Na het community event dacht ik laat ik maar weer eens een blog beginnen. Nou moest deze nog een naam hebben, toen zag ik himjm en dacht laat ik Barney Stinson zijn beroemde oneliner nemen!
Ik zit nu ongeveer 2 jaar op deze site, in het begin volgens SSS me roll goed uitgebreid. Daarna verschillende dingen gespeeld, NL BSS, FL, HU, SH. niet alleen dat maar ook veel verschillende varianten van SnG en MTT. Doordat ik niet echt een BRM koning ben in die 2 jaar iets van 5x broke gegaan. Nou was ik dit jaar begonnen met FL FR maar vind dit niet zo leuk meer en wil nu dus voornamelijk Rushpoker spelen.
Afgelopen tijd veel gewerkt aan mijn mindset waardoor ik zeer weinig tilt. Nu wil ik wat meer aan mijn spel gaan werken zodat ik me lekker kan opwerken in de limieten. Zoals eerder gezegt wil ik voornamelijk Rushpoker spelen en ga hier spelen op NL50 FR, daarnaast wil ik ook af en toe MTT's gaan spelen omdat deze mij wel redelijk liggen.
Wat ik vooral wil gaan doen in mijn blog is de progressie van mijn spel posten, grafieken en handen die interessant of leuk zijn. Verder waarschijnlijk ook de usual crap.
BR nu is ongeveer $1.5k
Doelen die ik standaard wil hebben:
- Handen posten waar ik onzeker over ben.
- Aantal artikelen per week lezen.
- Coachings volgen.
Doelen voor februari:
- 60k handen spelen op rushpoker.
- NL50 solid beaten.
- Hopelijk diamond worden voor het CE.
Doelen voor maart:
- Winst maken met de mini-FTOPS.
- Ongeveer 2k winnings in toernooien.
- Toernooien tot $24 beaten.
- De Steps challenge goed spelen!
- Minder cashgames spelen, wel profits!