De uitdaging: Zoom NL100 beaten, startend van Zoom NL2
UPDATE 2014:Meer focus op maingame, nl. holdem, geen omaha meer tenzij als ontspanning en volledige concentratie voor het behalen van het einddoel. De challenge van 2013 was een half succes => NL2-NL5-NL10-NL25, met teveel verschillende pokerclients, nu 1 centrale client voor maximale BRM mogelijkheden.
Start: 1 jan 2013
Original Bankroll: 30$
Bankroll now: 60$ (na de aankoop van PT4)
Hi all,
Voor mezelf scherp en gemotiveerd te houden start ik deze blog.
Ik heb deze maand (dec 2012) me gefocust op Zoom.
Redelijk veel van die tijd is gekropen in video's bekijken, strategieen begrijpen, men spel bijschaven en mijn handen achteraf te analyseren die ik gemarkeerd had.
Na deze maand 5000+ hands te hebben gespeeld was een aanschaf van PT4 met men profit de moeite waard.
IK ben dan ook pas de eerste week van december beginnen spelen op Zoom en was direct verkocht.
Voor de uitdaging die ik aanga, NL2 -> NL50, verwacht ik zeker geen mirakels en ga ik ervan uit dat dit toch een paar maanden zal duren.
Ik ga hierbij een vrij agressief BRM op nahouden in de zin dat ik vanaf 25BI shots ga wagen op een hogere limiet tot 20BI.
Wish me luck!
Heb je advies of zin om mee de uitdaging aan te gaan, post it here!
Vergeet het niet: I am ze yellow fishz
In de volgende grafiek zie je dan ook een kleine sample, die in volgende posts zal terugkomen met een grotere sample size... moet alleen nog uitdokteren hoe ik deze in men post kan verwerken