Ga naar het forum
Hard money; Xeliooo

Meldingen
Alles wissen

Hard money; Xeliooo

1,251 Berichten
81 Gebruikers
0 Reacties
33.6 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Leuke game gespeeld gisteren.. Wel maar 120 gewonnen. Vrij kut gerund tegen de topvisjes, altijd klote. 700eu pot verloren met Thigh flush vs Ahigh flush vs de grootste spewvis aan tafel, das altijd zuur natuurlijk.

Winst is wel altijd leuk natuurlijk, dus echt klagen doen we nu ook weer niet :). Wat ook wel grappig was, de manager van discotheek Noxx, Michel Rinaldi speelde ook mee en hij is echt terrible obv :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pfff. Run al bijna de hele maand 6 stacks onder ev op nl100 en krijg ook nog een heleboel setups tegen.. Ga nog even proberen wat op nl100 proberen te winnen deze maand, anders neem ik prob even een break..

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

gast... 6bi... try 25 BI en ik krijg bijna medelijden ;)

Beantwoorden
Citeren

mja wat zijn 6BI... :)

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Overal waar je kut runt neem je een break mee, en speel je uiteindelijk niet weer?, Je speelt cash toch ook staked?

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

6bi ev dif op sh? Dat komt best vaak voor hoor:)

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

lol 6bi onder ev SICK

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als je 20bi aggro brm hanteerd is 6 bi wel klote hoor. I know dat het super std is maar dat wil toch niet zeggen dat het ineens leuk is?

I mean like, tis mijn blog, ik whine ook weer is één keertje over hoe ik run.. Ik kan ook beginnen whinen hoe ik vorige maand live gewoon €2k meer had kunnen winnen als ik goed had gerund..

Ik whine echt niet zoveel in deze blog hoor.. Post natuurlijk ook niet zoveel daarom valt het mss op als ik het dan wel eens een keertje doe..

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

tuurlijk mag je whinen, maar ik vind 6 BI erg in de richting komen van een nieuwe white-member die 2 bad beats post in zijn openingspost. 6BI onder ev is namelijk niet veel meer dan 3 bad beats.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
tuurlijk mag je whinen, maar ik vind 6 BI erg in de richting komen van een nieuwe white-member die 2 bad beats post in zijn openingspost. 6BI onder ev is namelijk niet veel meer dan 3 bad beats.

Uhu zo lijkt het idd. Maar er zitten ook heel veel gefuckte ev potten tussen en setups dus ev zegt dan ook weer niet alles, wou gewoon een kleine indicatie geven en niet direct zeggen hoeveel ik al dan niet verloren ben..

Plus dat €600 onder ev runnen nu ook niet bepaald leuk is te noemen. Nu heb ik het puur over moneywise dan..

Beantwoorden
Citeren

Waarom speel je NL100 dan als money-wise deze swings blijkbaar je zoveel zeer doen? Kan je beter grinden op NL25 ofzo.

Beantwoorden
Citeren