Thanks guys!
Ik heb nooit aan BRM gedaan. Daarom altijd alles verloren. Nu dus een poging om wel een BRM te hebben. Het schijnt dat dat 1 of 2 procent van je roll is. Had ik nooit gedacht. Ik dacht iets van het 13e deel. Ook kon ik niet tegen verlies, en wilde altijd alles terug winnen, zodat ik alleen maar met winst zou afsluiten. Bij 25 dollar zou ik zo 25-50 cent mogen inzetten. Met het huidige rolletje zou ik al voor echtgeld kunnen spelen. Op het level dat ik wil spelen kun je reeds inkopen voor twintig cent. Bij twee procent BRM zou dat dus gaan. Maar ik acht mijn spel niet sterk genoeg ervoor momenteel. De 25 dollar lijkt me een prima bedrag om te starten.
Na iets meer dan een maand 11 dollar, dat is ongelooflijk. Maar....dat is geen garantie voor de volgende maand. Doel blijft tien cent iedere keer ik itm kom. Meer is meegenomen, minder mag ook. Als er weer een FT-plaats zou komen is dat heerlijk meegenomen, maar dat is toch nog steeds een uitbijter.
Zojuist er snel uitgevlogen op PLO. Een spelvorm die me niet ligt. Ik speel het liefst PLO8, Bij drie spelers in de hand levert dat bij winst toch wat op. Nu wat relaxen.
Veel succes!