Ga naar het forum
Freerollblog Robbie

Meldingen
Alles wissen

Freerollblog Robbie

142 Berichten
10 Gebruikers
10 Reacties
5,929 Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, je weet niet of het four of a kind zou zijn geweest. De generator geeft andere resultaten wanneer jij anders handelt, want dan zijn de berekeningen misschien weer anders. Ik weet niet of de hele hand al vaststaat voordat een volgende move wordt gedaan.

Wel interessante vraag eigenlijk :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Ik denk dat het resultaat hetzelfde was gebleven, immers ik heb mijn kaarten reeds gedeeld gekregen. Mij lijkt het wel logisch dat als je een seconde later foldt, de uitkomst wel anders is. De generator rolt immers door? Hoe dan ook, er kwamen drie zevens op het board. In die sessie deed ik het prima.

De afgelopen zondag ging ik geheel kapot. Niet dat het om veel geld draaide, maar toch. Een dag later moesten we met ons zoontje naar het ziekenhuis voor een ingreep (niks ergs, alles goed afgelopen) waarbij hij onder narcose moest. Ik zag er zo tegen op dat ik uit ellende maar ging spelen. Dat tegen mijn principe in: niet spelen als de omstandigheden niet goed zijn. Resultaat was logisch. Jammer, maar geen probleem voor de rest.

Na het ziekenhuisbezoek besloten om meer ritme aan te brengen op alle vlakken in het leven. Daar hoort het poker bij, omdat het een leerproces is. Ik wilde af en toe eens wat spelen, maar dat is chaotisch. Volgens ritme ga ik nu in principe elke avond de freeroll van acht uur spelen. Alleen op dat tijdstip. Niet eerder, niet later. Als de omstandigheden het niet toelaten speel ik niet, maar dan ook niet alsnog de freeroll van elf uur. Dat is te laat op de avond.

Het resultaat van de eerste freeroll had goed kunnen zijn, maar er waren toch diverse dingen gaande waardoor ik moest stoppen. Had juist gedubbeld, maar dat was niet genoeg om itm te komen, dus nog een poging gewaagd om te dubbelen. Ging mis. Vandaag moest ik een kunststukje uithalen om toch te spelen. Had de juiste volgorde, en jawel...het was prijs. Een mooie twintig cent in de pocket.

Een ander item van het spelen is, dat ik nu niet meer met het verdiende geld speel. Alleen freerollen. Echt geld komt aan de orde als mijn roll groot genoeg is om de 2%-regel toe te passen. Eigenlijk zou het 1% moeten zijn, maar ik speel zo ontzettend laag dat het 2% kan zijn. Dit houdt in dat ik bij $12.50 ga spelen. 25 cent is dan de inzet op Limit PLO8, 2/4c. Verlies ik die 25 cent, dan weer spelen totdat de roll opnieuw de juiste grootte heeft. Zo leer ik ook met verlies om te gaan. Bij vijftien dollar zou het dus dertig cent zijn. Verlies ik die, dan stop ik voor die dag. De volgende dag weer een nieuwe kans. De ondergrens blijft die twaalf-vijftig. Voor minder dan 25 cent speel ik niet. Op deze manier kan ik zien of ik dat level kan beaten.

Het zal een hele tijd duren voordat ik echt geld kan spelen. Dat gaat meer dan een half jaar zijn vanaf nu.

Robbie gaat dus toch weer spelen, alleen andere opzet.

Start: 19 mei 2025
Aantal freerolls: 12
Itm: 5
Roll: $0.81

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Start: 19 mei 2025
Aantal freerolls: 12
Itm: 5
Roll: $0.81

Moeilijke fase met bijzonder veel pech weer. Maar....niks nieuws. Duidelijk waarom ik de nieuwe opzet speel. Denkelijk beter om te spelen vanaf 25 dollar. Heb zo vaak klappen gekregen dat ik beter de 1% regel toepas, of mogelijk helemaal niet voor echt geld speel. Als ik al aan 25 dollar kom, whahaha. Dat kan op deze manier wel tien jaar duren.

