Ga naar het forum
Etter speelt poker

Meldingen
Alles wissen

Etter speelt poker

196 Berichten
15 Gebruikers
1 Reacties
7,962 Weergaven
Schijtjong
Legacy Member

Hallo!

Sinds een paar jaar in aanraking gekomen met online poker. Heb het veel in de kroeg gespeeld en krijg altijd te horen dat ik een vervelend ventje ben om tegen te spelen. Vandaar mijn gekozen gebruikersnaam. Heb al wat online gespeeld de afgelopen jaren maar nooit heel veel. Ik heb nu wat tijd over en ga beginnen bij de 1.50$ SnG's. Heb geen kennis van pokertermen en dergelijken, begin echt op 0. Ik verwacht niet dat ik verder kom dan de 1.50's maar je weet het nooit!

Beantwoorden
Citeren
195 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Schijtjong

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Leuk dat je een blog bent begonnen.
Al is het wel grappig dat je in de kroeg moeilijk te bespelen tegenstander bent.
Dus zul je toch aardig goed moeten kunnen pokeren :D

Ik wil je er op wijzen dat je gebruik kunt maken van de gratis geld promotie.
Je kunt met deze promotie bij enkele pokerooms waar je nog geen account hebt een gratis bankroll krijgen.

Aangezien je nog geen pokertermen kent is het misschien handig om het artikel Pokertermen voor beginners door te nemen, maar de andere strategieartikelen zijn ook interessant.

Welke $1,50 SNG variant ben je van plan te spelen?
Heads-up (1 tegen 1), 6 spelers, 9 spelers, Fifty50's, 12 spelers, 18 spelers, 27 spelers, 45 spelers of 90 spelers SNG variant.

Verder wens ik je veel succes met je start van je pokercarrière.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
trezzor
PokerStrategist

Hoi,

Hmm ik wou beginnen met hoi etter, maar bedacht me dat is wel enigszins onbeleefd. Daarom maar beginnen met hoi en je gebruikers naam, maar daar werd het niet echt beter van. Dus daarom maar hoi.

Maar toch welkom en succes met je poker en je blog. Die termen leer je snel genoeg kennen om mee te werken. Dus dat komt wel goed.

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Al is het wel grappig dat je in de kroeg moeilijk te bespelen tegenstander bent.
Dus zul je toch aardig goed moeten kunnen pokeren :D

Dat is niet perse wat er staat hè, misschien is het wel een vervelend ventje om tegen te spelen omdat hij bij elke showdown rondjes om te tafel gaat rennen terwijl hij oehoehoe roept als een indiaan en zijn broek uittrekt wanneer hij wint. Ik kan me voorstellen dat er dan mensen zijn die hem een vervelend ventje vinden om tegen te spelen. Ik zelf zou het trouwens echt hilarisch vinden.

Beantwoorden
Citeren

Hey Schijtjong,

Geweldig dat ik je gelijk kan uitschelden, jij Schijtjong! Je naam doet me uiteraard denken aan mijn eigen Nickname: Schijtlijster. We kunnen zó een team vormen om mensen met schijtbommen te bestoken. Ik heb echter een voordeel: ik ben gevederd, dus kan van bovenaf heersen.

Nee, grapje natuurlijk. Leuk dat je hier gaat bloggen. Ik wens je veel succes hier. En vergeet uiteraard niet andere blogs door te nemen. Die van mij is uiteraard een aanrader. Wil je helemaal mentaal gestoord raken, dan moet je die echt bekijken.

Verder zijn ook de blogs van Zeezout en ShovingLoose zeer de moeite waard. En natuurlijk zijn er spelers hier die, net zoals jij, pas begonnen zijn. Hun blogs hebben pas een paar posts of pagina's. Altijd leuk om te kijken hoe het met collega-beginners gaat.

Veel succes! :)

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

haha, ik ben niet zo'n uitbundige juicher. Als ik in de kroeg kaart speel ik nogal aggressief en daar kunnen de meesten zich niet zo goed tegen wapenen. Online is dat een ander verhaal, die tactiek werkt niet echt op de lagere stakes. Ik heb zojuist even mijn sharkscope erbij gepakt, ik speel quitte op 650 games. Niet echt betrouwbaar want daar zitten ook een paar (dronken) hogere toernooitjes bij die ik 's nachts met vrienden heb gespeeld.

