Ga naar het forum
Grinding 6.50 turbo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Grinding 6.50 turbo sngs

26 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
482 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Dzy
Ja ik zie Nagger82 wel regelmatig voorbij komen. Wat zou een mooie BR zijn om eens een shot te nemen op de 12 dollar? 1200 dollar? Ik zit nu alweer iets boven de 800.

Mijn doel is om per maand minstens 500 dollar binnen te harken en Iron Man Gold te worden en blijven, en om over een tijdje een monitor van m'n FTPs te kunnen kopen, ik zit al rond de 12000 punten.

Hallo, ik raad je aan een betrouwbare sample size te spelen per limiet, zodat je voor jezelf kan aantonen dat je een limiet beat.

Minimaal 2K SnG per limiet ofzo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yeah ik zal niet voor de 2k SnGs gaan switchen. Wat is een redelijke ROI over deze turbos? Hier een grafiekje en wat doelen:

Doelen:

700 dollar winst (288.5/700 = 41.2%)
Gold Iron Man (5/25)
500 gespeelde handen in push/fold mode bekijken met ICM trainer (0/500)

Dus de eerste twee doelen gaan gestaag, al zal de eerste wel moeilijk worden, heb het vrij druk met m'n studie (wel een leuke periode) en best veel activiteiten de komende maand, dus ik zal niet veel meer dan een gemiddelde van 40 SnGs per dag hitten. Ik moet wel duidelijk wat push/fold situaties gaan bestuderen!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voor de verandering eens een MTT gaan spelen, 5+0.50, 124 entrants en ik sta nu 2e vd 10 overgebleven!

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Mooi debuut! Succes op de finale tafel! _biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ai, ik loop met m'n straat op tegen een full house, sta nu 6e van de 8.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Helaas, als 6e eruit, er was een gast die liep vanuit elke positie best veel te raisen naar 2.5BB, hij had al een paar keer gefold nadat iemand over hem heen shovete, hij doet het weer, ik shove 6x zijn raise over hem heen en hij heeft AA :(