Nadat mijn vorige blog verwaarloosd is ga ik nu een nieuw blog beginnen, voornamelijk om mezelf een strikt brm toe te leggen en handjes te posten aangezien er geen HU forum is.
Ik ga onderaan van HU beginnen nadat ik er 500$ doorheen gedonkt heb op nl50
rest uitgecashed en ik ben nu gaan spelen op TITAN, puur doordat er daar nl2/4 etc nl hu is. Ik heb 30 euro gestort en aangezien titan engels is ofzo zie ik mijn br op het moment in keiharde euries
Mijn doelen voor de komende 2 maanden.
nl2 hu crushen
Ik wil uiteraard wel zsm upmoven in de limits aangezien dit vrij easy beatable is. Ik wil echter wel iedere keer als ik een limiet omhoog ga een coaching nemen van een aantal uur van reg. Daarnaast wil ik als ik nl10 easy beat heb HEM eindelijk eens aanschaffen, speel op het moment met een trial versie van pt3, wat zuigt.
Doelen op een rij:
- Snel (maar leerrijk!) upmoven in de HU limieten volgens een strict brm.
- HeM aanschaffen als ik nl10 crush
- Heul veul vid's kijken van onze pokerpro's
- handen posten, vragen stellen op het forum etc!
BRM: Ik hanteer graag een brm van 70 BI voor HU. Ik weet dat ik dan veel te weinig heb voor nl2 atm (heb maar iets van 25BI) maar als ik nl2 niet haal stop ik er ook meteen mee
Dus voor de mindere rekenwonders onder ons:
Nl 4 €280 Move down bij 250.
NL10 €700 move down bij 600.
u get the picture.
Ik hoop dat ik het volhoud op deze stakes maar als me dit niet lukt kan ik net zogoed stoppen want dan heb ik er de mindset gewoon neit voor.
groeten!