Goedmiddag allemaal,
Ik zal me even voorstellen ik ben Max, 20 jaar oud woonachtig in Vught.
Zelf speel ik al 3 of 4 jaar poker en daarvan speel ik 2 jaar af en toe online.
Maar omdat ik nu wat serieuzer wil gaan spelen, besloot ik toch maar een blog aan te maken. Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met poker, door te spelen met mij vader 5 card stud. haha maar dat is heel lang geleden. daarna ben ik met vrienden NLHE gaan spelen. dit doe ik dus al 3 of 4 jaar. Echter ben ik nog niet echt zover ontwikkeld in dit spelletje dat ik me online goed heb kunnen ontwikkelen. Live heb ik er geen problemen mee. Maar online is toch wat tilt gevoeliger voor me.. haha naja helaas is me pokeraccount op pokerstars niet getracked naar hier, alleen mijn FT account is gelinkt aan ps. Toen ik eerder nog veel speelde heb ik best wel veel gewonnen, doordat ik 3e ben geworden in een groot tournooi won ik een bedrag van 1300 dollar. daarna heb ik nog wat tournooitjes gewonnen en dat bracht mijn BR op 2000,- echter heb ik daarna ook weer veel verloren waardoor mijn winst minimaal werd. dus door nu serieus aan de slag te gaan ben ik van plan om de fouten eruit te halen en daardoor wat meer plezier in het spelletje te krijgen (en winst natuurlijk).
De enige vraag die ik heb is: Hoe kan ik handjes van Pokerstars posten in mijn blog?
Naja van de week ben ik weer serieus begonnen met een deposit van €45,- ik speel op NL 0,05/0,10 de € versie. daar heb ik gister gespeeld en nu staat mijn BR op: € 53,-. Dit zet natuurlijk geen zoden aan de dijk, maar het is een begin.
ik hoop jullie nog veel handjes te kunnen laten zien/beoordelen haha.
Succes aan de tafels.
Met vriendelijke groeten,
Max