Ook qua spel ga ik bijschakelen. Nauwelijks nog een hand spelen. Hooguit nog de BB. Dat zijn handen genoeg. Als ik een keer per week tien cent win zit ik over een jaar toch op vijf dollar. Niet slecht, lijkt me. Dan kan ik over vijf jaar wellicht toch nog spelen. Als poker dan nog bestaat, whahahahahaaaaaaaaaaaaa

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:f_drink:

Beter over 5 jaar voor $5 spelen, dan er geld in pompen dat je niet kunt missen ;)

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Hahaha, ja. Zoals het nu gaat heb ik over twintig jaar nog geen vijf dollar. Vroeger was alles beter, zeker op pokervlak. Talloze freerolls. Nu vrijwel niks meer. De naam Freerollkoning is een heerlijke titel, echter kon ik maar weer eens vlammen zoals weleer.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Een plotse meevaller. De pokerroom op welke ik zat, en waartoe ik geen toegang meer had, bleek plots weer toegankelijk. Gewoon per toeval eens gekeken of die nog bestond of opgeheven was. Ik bleek er nog $1.75 te hebben staan. Tja, wat te doen....goed, spelen dan maar. En wel zo goed mogelijk. Het rolletje was ook opgebouwd met freerolls. Maar goed, toch maar weer ermee spelen. Eerste dag 15c, zojuist 12c meegepikt.

Verder ook begonnen met wat lezen over PLO8. Hierbij me eindelijk gerealiseerd dat het beschermen van mijn goede hand doelloos is. Daarvoor zijn de toegestane raises te klein. Je moet dus echt wat op hand hebben. Verder geleerd dat folden het belangrijkste wapen is. Tijdens een verloren gegane sessie waarbij ik bankroet ging keek ik eens naar het aantal flops dat ik had gezien. Als ik daarvan meer dan de helft gefold had was er niks aan de hand geweest.

Hoe het zal verder gaan? Voorzichtig spelen, en af en toe wat studeren, indien mogelijk.

Geen idee of de link werkt, maar indien je hem kopieert kun je genieten van een carnavalskraker in Zuid-Limburg, gezongen in het Aelser Plat, het dialect van Elsloo.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Weer een drietal daagjes verder, en nog niet failliet. Ik zit nu dus op twee rooms. Op de ene weer freerollen, op de ander echtgeldspel. Maar ik heb geen verwachtingen, dus geen hyperoptimisme, maar ook geen gevoel van dat het niks wordt. We zien het wel. Voorzichtig spelen, en concentreren. Bij vermoeidheid, andere problemen, of wat dan ook...geen echtgeldspel. Wel kan er een freeroll worden meegepikt.

Op room 1, de freerollroom, was ik failliet. Op room 2 was er dus nog een rolletje. Totalen ga ik op het eind van elke maand bekijken.

Stand op 31 mei 2025.

Room 1: $0.00
Room 2: $2.02

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

Je blogs worden geapprecieerd hoor.

Keep on going

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Thanks Schelle!

Dat is mooi om te horen.

De afgelopen dagen weer pech gehad. De ene room is plots verdwenen. Geen idee waar die is, krijg hem niet opgeladen. Op de andere ging het mis, dus weer opnieuw beginnen. Ik neem het nu echt niet meer serieus. Telkens ik iets opbouw gebeurt er wel weer iets waardoor ik uiteindelijk toch weer op nul sta.

Momenteel weer aan het freerollen op de room die ik nog wel heb. Ik zit itm, altijd leuk, maar ik ga er niet meer voor spelen.

Ik vind het fijn dat mijn blog gewaardeerd en gelezen wordt, ook al is het meestal een puinzooi.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tja, die dagen van weleer ... :f_cool:

Om eerlijk te zijn mis ik die dagelijkse freerolls bij Stars ook ontzettend. Het maakte mij nooit uit of ik om $55 speelde, of een freeroll: ik wilde gewoon een goed resultaat, goed gespeeld hebben.

Momenteel speel ik nergens en nee, cryptowallets heb ik niet. Zou niet eens weten hoe je zo'n ding opent :D :D:D

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

De tijd van toen komt niet meer terug. Alles wordt kapot gemaakt, en blijft kapot. Ja, de freerolls....het woord zegt genoeg: gratis spelen. Dat mag niet meer, alles moet geld kosten, en liefst flink veel ook.

Spelen is een beetje voor de show. Na een paar handen ga ik all-in, en als ik win probeer ik het zo goed mogelijk te doen. Bij verlies is het over. In vijftig procent van de gevallen zou ik toch moeten winnen.

