Toch maar een keer die blogupdate.
Na eindelijk vanaf afgelopen oktober in een downswing te hebben gezeten er eindelijk uit gekropen.
3e Hot 33 3,9K
2e 2R 2x turbo 2,5K
1e 5R 2,4K
Gaf me dus een mooie confidence boost. Ben toen ook begonnen om de 15$ 180 mans erbij te pakken. Speel qua 180's mainly de 3,50R en 8$. Merk wel dat de regs in de 15$ gewoon een stuk beter zijn dan de regs op de 3,50R en de 8$.
Vorig weekend weer een paar sessies gespeeld. Jammer genoeg was de run echt om te janken. Resultaat 2K down. Ik
Ik ben op het moment druk met een vakantie baan waar ik 40 uur per week werk. Weinig tijd dus om doordeweeks te kunnen grinden en ben vaak s'avonds zo moe van werk dat ik geen zin meer heb om te grinden. Dus kijk dan een serie of een film. Misschien ook wel goed na zo'n slecht weekend. Even de rust pakken om volgende keer weer met goede moed te grinden.
Ik ga zometeen nog een sessie 180s knallen denk ik en morgen dan weer een ouderwetse zondagsgrind met mainly mtt's. Daar speel ik dan vooral de turbo's en de regular toernooien met grote velden. Hopen dat het beter gaat dan vorige week. WAN TAIM die 5 digit ship!
Vandaag t/m donderdag vrij van werk. Dat worden dus minimaal 2 grote sessie.
Ik ga over 10 min beginnen met registreren. WISH ME LUCK
Speel een mix van 180s tot 15$
Alle bigs tot 22$
Alle MTT turbo's tot 33$
Plan is om tot 1 uur te reggen
COME ONNNNNNNNNN