Ga naar het forum
Etter speelt poker

Meldingen
Alles wissen

Etter speelt poker

196 Berichten
15 Gebruikers
1 Reacties
7,965 Weergaven
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Ik heb er eens goed over nagedacht en ik denk dat ik het wel kan gokken om een shotje te nemen op de 1.50's. Heb nu 45$ bij elkaar verzameld in 200 .50's sng'tjes. Dat is 35$ winst in 200 games, lijkt me een prachtig gemiddelde.

Om 12.00 start ik een sessie 1.50's, ik zal bij de 30$ terugmoven naar 0.50's.
Wish me luck!

Ps. iemand een goede hand converter, pokerstrategy converter pakt geen sng handjes en crackeddueces werkt niet bij mij.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Gl vanwege mij dan alvast :)
die handconverter kan ik je niet mee helpen sorry :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik gebruik zelf altijd weaktight om handen te converteren.
Denk er wel aan dat je alleen Engelse handhistory kunt converteren.

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Bedankt SDK en ilgenio!

Plan gewijzigd, wil ook sessies 0.50$ 45-man turbo's gaan doen. Qua BRM verstandiger en leuk voor de afwisseling om wat grotere sng'tjes te spelen. Ga er nu een paar spelen :D

Beantwoorden
Citeren

Ik denk zelf dat het eerder een run is waarin alles goed gaat (behalve die paar gekraakte handen) en moet dus advocaat van de duivel spelen door je te waarschuwen tegen de andere kant.. namelijk die runs waarin gewoon geen enkele hand gewonnen gaat worden en elke flip verloren wordt, je continue tegen betere handen aanloopt enz (en je opeens ipv 75$ nog 40$ hebt). Geloof me.. die gaan ook komen. Denk zelf dat het br overigens wel goed is btw (ik ben misschien wat TE safe getuige mijn 100 buyin brm, heb nu 200 buyins voor 50cent)! Denk alleen dat het handig is om continue alles realistisch te blijven bekijken, dit gaat je redden in de long run, i promise :)

Coole blog etter :D ik ga hem zeker volgen!
Weaktight is wel een goede handconverter inderdaad, om snel door hand histories door te browsen raad ik zelf Universal Replayer aan!

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Bedankt voor het advies. Ik heb nog geen ervaring met slechte runs dus ik vraag me af hoe ik ermee omga als de tijd daar is. Bedankt voor het volgen!

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Echt heel ziek wat hier gebeurd. 2x Azen, 1x Koningen, 1 x QQ erin gekregen preflop. Allemaal gekraakt door een lager paar preflop allin. Een straat gekraakt door runner runner flush, buhh. Overall ook niet goed gespeeld denk ik maar ik heb zeker 3FT's gemist door bad beats.

Maar we gaan vol goede moed door na een korte pauze. Ben 14 BI's down, dus er is werk aan de winkel. Nu bijna 2 FT's met een redelijke stack dus er is hoop! Niet tilten en m'n A-game blijven spelen.

ps. Erdnase: je hebt gelijk :P hoop dat m'n badrun bij deze 14 sng'tjes blijft :")

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Supernice. Hele tijd BR rond de 30$, alles zat tegen tot m'n vorige post. Toen de schouders eronder gezet en gezorgd dat ik niet ging tilten, en hoewel ik een paar stomme dingen deed lukte dat aardig. Zo'n 15-20 games steeds break even gespeeld, en uiteindelijk de laatste 2 games van m'n sessie gewonnen. Uiteindelijke resultaat dus 42$. Dat is lekker afsluiten!

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Schijtjong
Supernice. Hele tijd BR rond de 30$, alles zat tegen tot m'n vorige post. Toen de schouders eronder gezet en gezorgd dat ik niet ging tilten, en hoewel ik een paar stomme dingen deed lukte dat aardig. Zo'n 15-20 games steeds break even gespeeld, en uiteindelijk de laatste 2 games van m'n sessie gewonnen. Uiteindelijke resultaat dus 42$. Dat is lekker afsluiten!

mooi dat je je goed herpakt hebt met een superresultaat!

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Redelijk wat gespeeld, helaas heeft de pc van mijn vriendin het begeven en heeft ze voor haar studie mijn laptop nodig. Op de tablet verder, helaas kan ik daar maar 5 tafels tegelijk openen terwijl ik wil gaan 12-tafelen. Iets minder gespeeld, zo'n tablet speelt niet lekker. Na een paar keer up en een paar keer down toch weer 10$ up.

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Gisteren echt een zieke dag gehad. Wat geleerd, en toen gaan pokeren. Begon bij 52$, en met tweemaal een zevende plaats in de 0.50's (0.70$x2) alles achter elkaar verloren tot 30$ (44 BI's met 2 mincashes). Was er echt ziek van en wilde gewoon stoppen. Om een uur of 1 kon ik nog niet slapen dus besloot ik nog even door te spelen, van de 16 toernooien die ik toen speelde werd ik twee keer 1e en 2 keer 2e waardoor ik uiteindelijk nog op 47$ uitkwam.