Momenteel heb ik zowaar een halve dollar. Whahahaha!!!!!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik ging er een ijsje voor kopen ... ow wacht, die zijn tegenwoordig veel duurder :f_mad:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Hahahaha! Ja, met vijftig cent kun je niks in de maatschappij, maar ook niet aan de tafel. Nog eens geprobeerd, maar anderen hebben simpelweg meer geluk.

Ik ben overgestapt naar pokerstars, playmoney. Het echtgeldspel is niks voor mij. Je kunt je niet de pech die ik heb veroorloven. Duizend dollar zouden bij mij sneuvelen op het laagst mogelijke level. Pech, rigged, vreemde gebeurtenissen die mijn aandacht in belangrijke handen afleiden. Nee, het is goed zo.

Uiteraard zou ik kunnen bijhouden hoeveel playchips ik heb. Dan doe ik nog mee hier op PS.com. Ja, laten we dat maar doen.

Uiteindelijk de domste beslissing van het jaar 2009 bij mij....beginnen met een der corruptste spelen op aarde. Wat een oen, he....

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Vanavond freerolletje opgestart. 13 centjes gewonnen. Ben van de nul af. Whahaha!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Het zou een goed moment zijn om te stoppen. Dan houd ik er niet mee op staande op nul. Hahahaha

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Weer een poging gewaagd. Kansloos ervanaf gekogeld! En we spreken over een freeroll....kan het nog beschamender? Gelukkig heb ik geen doelen meer.

Op pokerstars voor playmoney gespeeld. Had er 3 chips staan, maar je krijgt per dag 15000 chips. Dus spelen maar. Meer dan honderd handen het volgehouden, maar moest toch mijn meerdere erkennen. Ik ben door elke ondergrens gezakt. Zelfs met playmoney heb ik geen kans. Hoe dat kan? Simpel, ik ben de absoluut slechtste speler in het circuit. En dat is toch ook een eretitel, lijkt me. Ze hebben gelijk door dat ik er niks van kan. Wordt kansloos eraf gebet, en als ik in de hand blijf hebben ze altijd wat ze moesten krijgen. Ik sta voor een raadsel. Maar geeft niet. Niemand krijgt het voor elkaar om zo vreselijk slecht te spelen. Op de een of andere manier heb ik het tot kunst verheven. En weet je wat het lachwekkendste is? Geen idee hoe ik het slecht spelen onder de knie heb gekregen. En...het wordt alleen nog maar slechter!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Let it go broer!

Gewoon genieten van het spelletje wat je leuk vindt en voor punten spelen. Loslaten of je wint en gewoon gebruik maken van de mogelijkheid om gratis te gamen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Thanks broer!

Ja, ik speel niet meer om te winnen. De ambitie is geheel weg, maar daardoor ook geen druk meer. Door mijn ziekte kan ik geen enkele druk verdragen. Ik ga het nu uit de weg, ook in het dagelijkse leven. En idd, dat wat je zegt: gratis gamen. Playmoney of een freeroll. Vanavond kon ik weer freerollen. Bij toeval kwam ik nog itm ook! Elf centjes gescoord, wat een luxe. Bijna zat ik bij de beste honderd. Ik zat doorlopend aan tafel bij de big stacks. Hierdoor zeer behoudend gespeeld. Dus eigenlijk wat geleerd. Geen wilde toestanden, maar defensief.

Playmoney: -
Echtgeld: $0.24

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Kleine update. Vandaag weer eens diverse problemen gehad. Echter....de freeroll kon doorgang vinden. Zoals gisteren zat ik ook nu wederom aan de tafel met de grote stacks. Weer ertussendoor laveren. Op het randje itm weten te komen. Het is moeilijk voor me, maar ik moet er alles aan doen om mezelf het folden te leren. Zodra ik in die groove kom draait het net voldoende. Door de vele toestanden is het nauwelijks te doen om in die mindset te komen.

Nu proberen wat te relaxen, en dan naar bed.

Start fun poker: 14 juni 2025

Playmoney: -
Freerolls: $0.31
Aantal itm: 3

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Speel voor je plezier, niet om te stressen ;)

Beantwoorden
Citeren