Ik begon met 10$, en zag dat er tegenwoordig ook .50$ turbo's waren. Daar heb ik er zo'n 20 van gespeeld maar zonder winst. Down tot 7$ dacht ik de spin&go's te proberen en dat ligt me wel. 1 van 6$ euro gewonnen en een heleboel van 2$. Gisteravond uiteindelijk op 18$ uitgekomen. Ik ga nu weer even verder, maar ik krijg ps niet opgestart (geen verbinding).

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Server restart:)

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Hoelang duurt dat? :)

edit: nvm!

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Schijtjong
haha, ik ben niet zo'n uitbundige juicher. Als ik in de kroeg kaart speel ik nogal aggressief en daar kunnen de meesten zich niet zo goed tegen wapenen. Online is dat een ander verhaal, die tactiek werkt niet echt op de lagere stakes. Ik heb zojuist even mijn sharkscope erbij gepakt, ik speel quitte op 650 games. Niet echt betrouwbaar want daar zitten ook een paar (dronken) hogere toernooitjes bij die ik 's nachts met vrienden heb gespeeld.

Ik begon met 10$, en zag dat er tegenwoordig ook .50$ turbo's waren. Daar heb ik er zo'n 20 van gespeeld maar zonder winst. Down tot 7$ dacht ik de spin&go's te proberen en dat ligt me wel. 1 van 6$ euro gewonnen en een heleboel van 2$. Gisteravond uiteindelijk op 18$ uitgekomen. Ik ga nu weer even verder, maar ik krijg ps niet opgestart (geen verbinding).

Hoe gaat dit 20*0.5 en jij komt uit op 3$ down? of lees ik het verkeerd?
good good met je spin en go's. niet vergeten in de freerolls in te schrijven dan?

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

ja ik kwam uit op 3$ down. Vandaag ga ik weer wat 0.50's spelen. Freerolls had ik nog niet aan gedacht maar dat is inderdaad een mooie manier om wat meer BR te genereren!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes vandaag.
Je gaat neem ik aan de 9 mans 50c spelen of heb ik het mis?

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Jep. Heb er vandaag 20 gespeeld. Zit nu op 21$ dus na 3$ up. Wat pech gehad en in sommige situaties ook wat mazzel, maar ik denk dat ik wel een edge heb op dit niveau. Misschien voorbarig, maar wat is een veilig BRM op 1-tafel sng'tjes?

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Op 28$ geëindigt. 14 bi's up in 20 games :D

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Op 32$ geëindigt, heb zo'n 50 games 0.50$ 9-man gespeeld. Weer 8 bi's omhoog. Eerste 25 games 8 BI's down. Daarvan was de laatste een complete tilt. Hoofd fris, bak koffie, en uiteindelijk weer hersteld. Lekker!

Van 10$ naar 32$, het word tijd om omhoog te gaan kijken. Ik zit zelf te denken om te upmoven bij 50bi's dus 75$. En dan te downmoven als ik onder de 65$ kom. Is dit te safe/risky? Wat zijn jullie gedachten?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat lijkt mij een prima plan om dit toe te passen en is niet te risky of te safe vind ik.

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Top, bedankt voor je comment. Voor vandaag staan er weer 1 korte en 1 lange sessie op het programma. Vanavond wentelteefjes bakken en voetballen dus het komt helemaal goed vandaag :D

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

En we zijn weer 16 BI's verder! Heerlijk :D Na hoeveel games kun je zeggen dat je een niveau beat? Ben zo'n 250 games verder en ik sta +30$ (60BI's). Gaat prima dus. Heb besloten bij 70$ te gaan upmoven en bij 60$ weer omlaag te gaan naar de .50's.

40$/70$

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Gaat schitterend hier man! keep it going. Ja zal wss wel over een veel groter aantal games moeten gaan maar ik denk ook niet dat je nu puur geluk hebt dus ... :)

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Bedankt man! Ik heb in wat spots gigantisch mazzel gehad, maar ik heb ook een aantal gekraakte azen/koningen gehad. Ik heb nooit zoveel achter elkaar gespeeld en ik weet niet of ik nu meer win dan dat ik eigenlijk verdien, maar puur op mijn gevoel afgaande speel ik wel +EV.

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Ik zoek een programma waarmee ik mijn HH kan bekijken op een fictieve pokertafel zodat mijn handen gevisualiseerd worden en ik snel door kan klikken naar de volgende hand. Bestaat zoiets, en zo ja, gratis? :D

42/70

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Heel slecht begin van m'n sessie, 5$ down. Even pauze en toch weer 16 BI's ingehaald: uiteindelijk 3$ up dus.
De hand converter van pokerstrategy werkt niet op sng's, hebben jullie een andere voor mij? Crackeddeuces werkt niet bij mij.

Beantwoorden
Citeren