Ga naar het forum
Going Ferguson

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Going Ferguson

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
196 Weergaven
Amnesia85
PokerStrategist

Hellow,

Hallo, Ik ben Cristian, 25 jaar en woonachtig in belgie :D

Sinds 1 maart ben ik bezig met een steps challenge maar omdat ik zowaar in een downswing terecht gekomen ben wil ik even iets anders doen dat ook mijn bankroll niet aantast.

dus de opzet zal zijn:

Van $0 naar $1000

Ik zal me hier houden aan BRM en ik begin dus met Freerolls tot ik $25 bijeen heb gesprokkeld :spade:
Room waar ik op ga spelen---> Full tilt :heart:

Als dit me lukt zal de volgende challenge iets pittiger zijn :D

thats all folks :diamond:

cya @ the tables :club:

5 reacties
samni
PokerStrategist

Succes. Is het niet slimmer om op meerdere rooms freerolls te spelen? Lijkt me dat er op FTP niet superveel draaien?

Amnesia85 Topicstarter
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door samni
Succes. Is het niet slimmer om op meerdere rooms freerolls te spelen? Lijkt me dat er op FTP niet superveel draaien?

elke dag enkele..waaronder 1 keer per dag de belgium freeroll die ik toch al 2 keer geshipt heb en 1 keer 2 de was :D Ik wil me focussen op 1 room omdat ik ondertussen ook pokerstars speel en dan word het me te veel :P

DrHaze
PokerStrategist

Ik ben enkele weken geleden ook begonnen met een bankroll op te bouwen vanaf 0$, maar ik heb hiervoor Everest poker gekozen. Als je daar enkele Stacha tafels speelt heb je genoeg om 0.10$ DoN's te spelen en zo ben ik nu na 50 SnG/DoN's toch al aan 2.50$ geraakt.

Er kruipt wel wat tijd in om een bankroll van 0$ op te bouwen, maar veel succes in elk geval, ik ga je blog zeker volgen en wie weet zie ik je nog eens aan de FT van de Belgium Freeroll op Full Tilt :f_biggrin:

solartje
Poker Player

succes met je challenge.

ben op 1/1/2010 met hetzelfde begonnen, en men eerst cash kwam ook van die 100$ belgium freeroll te shippen. Zit nu tegen de 2000$ , dus het kan.

Amnesia85 Topicstarter
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje
succes met je challenge.

ben op 1/1/2010 met hetzelfde begonnen, en men eerst cash kwam ook van die 100$ belgium freeroll te shippen. Zit nu tegen de 2000$ , dus het kan.

Very nice :D you inspire me:s_love: