feli met je P man
ik ben zo blij dat ik zelf nu eindelijk mijn diploma heb
hah, ik heb een welverdiende vakantie + pokerpauze genomen. Maar er kwamen een aantal man op de ranking zo dichtbij dat ik maar weer ben begonnen. Denk maar niet dat de 1e plek deze maand heel makkelijk wordt om te grijpen
(tenzij kirill opeens toch echt wakker wordt)
01/08/09 0
02/08/09 858.0
03/08/09 1602.2
04/08/09 1228.9
05/08/09 0
06/08/09 1027.4
07/08/09 907.8
08/08/09 0
09/08/09 0
10/08/09 802.8
11/08/09 1263.2
12/08/09 0
13/08/09 0
14/08/09 0
15/08/09 0
16/08/09 0
17/08/09 0
18/08/09 0
19/08/09 0
20/08/09 0
21/08/09 0
22/08/09 1204.8
It's on bitches! Maak er een mooie strijd van
Ok, ik bedacht me net, als ik graag jullie tijd wil verspillen door dit blogje weer naar boven te halen, dan moet ik ook een echte update maken en niet alleen een flauwe bragpost van enkele duizenden puntjes wat zoveel hier wel kunnen halen als ze echt proberen
Ik merk dat ik nu in de vakantie veeel beter speel dan tijdens de schoolperiode. Normaal speelde ik na school alleen om de moeheid van de zware schooldag blabla weg te spelen, en speelde ik niet echt mijn A+ game en leerde ik ook minder snel beter worden. Nu gaat het echter als een trein en denk ik van mezelf dat ik merkbaar aardig wat bij heb geleerd in deze 2 vakantiemaanden. Moet maar ff kijken wat er gebeurt als school weer begint, school heeft toch verreweg de grootste priotiteit.
Ik heb deze 6 vakantiemaanden al 2 keer zoveel verdiend als ik in de 4 schoolmaanden daarvoor deed ~~. Komt natuurlijk ook doordat ik nu meer volume kan maken, maar de winrate is ook hoger. En de extra bonussen van sick veel spelen komen erbij.
Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik pokeren echt vet vakantiewerk vind
Nice swings ^.^
Wat speel je tegenwoordig eigenlijk?
Als je al $400 in één hand wint, zal 't geen SSS NL100 zijn ofzo
Thanks ^^
Mja op een fishy pokerroom pik ik alle fullring NL200 en NL400 tafels mee (meestal maar iets van 3-4 per limiet) en vul de rest aan met NL100 tot 10 tafels. Koop me in met 20bb en als ik verdubbel blijf ik gewoon lekker zitten. Ook omdat ik de strategypoints nodig heb, maar ook omdat mijn winrate in $$ met een midstack op NL400 nog steeds hoger is dan BSS NL100. En ik wil op die manier de variance laaghouden, want mijn bankroll en ikzelf kunnen veel $400 dollarswings nog niet heel goed aan, maar af en toe kan wel als het nodig is.
Er gaat vast wel commentaar komen op dat met een midstack spelen niet cool is, maar handen zoals AK of QQ stacken preflop met 60bb zoveel lekkerder af tegen een TAG dan met 100bb.
en handen zoals dit maakt het leven zoveel makkelijker dan als je met 100bb's zou zitten OOP:
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG2$172,90:174/25 /10 /2,3/35 /33 /100 /33 ;Hero$131,00:///////;BU$280,30:265/52 /9 /1,4/34 /24 /0 /40 ;[/tg]
2/4 No-Limit Hold'em (10 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.
Preflop: Hero is CO with J♣, J♦
2 folds, UTG2 calls $4,00, 3 folds, Hero raises to $20,00, BU calls $20,00, 3 folds.
Flop: ($50,00) 5♠, 6♠, 5♥ (2 players)
Hero bets $32,00, BU raises to $64,00, Hero raises to $111,00 (All-In), BU calls $47,00.
Turn: ($272,00) 8♠
River: ($272,00) 3♦ (2 players)
Final Pot: $272,00
Results follow (highlight to see):
Hero shows two pairs, boeren and vijven (Jc Jd)
BU shows two pairs, vijven and vieren (4c 4h)
Hero wins with two pairs, boeren and vijven (Jc Jd)
Tegen dat je azen minder goed afbetaald krijgt kan ik weinig tegenin brengen, maar hoe vaak krijg je nou azen en dan moeten ze ook nog eens helemaal afbetaald krijgen. al die potjes die lekkerder spelen door een midstack zoals die hand hierboven heft het wel redelijk op. Als ik positie heb op een lekkere sappige bigstacked fish dan koop ik uiteraard met vol in, maar alleen als ik een goeie reden heb.
En setminen kan uiteraard ook niet meer, maar setminen is toch overrated.
Verder ben ik van mening dat SSS en BSS slechts relatieve begrippen zijn die alleen je stackgrootte aanduiden. Je hoeft niet met uit je hoofd geleerde abc-poker moves te werken, maar je moet gewoon op elke street de beste beslissing proberen te nemen door het zelf in te schatten en daar moet je af en toe aanpassingen voor maken aan de hand van je stacksize (potcontrol, (reverse) implied odds blabla).
Klinkt een beetje vaag, maar ik hoop dat het duidelijk is.
Klinkt een beetje vaag, maar ik hoop dat het duidelijk is.
Snap er geen hol van.... nee hoor, best wel duidelijk.
Ik speel op stars nog weleens midstack op een lager niveau maar het speelt gewoon iets relaxter (hier speel ik alleen op wat a-relaxte tijden, wanneer het minder druk is op I poker).
En je moet zelf gewoon je stacksize, positie en range in de gaten houden (tegenover zijn stats) maar dat doe je naar mijn mening in een toernooi of SNG toch ook???
Op mansion nog steeds volledig op 20BB en verlaat de tafels bij 30 tot 35BB.
Welke site speel je als ik vragen mag?
Jup, met BSS moet je ook zowiezo je stacksizes in de gaten houden,
Toch mooi om te zien dat er toch nog spelers zijn die midstack spelen niet bij voorbaat afkeuren
Ik speel op het moment op Everest bdw
Mwah, het niveau is wel lager dan op fulltilt (enige verlgelijkingsmateriaal wat ik heb helaas), maar het is niet zo ernstig als wordt gezegd. NL100 fulltilt =~ NL200 everest denk ik ongeveer.
En je moet wel tegen de software kunnen. De tafels zijn te groot, op een 24" scherm kan je 6 tafels kwijt zonder overlap. Ze hebben geen timebank en het is goed gecamoufleert als je aan de beurt bent dus als je niet goed oplet time je steeds uit
Gisteren mijn eerste verliesdag deze maand gehad. Is ook wel eens gezond om niet uit het oog te verliezen dat dat ook wel eens gebeurt. De 1e 150 handjes begon ik om een onduidelijke reden meteen teveel stoere moves te maken, waarschijnlijk uit verveling ofzo. Gelukkig werd ik direct ervoor afgestraft en kon ik me daarna wel goed herpakken. De 2e helft bleef ik ook wel redelijk solid doorspelen, maar de kaarten vielen niet echt mijn kant op
Check ook hoeveel grote showdowns ik idie 2e helft heb verloren en gewonnen. Ik denk dat ik dat maar de schuld geef aan variance

Vandaag ging het gelukkig weer standaard. Heb retesolid mijn A+ game gespeeld en dat werd afbetaald

Oh verder, ben ik erachter gekomen dat ik bij $200+ stack met scared money speel. Waarschijnlijk omdat ik van NL50sh en NL200 sss direct in dit spel ben gevallen, het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen aan deze bedragen en dan komt het allemaal weer goed. Dus op NL400 ga ik van tafel met 50bb, behalve als ik positie heb op een lekkere vis uiteraard. Verder blijf ik gewoon altijd zitten behalve als ik denk dat er weinig geld uit mijn tafelgenoten te trekken is.
Op termijn zal ik wel stoppen met dat midstackgedoe, bigstack heeft vast een iets hogere winrate. Dit is gewoon ff tijdelijk.
Om af te sluiten weer een handje waarbij midstack zijn een voordeel is. Ik hoop dat ik zoiets bij elke update kan posten
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$158,20:///////;BU$156,60:32/53 /13 /3,3/13 /20 /50 /50 ;[/tg]
2/4 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.
Preflop: Hero is BB with K♦, T♣
6 folds, BU calls $4,00, SB folds, Hero checks.
Flop: ($10,00) 7♦, 8♦, J♥ (2 players)
Hero bets $10,00, BU calls $10,00.
Turn: ($30,00) K♠ (2 players)
Hero bets $20,00, BU raises to $90,00, Hero raises to $144,20 (All-In), BU calls $52,60 (All-In), Hero gets uncalled bet back.
River: ($315,20) 5♣ (2 players)
Final Pot: $315,20
Hero shows een pair koningen (Kd Tc)
BU shows een pair vijven (5h 4h)
Hero wins with een pair koningen (Kd Tc)
Dit was voor 100bb wel een kutspot geweest. Alle 3 de opties folden, callen, en shoven had ik me niet echt lekker gevoeld. Namelijk, je zit hier tegen een vis, en hij zet me hier nooit op die koning, en misschien gebruikt hij de K wel als scarecard, dus in dat opzich zou ik hier best voor kunnen staan. Maar afstacken met TPWK in een limped pot is ook geen lekkere optie. Met deze stack echter is het wat simpeler allemaal.
En tot slot het hoogtepunt van de avond
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$40,50:49/27 /18 /-/33 /50 /-/50 ;UTG$110,90:48/29 /10 /1,4/36 /50 /0 /20 ;Hero$98,50:///////;[/tg]
0,5/1 No-Limit Hold'em (10 handed)
Preflop: Hero is UTG2 with J♥, J♦
UTG calls $1,00, UTG1 folds, Hero raises to $4,50, 6 folds, BB calls $3,50, UTG raises to $10,00, Hero calls $5,50, BB folds.
Flop: ($25,00) 7♥, J♣, 9♠ (2 players)
UTG bets $11,00, Hero calls $11,00.
Turn: ($47,00) K♣ (2 players)
UTG checks, Hero bets $29,50, UTG raises to $89,90 (All-In), Hero calls $48,00 (All-In), UTG gets uncalled bet back.
River: ($202,00) 4♥ (2 players)
Final Pot: $202,00
Hero shows three of a kind, boeren (Jh Jd)
UTG shows een pair azen (Ac Ad)
Hero wins with three of a kind, boeren (Jh Jd)
Ik twijfel nog of ik op de flop al niet moest reraisen, maar ik denk niet dat het qua EV veel had uitgemaakt.
Ok, tijd voor een echte serieuze update. Ik durfde op een gegeven moment geen graphs over lange termijn te posten omdat ik geen zin had om het bepaalde financiële overheidsinstellingen het makkelijker te maken dan ze het hebben, maar als je de extra kans opweegt tegen het geld wat ik misloop omdat ik soms minder goed speel omdat ik het wel mis als ik af en toe dingen niet van me af kan schrijven, heb ik uiteindelijk toch bepaald dat het maxEV is om wel te posten.
Als de overheid echt wil dan komen ze er toch wel achter wie hoeveel met poker verdient, en ik zit nog lang niet op het niveau dat ik langere tijd stabiel een goed inkomen bij elkaar grind
Bovendien vind ik het best leuk om de opbouw van mijn eigen pokercarrière terug te lezen van vroeger.
Omdat iedereen gek is op graphs bekijken (ik ook
) val ik gelijk maar met de deur in huis.
Ik heb er zelfs een mooie uitleg per maand bijgeschreven.
Dit is vanaf het punt dat ik net van NL25sh naar NL50sh was overgestapt t/m nu.
In de 1e 3 maanden leerde ik geeneens zoveel bij. Ik 3-bette maar wat raak omdat het cool was enzo zonder me teveel met het rekenkundige aspect bezig te houden.
Omdat ik langzaam doorkreeg dat ik met het goede oude SSS wat ik t/m NL200 winstgevend kon spelen veel meer doekoes per uur uurloon overhoud en ik uit breakeven spelen op shorthanded ook geen plezier haalde, ben ik maar voorzichtig terug gaan sss'en, en voelde me gelijk weer thuis.
Heb daarna in augustus NL200 SSS geprobeerd en het ging meteen goed, dus na een tijdje ook voor het eerst NL400 shots gedaan, en het is ook nog best te beaten
Een groot voordeel is natuurlijk dat je door de capped rake op $3 relatief minder aan rake betaalt vanaf NL400, wat ongeveer mijn lagere edge opheft in vergelijking met NL200, waardoor ik bijna dezelfde winrate kan handhaven.
Toen kreeg ik voor mijn idee het spelletje ook beter door. Je moet gewoon altijd elke optie overwegen en daar de beste keuze uit kiezen (heeft Pinowww een keer in zijn blog gezegd).
Deze maand kreeg ik genoeg vertrouwen dat ik met de nieuwe vergaarde kennis ook wel succesvol kon worden in bigstack (af en toe oefende ik wat door ook voor 100bb in te kopen als er een bigstack megafish aan tafel zat op fullring). Dus gelijk maar NL100sh geprobeerd, zonder NL50sh echt gebeat te hebben vroeger. BRM laat het toch ruim toe.
Heb nog niet zoveel handen gespeeld, maar ik sta tot nu toe in de plus en ik ben niet zo onder de indruk van het niveau daar. Speel nu met 16/14/5 stats op shorthanded btw, die lui spewen elkaar toch zo vaak dat nitty spel het wel +ev maakt
Dus ja voor de toekomst. Ik kan nog steeds niet echt kiezen tussen SSS en BSS. Ik zal ze nog wel een beetje door elkaar blijven spelen, maar ik denk dat ik in de toekomst toch meer naar BSS ga toeneigen, want bij sss zit je op NL400 wel een beetje bij het maximum waar nog tafels op te vinden zijn.
Vandaag ff een rustdagje omdat het gisteren nogal slecht ging (zie laatste lijn naar beneden in de graph) . Maar morgen weer lekker spelen als ik zin heb
very nice
dus jij bent ook nog steeds een elephant-aanhanger? Ben ik dan toch niet de enige
zo‘n slechte dag die je hebt (wat zo goed als te verwaarlozen is in jouw geval) heeft bij mij meestal, als het geen variance is.., te maken dat mijn gedachten ergens anders zijn
Sterk bezig ♠_cool:
Wow, eruk. Wat een bedragen!
En inderdaad, zieke winrate met SSS, over een behoorlijke sample!
Sweeeet!
Hey Eruk
Leuk om te zien dat het zo goed gaat.
En ook mooi dat je je niks wijs laat maken over half stacked spelen.
Nosebleed spelers doen het ook, dus kan het haast niet fundamenteel fout zijn imo.
Laat ze maar roepen.....
Veel succes met je pokercarriere!
Gaat deze maand niet zo heel best. Maar ik sta nog steeds goed in de plus met de topmaand september erbij opgeteld, dus nog geen reden tot paniek.

Waar ik het over wilde hebben is die coaching van Pinowww die ik had gewonnen met zijn prijsvraag in zijn blog, we deden 2 tafels Nl100sh. Hij is best wel een sicke speler (check de winrate van vandaag
). Wat ik vooral heb geleerd is dat ik nog ongelooflijk veel te leren heb
Maar gelukkig heb ik nu een beter idee in welke hoek ik mijn verbeteringen moet zoeken en op welke manier je over je spel na moet denken. Maar het zal nog wel even even duren totdat ik goed genoeg ben tot ik een aantal dingen die hij uithaalde kan/durf te doen, maar da's ook helemaal niet erg, het was best interessant.
Moet nog even kijken hoeveel ik ga pokeren. Ik had eigenlijk niet zoveel zin meer om te spelen na die 3 -$600 rampdagen achter elkaar en heb de helft van mijn roll maar uitgecashed. Maar het kriebelt ook wel een beetje om de nieuwe tips die ik net heb geleerd uit te proberen, dus waarschijnlijk dit weekend toch maar weer wat spelen
Nog een paar interessante handjes:
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$105,65:26/38 /15 /4,0/17 /25 /0 /0 ;Hero$177,70:///////;[/tg]
0,5/1 No-Limit Hold'em (4 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.
Preflop: Hero is BU with 7♥, 6♦
CO folds, Hero raises to $3,00, SB folds, BB raises to $10,00, Hero calls $7,00.
Flop: ($20,50) J♣, 5♠, 3♦ (2 players)
BB bets $17,00, Hero calls $17,00.
Turn: ($54,50) 4♣ (2 players)
BB bets $78,65 (All-In), Hero calls $78,65.
River: ($211,80) 7♦ (1 players)
Final Pot: $211,80
Hero shows een straight, zeven high (7h 6d)
BB shows een pair vrouwen (Qc Qh)
Hero wins with een straight, zeven high (7h 6d)
Pinowww wilde preflop flatten met het idee dat mensen straightforward spelen in 3-bet pots en daar kan je nog wel eens wat uithalen in positie volgens hem (geloof ik dat hij zei).
De flop heeft hij zo vaak gemist, dus we gaan voor de float. En het was natuurlijk dikke pret toen we onze miracle card hitten. (en ons table image was daarna compleet verpest
)
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$78,00:04/75 /50 /-/100 /0 /-/0 ;Hero$102,70:///////;[/tg]
0,5/1 No-Limit Hold'em (5 handed)
Preflop: Hero is MP3 with Q♥, Q♦
Hero raises to $3,00, 3 folds, BB raises to $16,00, Hero raises to $48,50, BB raises to $78,00 (All-In), Hero calls $29,50.
Flop: ($156,50) 9♣, J♣, J♥
Turn: ($156,50) 3♦
River: ($156,50) 9♥ (1 players)
Final Pot: $156,50
Hero shows two pairs, vrouwen and boeren (Qh Qd)
BB shows two pairs, boeren and negens (Ad Kd)
Hero wins with two pairs, vrouwen and boeren (Qh Qd)
Pinowww zei na de 3-bet: ik zet hem op AK. Heeft villain dat ook nog, wtf
De gedachteging was dat hij meestal met sterke handen die postflop moeilijk speelbaar zijn zo groot 3-bet, dus AK.
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$98,50:43/19 /12 /1,0/0 /17 /0 /-;Hero$134,80:///////;[/tg]
0,5/1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Preflop: Hero is BU with 5♥, 4♠
3 folds, Hero raises to $3,00, SB folds, BB calls $2,00.
Flop: ($6,50) J♠, Q♦, 3♥ (2 players)
BB checks, Hero bets $4,00, BB calls $4,00.
Turn: ($14,50) T♠ (2 players)
BB checks, Hero checks.
River: ($14,50) K♠ (2 players)
BB checks, Hero bets $10,00, BB folds, Hero gets uncalled bet back.
Final Pot: $14,50
Hero shows high card koning met vrouw kicker (5h 4s)
Hero wins with high card koning met vrouw kicker (5h 4s)
Whaaaa blindstealen met zo'n hand? Blijkbaar kan het volgens de pro.
Op de turn geven we de hand al op, maar op de river valt de perfecte scarecard
Dan ook gelijk groot uitbetten omdat we nog niet veel sterkte hebben getoond.
Verder nog dingen als:
Pinowww zegt: "Hoezo fold je die hand op de CO?"
ik: Uh, is dat geen craphand?
Pinowww zegt: "Nee man ze zijn suited"
Die 2 stacks up van vandaag zijn dus te danken aan dat gewonnen QQ vs AK flipje en de gehitte gutshot in de 3-bet pot. Maar dat zal wel Pinowww-stijl zijn dus dat kan de pret niet drukken
Heb 3 weken niet kunnen pokeren omdat ik tentamens heb gehad, Ik miste het stiekem wel een beetje, maar er zouden ook genoeg andere dingen te doen zijn als ik niet zou pokeren die net zo leuk zijn. Ik denk dat ik poker als werk zie wat ik totaal niet vervelend vind om te doen. En dat vind ik prima zo.
