check op river kan ik een shove verwachten en moet ik alsnog opgeven.
2e niks geworden....
Al snel door naar 9k, twee handen terecht gewonnen, eentje wat gelukkig met 88 vs AK terwijl ik c/r op de flop K77 (niet allin), maar hitte op de turn 8 en nog wat extra won.
Chiplead, maar daarna op rij 3 allins verloren: AK vs A10s, 77 vs K9 en A3s vs KQ voor aardige potten....
Volgende week laatste
Die Bsteps steken wat tegen. Kutzooi.
Keer of 8 oprij nougatbollen. Paar coolers, paar beats op slechte momenten.
6C's (nog steeds)
en nog 20 B's (ongeveer)
weer een step C kunnen spelen en BAM! ship it
nu 7 gespeeld:
1 keer C
2 keer D
1 keer T€
Oorspronkelijk gepost door hoedinie
weer een step C kunnen spelen en BAM! ship itnu 7 gespeeld:
1 keer C
2 keer D
1 keer T€
Goed bezig!
gogogo
Oorspronkelijk gepost door hoedinie
weer een step C kunnen spelen en BAM! ship itnu 7 gespeeld:
1 keer C
2 keer D
1 keer T€
Keep it up!
zo. step C zit erop.
Vanavond restant (4) gespeeld. nog 2 step D en een C gewonnen. helaas de laatste net derde en vervolgens wat flipjes gewonnen/verloren om 6de te worden.
4 step D is het totaal dus die gaan we gewoon allemaal shippen
Even de luckbox van Toxic en Arjon aanzetten dan moet het goedkomen.
In de 3e poging toch gelukt
:D!
• Buy-in to the €1,100 ESPT Valencia Main Event
• 6 nights accommodation for you and one guest at the Meliá Valencia Hotel from Tuesday 2nd April 2013 until Monday 8th April 2013
• €260 expenses, which will be credited to your PokerStars account for travel costs. Please note, you are responsible for making all travel arrangements.
Nice najtreg!! Hopelijk kan het iets moois worden in valencia!
Weet je al wie je mee wilt nemen?