Ga naar het forum
HU Hyper: op naar d...

Meldingen
Alles wissen

HU Hyper: op naar de top

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
565 Weergaven

Hoi allemaal,

Ik zal mezelf voorstellen. Zoals mijn username al voorspelt is mijn naam Laurents. Mijn screenname op Pokerstars is Laurents20. Ik ben begonnen met HU hyper in 2013. In het afgelopen jaar ben ik steeds beter bekend geworden met het spel dat gespeeld wordt in HU hyper. Op het begin ging alles relatief makkelijk, ik won veel en ik denk achteraf dat ik niet erg veel pech heb gehad. Na een half jaar spelen besloot ik om Pokertracker 4 te kopen om meer inzicht te krijgen in het spel van de tegenstander maar ook in mijn eigen spel. Hierop volgde een periode waarin ik moeite had om de gegevens van PT4 op de juiste manier te interpreteren. Ik had daarbij ook nog het nodige ongeluk, zat op een gegeven moment 130BI onder EV (gekkenwerk), en kon dit maar moeilijk verwerken. Ik besloot hierop om veel aandacht te besteden aan mijn mentaliteit maar ook het verbeteren van mijn eigen spel. In december begon ik na veel analyse en hard werk weer regelmatig te grinden en dit gaat tot zover erg goed. Uiteindelijk is 2013 een erg leerzaam jaar geweest en zijn mijn resultaten redelijk goed. Totaal heb ik inclusief raceback 2000 euro gewonnen in een spel waar je jezelf op de lange termijn moet bewijzen. Mijn doel is om in 2014 ongeveer 10.000 euro te verdienen en me te bevestigen op de 30 dollar Hypers. In deze blog zal ik regelmatig een update maken en reflecteren op mijn spel van de afgelopen periode.

Hier zijn mijn statistieken:

http://www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/laurents20

http://nl.pokerprolabs.com/laurents20/PokerStars/2013/hup

Groetjes,

Laurents

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
OmdatHetKan
PokerStrategist

Kijk daar is ie al! Veel succes! Gaat vast goed komen!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik hou het tempo hoog (-:. Het antwoord op de 22 hand is trouwens een OS.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Goed bezig en om even te reageren op je post in de andere thread, in principe telt iedere post waarin je iets bijdraagt mee en daar vallen post in je blog zeker onder :coolface:.

Misschien moet je ook eens kijkje nemen bij onze partnerrooms om te kijken of je ook tracked via PokerStrategy kunt spelen. Zeker op HU kun je denk ik op iedere room wel goed terecht en op het niveau dat jij speelt hoeft je er ook niet veel te spelen om in status te stijgen. Je hoeft maar 10 dagen 1 Strategy Point per dag te halen en dan krijg je per dag 10 bonuspunten waarmee je als Silver wordt en dus je handen kunt laten beoordelen op ons judging forum waar je handen worden bekeken door onze judges. Ik denk dat je daar zeker in HU je voordeel mee kunt doen en dat je leuke discussies kunt krijgen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Je kunt zeker niet alsnog punten verdienen voor deze site als je al regelmatig speelt bij een pokersite en niet de behorende bonuscode heb ingevoerd? