Beste mede pokeraars,
Na een beste tijd regelmatig te hebben geblowd +3-4x in de week, ben ik vandaag besloten om te gaan stoppen hiermee.
Doordat ik toch serieuzer wil worden in me leven en me school etc weer op de rails kan krijgen voor het te laat is. besluit ik poker ook hierin te betrekken in een nuchtere toestand. ik merkte een achteruit gang van me begindagen van poker en nu, ik ben niet zo winstgevend anymore en verlies geleidelkijk elke dag wat geld, terwijl before me bankroll wel omhoog ging het zij niet snel maar geleidelijk ook voor ik ps had ontdekt.
Nu ik ook een vriendin weer heb en hiervan met volle overtuiging van geniet wil ik dit niet weggooien door een geestelijk afhankelijk middel en besloot ik ook te stoppen, het is te kostbaar om te verspillen.
Om me te verlossen van de wiet en te beginnen met pokeren op een serieuzere wijze heb ik besloten om op een dag. ongeveer 2 uur op de dag in de avonduren of middag, te gaan pokeren. op zowel de pokerrooms Titan en Partypoker om hierdoor mezelf weer in koers te krijgen op een nuchtere toon.
Bij deze het dagboek van een stoner.. naar een pokerspeler.
Zondagavond 9 juni:
Bankroll op Partypoker: 35.60 dollar
Bankroll op Titan: 28.65 euro
Het verslag van maandag avond volgt.
M.v.G
Hugo a.k.a. ''Roodbaars''