Out in 5, keerpunt was een KJ hand waarbij ik trips hitte met de K op de turn op een AKKx board. 2 klaveren, ik bet, 3e klaveren op het board waardoor m'n tegenstander z'n flush hitte. Met nog 8 bb's pushen in de SB met 10 8, gecalled door een grote stack met K 6 en out. Toch weer 60$ binnengeharkt. Merk dat toernooien mijn ding zijn, heb de afgelopen 3 dagen 3 finaletafels gehaald met 500+ deelnemers van de ongeveer 50 toernooien.
Bankroll is nu 123$. Ik blijf bij de MTT's nu want die liggen mij het beste, SnG's verlies ik na een game of 40 m'n focus doordat het teveel voelt als een grind. Ik blijf voorlopig nog bij de 1$ toernooien maar ik voel echt dat er meer in zit. Voor nu focus ik me weer vol op m'n push spel.
Gisteren heb ik wat handen gereviewed van de afgelopen dagen op zoek naar wat dingen die beter kunnen. Handen als AK, AQ, en JJ speel ik veel te aggressief. Zelfs een keer preflop broke gegaan met JJ, terwijl je dan nooit tegen minder dan AQs+ of JJ+ zit. AK moet ik in de vroege fase van een toernooi niet teveel/te hoog 3betten, en wanneer ik niet hit moet ik maken dat ik weg kom omdat ik zo vaak tegen marginale handen zat die hitte en die ik tot de turn afbetaalde.
Bankroll: 123$