Ga naar het forum
Van $200 naar $1000...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Van $200 naar $1000 voor 31 dec 2010.

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
326 Weergaven

Beste PokerStrategeten,

Mijn doel is om van $200 naar $1000 dollar te gaan in ongeveer twee en een halve maand aan shorthanded tables. Ik ga dit volgens het volgende BRM spelen; NL10 t/m $550 en dan NL25 tot de $1000 dollar. En in het minder goede geval; NL10 tot $75 en NL5 tot $0. Tips, opmerkingen en suggesties hoor ik graag.

Groeten,

Zaklamp

11 reacties

Zaklamp, zijn je batterijen al leeg? :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Niet gespeeld nog/meer?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

:( daar zitten idd lekkere beats bij

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Maar ik heb nog $65 dus het kan nog. =) NL5 nu.

Oorspronkelijk gepost door Zaklamp
Maar ik heb nog $65 dus het kan nog. =) NL5 nu.

That's the spirit! Come on!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jammer dat het totaal niet wil lukken.

samni
PokerStrategist

I suck big time at cashgames, anders wou ik graag helpen. Wat ik wel nog kan aanraden (van in de tijd dat ik cash speelde) waren de coachings van Rogier. Die gaan nu wel niet door maar ik vermoed dat de vervangcoachings iets gelijkaardig zijn en even goed zijn dus misschien kan je die eens proberen.

SergeSas
PokerStrategist

Hoop da het lukt voor je!
Speel je veel volume?

Hey Zaklamp,

kan je mss even een graph posten van de handen die je tot nu toe hebt gespeeld, eventueel met je eigen stats bij? Dat is altijd handig om eventueel al eens te kijken waar er iets mis zou kunnen zijn :)

Het is vooral belangrijk om te weten dat je niet te snel mag wanhopen want dat variance soms echt een tijdje aan een stuk een b*tch kan zijn, maar het leuke is dat het niet eindeloos is... Tijdens een downswing is het vooral belangrijk aan je game te werken en ervoor te zorgen dat je op tijd stopt met je sessie als je voelt dat je slechter gaat spelen door de beats die je krijgt.

Als je dan toch al in een downswing zit zou ik je wel aanraden om met 65$ even terug te gaan naar NL2 en je daar even terug naar 100$ te grinden vooraleer je weer naar NL5 moved, heb je ook even rustig de tijd om vertrouwen herop te bouwen en als je downswing dan doorzet komt hij $-wise toch iets minder hard aan :)

Succes Zaklamp!

Nox