De swings maken me echt kapot :')

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Weaktight doet het bij mij ook niet. Hij zegt: Hand is not supported. Doet die ook geen Sng's?

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Gisteren echt een zieke dag gehad. Wat geleerd, en toen gaan pokeren. Begon bij 52$, en met tweemaal een zevende plaats in de 0.50's (0.70$x2) alles achter elkaar verloren tot 30$ (44 BI's met 2 mincashes). Was er echt ziek van en wilde gewoon stoppen. Om een uur of 1 kon ik nog niet slapen dus besloot ik nog even door te spelen, van de 16 toernooien die ik toen speelde werd ik twee keer 1e en 2 keer 2e waardoor ik uiteindelijk nog op 47$ uitkwam.

De swings maken me echt kapot :')

mss toch erover nadenken om voor iets anders te kiezen dan?
Je moet ook voor jezelf uitmaken als je je het zo aantrekt of dit wel goed voor je is!
voor hetzelfde geld ga je zo broke he door te blijven spelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Weaktight doet het bij mij ook niet. Hij zegt: Hand is not supported. Doet die ook geen Sng's?

Vreemd. Zolang je Engelse handhistory gebruikt zou weaktight het prima moeten doen.
Bij Nederlandse handhistory doet geen enkele converter het helaas.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik kwam je tegen in een SNG:)..... Je speelde op je tablet en vermoedelijk deed je de push fold dingen niet of nauwelijks :).

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Ik heb me inderdaad verdiept in het push and fold spel. Dat levert echt zijn vruchten af op dit moment. Ik win heel veel sng's ipv dat ik derde wordt. Gisteren 2 keer de 0.50$ 500 cap gewonnen voor 2 keer ongeveer 30$. Nu op de finaletafel van de 1k guaranteed 0.82 turbo met de 2e stack. Toernooinummer is 1154975670 voor de mensen die me willen volgen! :D

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Out in 5, keerpunt was een KJ hand waarbij ik trips hitte met de K op de turn op een AKKx board. 2 klaveren, ik bet, 3e klaveren op het board waardoor m'n tegenstander z'n flush hitte. Met nog 8 bb's pushen in de SB met 10 8, gecalled door een grote stack met K 6 en out. Toch weer 60$ binnengeharkt. Merk dat toernooien mijn ding zijn, heb de afgelopen 3 dagen 3 finaletafels gehaald met 500+ deelnemers van de ongeveer 50 toernooien.

Bankroll is nu 123$. Ik blijf bij de MTT's nu want die liggen mij het beste, SnG's verlies ik na een game of 40 m'n focus doordat het teveel voelt als een grind. Ik blijf voorlopig nog bij de 1$ toernooien maar ik voel echt dat er meer in zit. Voor nu focus ik me weer vol op m'n push spel.

Gisteren heb ik wat handen gereviewed van de afgelopen dagen op zoek naar wat dingen die beter kunnen. Handen als AK, AQ, en JJ speel ik veel te aggressief. Zelfs een keer preflop broke gegaan met JJ, terwijl je dan nooit tegen minder dan AQs+ of JJ+ zit. AK moet ik in de vroege fase van een toernooi niet teveel/te hoog 3betten, en wanneer ik niet hit moet ik maken dat ik weg kom omdat ik zo vaak tegen marginale handen zat die hitte en die ik tot de turn afbetaalde.

Bankroll: 123$

Beantwoorden
Citeren
aukiepaukieRNMD
Poker Player

Heel netjes, heb het einde van de FT gezien, gefeliciteerd!!

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Ik heb me inderdaad verdiept in het push and fold spel. Dat levert echt zijn vruchten af op dit moment. Ik win heel veel sng's ipv dat ik derde wordt. Gisteren 2 keer de 0.50$ 500 cap gewonnen voor 2 keer ongeveer 30$. Nu op de finaletafel van de 1k guaranteed 0.82 turbo met de 2e stack. Toernooinummer is 1154975670 voor de mensen die me willen volgen! :D

hoe heb je je verdiept? artikels?

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong Topicstarter
Schijtjong
Legacy Member

Ik ben vooral bezig geweest met de ranges waarmee ik zelf zou callen op een push van een shortie. Dit houd in dat ik kaarten push waarmee ik meestal niet covered ben door een hogere kicker. Ik wilde die graph bekijken op pokerstrategy maar speel niet tracked dus kon hem niet zien. Ik ga morgen nog wat pushranges zoeken op het internet maar ik denk dat ik nu aggressief genoeg speel.

Op dit moment weer HU in de 0.50$ 500 cap. 3e keer in 2 dagen. Toernooi ID: 1154966251. Ook 95e geworden in de 2k guaranteed 0.80'$ turbo. Het gaat lekker :D

edit: out :( AQ vs AJ en hij hit de boer. Toch weer zo'n 30$!

Beantwoorden
Citeren