Ga naar het forum
Freerollblog Robbie

Meldingen
Alles wissen

Freerollblog Robbie

142 Berichten
10 Gebruikers
10 Reacties
5,934 Weergaven
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Thanks guys!

Ik heb nooit aan BRM gedaan. Daarom altijd alles verloren. Nu dus een poging om wel een BRM te hebben. Het schijnt dat dat 1 of 2 procent van je roll is. Had ik nooit gedacht. Ik dacht iets van het 13e deel. Ook kon ik niet tegen verlies, en wilde altijd alles terug winnen, zodat ik alleen maar met winst zou afsluiten. Bij 25 dollar zou ik zo 25-50 cent mogen inzetten. Met het huidige rolletje zou ik al voor echtgeld kunnen spelen. Op het level dat ik wil spelen kun je reeds inkopen voor twintig cent. Bij twee procent BRM zou dat dus gaan. Maar ik acht mijn spel niet sterk genoeg ervoor momenteel. De 25 dollar lijkt me een prima bedrag om te starten.

Na iets meer dan een maand 11 dollar, dat is ongelooflijk. Maar....dat is geen garantie voor de volgende maand. Doel blijft tien cent iedere keer ik itm kom. Meer is meegenomen, minder mag ook. Als er weer een FT-plaats zou komen is dat heerlijk meegenomen, maar dat is toch nog steeds een uitbijter.

Zojuist er snel uitgevlogen op PLO. Een spelvorm die me niet ligt. Ik speel het liefst PLO8, Bij drie spelers in de hand levert dat bij winst toch wat op. Nu wat relaxen.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Mincash vandaag. Alles is meegenomen. Tevreden dus.

Start 14 juni 2025
Room 1: -
Freerolls room 2: $11.25
Aantal itm: 16 (1)

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Toch weer even weten scoren zojuist. Een heerlijke dertien cent en een plek bij de eerste honderd. PLO ligt me niet, dus extra fijn om wat mee te pikken.

Het perse moeten spelen is nu definitief losgelaten. De spanning gaat er zo verder af. Er zitten dagen tussen waarop ik niet meer speel. Het kan uiteraard dat ik er drie op rij speel, maar kan ook zijn dat ik een week niet speel. Ligt geheel aan de omstandigheden.

Start 14 juni 2025
Freerolls room 2: $11.94
Aantal itm: 18 (1)

Beantwoorden
Citeren
upsssssss
PokerStrategist

PLO is lastig en we zijn geen Jordy’s🤣

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Ik voel me gevleid, maar ben zeker geen god :f_biggrin:

Zijn genoeg spelers die stukken verder zijn :fouet:

Maar het klopt, PLO is een lastig en zeer complex spelletje.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Toch weer een paar keer itm gekomen. Altijd lekker meegenomen. Er is wel iets dat me opvalt. Ik noem het het eliminatiesysteem. Het is me al zo vaak overkomen als de low stack. KK, AA, QQ, all-in. Telkens verlies ik hem. Geeft niet, ik ga gewoon door, en probeer te zorgen dat een ander ook de low stack is tegen mij. En jawel....dan win ik hem vaker. Frappant, irritant als het je overkomt, maar ook hulpvol als je aan de goede kant van de streep bent. Zojuist had ik ook weer zo'n gevalletje. Had KK tegen AJo. Yip, hij hit zijn A. Ik was net itm, dus speelde ik hem. Was ik nog niet itm, dan had ik hem gefold. Normaal zou men deze kaarten moeten spelen, maar aangezien ik het fenomeen ken pas ik me eraan aan.

Nu naar bedje.

Start 14 juni 2025
Freerolls room 2: $13.29
Aantal itm: 21 (1)

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Aaahhhh HiLo, missing it :f_love:

Normaal PLO lag me niet zo :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Ik speel regulier poker, PLO en PLO8 in freerollverband. Als ik ooit voor echt geld zou kunnen komen te spelen is het idd alleen PLO8.

