Gisteren was vrouwlief met dochterlief naar k3 dus papa had even de tijd om extra lang te grinden. Kwam nu voor de zaterdag uit op 2 sessie van 3 uur en 40 minuten
Vrijdag avond standaard sessie van 4,5 uur
Hieronder de grafiek van vrijdag avond t/m zaterdagnacht, is voornamelijk nl25 en 2 tafels nl50.

Handje wat me meest is bijgebleven
Ik check uit de bb met A :heart:2
de flop gaat 6 way en is 4 :diamond:2 :spade:2
Pot is 3,50 en SB donked 50 cent. Ik raise naar 2,75 en een regular op de HJ called, SB called ook. De rest fold
Turn 3man en brengt een 6 :heart:. SB checked ik bet 3/4 pot en weer callen ze allebei. Pot is rond de 38 dollar
River is een 3
WTF echt een #!@%%#$@ kaart. SB is echt een uber donk en hij bet nu potsize uit en is all in. Ik weet zeker dat ik een beter hand heb dan hem maar ik zit met die regular in de HJ waarvan ik vermoed dat hij 44 heeft of 35. Wat doe ik met mijn
play ik call . HJ called ook en wint een 300bb pot met 44. SB had JJ.
Echt ff 10 seconde doodziek van, ik ben dan wel meteen zo praktisch en vraag me af waar dit mis gaat.
Achteraf kan ik zeggen dat dit echt zo'n hand is die wanneer je op 1 tafel speelt je zeker fold maar je ziet met 8 a 9 tafels open en je volgt de akties toch minder dan wanneer je op 2tafels speelt.
Verder is de pkr hud die ik heb de laatste tijd aan het driften, je krijgt dan de stats van spelers op een andere tafel geprojecteerd op de verkeerde tafel. Echt hoogst irritant
Uiteraard gewoon uberslecht spel van mijn kant maar wel een goed leermoment. Ben het type wat 100 keer iets kan lezen maar als ik het echt voel door het verlies van een dikke pot hakt het er bij mij veel beter in.
Everest Poker here i come
Daarnaast heb ik besloten om volgende week ergens een account te openen op Everest Poker. Voornamelijk omdat ik de pkr software echt helemaal zat ben. Als ik mijn level hier op ps omhoog kan brengen ga ik ook wat meer handjes posten.