Oké vandaag dus voor het eerst na 3 weken gespeeld, en heb de afgelopen anderhalve maand bij elkaar maar 5k handjes gespeeld, dus het volume mag weer wat omhoog worden geschroeft. Gelukkig was ik het nog niet verleerd want mijn 1e goede dag (incl. rakeback) is een feit
Het sneue van mezelf vind ik dat ik nu de rest van de dag niet meer wil spelen omdat ik deze mijlpaal wil houden. Ik heb er niet naartoe gespeeld ofzo, ik ontdekte dit toevallig toen ik de sessie had afgesloten.
Ik heb ge-11-tabled op fullring vandaag.
Wat ik nog over vandaag wilde toevoegen is dat in deze winst ook een AA>KK setup zat goed voor $325. En dat ik $54 het raam uit heb gesmeten door een misclick. Da's toch een bedrag waarvoor als ik poker niet had ik toch ruim 4 uur kutwerk had moeten doen, volgende keer dus iets geconcentreerder zijn en minder flauwekul op youtube kijken tijdens het spelen enzo.
Maar dat allemaal kan de pret van vandaag niet drukken.
Verder wil ik nog iets met jullie delen wat ik persoonlijk wel interessant vindt. Moet je maar voor jezelf zien of het je boeit maar ik post het lekker toch.
Ik heb nagerekend hoeveel bb/100 rake je betaalt op de overgangslimieten waar je de $3 capped rake begint te merken op fullring met mijn eigen sample. Ervanuitgaande dat Elephant de correcte eigen gegenereerde rake weergeeft, maar dat denk ik wel want zoiets moet ubermakkelijk te programmeren zijn zonder rekenfouten (zelfs voor de Elephant-developers
♠_biggrin: )
NL400FR: (1405/4289)*5,1 = 1,67 bb/100 rake
NL200FR: (2173/4317)*5,6 = 2,82 bb/100 rake
NL100FR: (831/792)*3,6 = 3,78 bb/100 rake
NL50FR: (325/95)*1,2 = 4,11 bb/100 rake
Dit is vooral shortstackspel, maar er zit ook wel een beetje volume BSS doorheen.
Zoals ik al dacht zit er wel een redelijk groot verschil in rake dat van de winrate wordt afgesnoept vanaf NL100. Let wel op dat je een kleine correctie moet toepassen voor dat je ook minder rakeback op je limiet ontvangt als er gemiddeld minder rake aan tafel wordt betaald.
Ik heb vandaag van mijn NL400 sessie van 2500 handen ongeveer $75 rakeback overgehouden. Dat is 75/25= $3 = 0,75bb/100 rakeback. Ok er zitten 379 handen NL200 doorheen en een klein beetje NL600, dus laten we het afronden naar 0,8bb/100 rakeback.
Op NL50 kreeg ik altijd iets van net iets minder dan 2bb/100 rakeback geloof ik, maar da's al een tijd geleden. op NL100 was dat dacht ik altijd 1,5bb/100.
Laten we zeggen dat je per limiet ook 0,4bb/100 minder rakeback krijgt. Dan zit er nog steeds 0,6bb extra winrate wat je per limiet omhoog gaat krijgt vanaf NL100. Misschien is dat nog niet genoeg om je kleinere edge op een hoger limiet op te heffen, maar het is zeker een duwtje in de rug om niet te bang te zijn om hoger te gaan spelen omdat het rekenkundige financiële voordelen heeft.
Zeker met shortstacken of mijn wazige zelfbedachte SSS+ aan tafel blijven na verdubbelen heeft edge een minder grotere invloed op het spel dan bij BSS.
Helaas kan ik shorthanded niet onderzoeken omdat ik daar geen degelijke sample van heb op de serieuze limieten. Ik denk dat je daar meer rake betaalt omdat je daar meer % handen speelt en je looser je geld in de pot moet gooien omdat je tegenstanders dat ook doen. Zal waarschijnlijk 0,5-1bb/100 extra rake opleveren.
Als iemand zijn bevindingen wil posten, dan zou dat erg tof zijn en zou dat me heel erg helpen. Je mag ook je eigen statisstieken posten en dan reken ik het hier uit. wel vanaf NL50+ en meerdere limieten.
van mij mag je ook wel eens tellen, allemaal BSS: 1ste is FR, 2de is SH, hogere limieten heb ik een veel te klein sample
FR: (7-9 spelers)

SH: (3-6 spelers)