Op het moment gaat het prima. Nooit gedacht dat ik 12 dollar op deze manier bij elkaar kon krijgen. Nog 130 keer voor tien cent itm komen, en we kunnen van start. Een nieuwe toernooiwinst zou alles enorm versnellen, maar daar ga ik niet van uit. Die winst was een eenmalige zaak. Gewoon op dezelfde manier verder. Als ik 11 ipv 10 cent kan meepikken probeer ik het.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Vandaag eerste dag van een nieuwe maand. Het gaat nog steeds goed. Een fijn bedragje reeds, en een mooi aantal toernooien itm. 39 dagen bezig aan de nieuwe challenge, en liefst 22 keer gescoord. Daar mag ik niet over klagen. De mindset sinds de toernooiwinst is zoals verwacht niet goed geweest. En dat is ook een der dingen dat werk behoeft. Ik weet dat ik daar last van heb, dus rustig proberen dat te verbeteren.

Nog 115 keer het geld halen voor tien cent, en de 25 dollar is binnen, en dan kan het echtgeldspel beginnen. Hahaha, over vier maanden dus als ik dagelijks een treffer maak.

Start 14 juni 2025
Freerolls room 2: $13.45
Aantal itm: 22 (1)

Beantwoorden
Citeren
upsssssss
PokerStrategist

Lekker bezig ouwe centenschraper👍

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Thanks man!

Vandaag behoorlijk migraine-achtig. Toch lukte het om achter de tafel te komen. Helaas liep ik weer eens tegen een KK aan, maar toch weer tien centjes meegepikt. Idd, schrapen, de perfecte uitdrukking!

Start 14 juni 2025
Freerolls room 2: $13.55
Aantal itm: 23 (1)

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

De afgelopen drie dagen stevige migraine gehad. Degenen die dit ook hebben weten dat je dan feitelijk niks kunt. Toch wilde ik wel spelen. Eigenlijk geen goede omstandigheid. Maar goed, toch geprobeerd. Half slapend, hangend van de pijn achter de tafel. Geen concentratie, niks. Mijn vrouw zei verrassend dat ik mezelf niet zo moest pijnigen. "Je bent daar bezig voor een paar centen af te zien. Waarom speel je niet eens op een cashtafel?"

De regel is simpel: geen goede omstandigheden, niet spelen. En al zeker niet voor echt geld. Dat zei ik haar ook. Maar zij zei dat het geen storting is, maar gratis geld. Freerolls zijn voor niks. Ik zei nog dat ik er wel veel moeite in had gestoken. Ze vond dat ik beter verdiende, en gerust kon spelen met cash. "Je kunt goed genoeg spelen, je hebt zoveel opgehaald met freerolls in de begintijd." Tja, wel alles verloren met cashgames. Voor haar was het duidelijk dat ik weldegelijk kan pokeren. "Wie kan het geduld opbrengen, en een roll opbouwen met telkens een paar centjes? Pas geleden won je vanuit het niks een toernooi! Denk je werkelijk dat je er niks van kunt? Waarom zo bang? Speel gewoon, ouwe braadworst!"

Tja....dat vertrouwen wilde ik niet beschamen. Dus eens een poging gewaagd. Tegen mijn regels en systeem in. Zeer verrassend leverde dat $1.39 op! Maar ik was wel erg onwennig. Ietwat te loose en bang. Toch was het wel goed genoeg om een vette dollar binnen te slepen.

Voorlopig hou ik het toch bij freerolls, hoor. Ik ben blij dat het goed ging. Tilt? Nee. Wel bijzonder dat mijn vrouw er wel betrokken bij was. Normaal maakt het haar niet zoveel uit wat ik speel. Ze vond het zonde dat ik er zo lang over ga doen vooraleer ik echt cash zou kunnen spelen.

Nu maar naar bedje.

Start 14 juni 2025
Freerolls room 2: $14.94
Aantal itm: 23 (1)

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Duurt haar zeker te lang, die nieuwe badkamer ... :f_cool: :f_cool: :f_cool:

:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Hahahaha Zee, ja, wie weet! Maar ben weer lekker terug aan de freeroll. Zojuist itm voor acht centjes. Draaide niet echt, dus het hoogst haalbare voor deze avond.

Had gisteren verjaardag, dus weer ongezond gegeten. Veel te veel zoete dingen, en teveel. Ik ben allang blij dat ik weer wat kon bijschrijven.

Nu wat relaxen.

Start 14 juni 2025
Freerolls room 2: $15.22
Aantal itm: 24 (1)

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Klein jubileum vandaag. Voor de 25e keer itm. Deze keer acht centjes, maar ook deze score telt.

Start 14 juni 2025
Freerolls room 2: $15.69
Aantal itm: 25 (1)

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Na lang wikken en wegen heb ik een verzoek ingediend hier op PS.com om mijn account op te heffen. Door de ernstige handicap van mijn zoontje kan ik me niet meer concentreren op het spel. Ik heb een rolletje opgebouwd, maar heb geen idee hoe ik het gedaan heb. Zo ontzettend afgeleid ben ik. Omdat het eigenlijk niet mogelijk is te spelen door de constante noden van mijn kind heb ik besloten ermee op te houden. Jullie zien me hier dus niet meer terug. Dit is de laatste post. Het geld op de room waarop ik speelde heb ik overgemaakt naar een willekeurige speler. Alle accounts die ik ooit op enige room had zijn opgeheven.

Ik wil iedereen danken die mijn onzin gelezen heeft, en hopelijk was het tot inspiratie en tot plezier.

Hier op PS.com heb ik een verzoek ingediend tot opheffing van dit account hier, dus als jullie mijn post nog zien hebben jullie geluk gehad.

Het ga jullie goed.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hoop op betere tijden Robbie :(

Heel veel sterkte en dank voor al je input en steun! :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Ik kan nog posten, en kan je dus nog bedanken, Zee. Dus bij deze. Het was fijn over en weer te chatten en ervaringen uit te wisselen. Hopelijk kunnen dingen verbeteren, maar zoals het nu gaat kan ik dus niks meer. Een ding is wel positief: ik ben niet failliet gegaan. Dus geen gedwongen keuze.

Nogmaals dank voor alles!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Ok....dat heb ik weer. Ik heb die ene room nog, maar heb het rolletje weggegeven aan een nette medespeler...

Gisteravond dacht ik om dan nog maar een partijtje te spelen. Was heel laat, kon niet slapen, dus ach....even wat spelen, zodat ik toch moe en slaperig zou worden. Dat ging niet zoals verwacht.

Het was PLO8, dat is altijd leuk om te doen. Probleem is dat dat de enige variant is waarbij ik nog weleens een pot kan winnen. En jawel, ik haalde de FT. Negen mans. En opnieuw raakte ik in vorm. De een na de ander vloog eruit, totdat ik tegen twee flinke stacks moest opboksen. Het was wel duideljk dat ik de tegenstanders moest laten denken dat ik all-in zou gaan. Degene die niets heeft zal folden, anders zit er toch een flinke deuk in zijn stack. Dat gedaan, en plots zat ik heads-up als big stack. De laatste eruit knikkeren was een eitje.

Toernooiwinst.

Wat moet ik hier nu mee? Dan toch maar weer verder? Of ook dit rolletje aan iemand doneren? Als ik niet had gedoneerd was mijn roll nu ruim 24 dollar geweest. Vlakbij het doel dat ik me gesteld had, en waarvan ik verwachtte minimaal een jaar ervoor nodig te hebben het te bereiken. In werkelijkheid zou het dus 2.5 maanden zijn geweest.

Even beraden wat ik ermee moet. Toernooi winnen is altijd overheerlijk. Daarvoor speel je.

Maar goed. Wellicht dat ik nog af en toe wat speel als ik eens niet kan slapen, of uit echte verveling.

Beantwoorden
Citeren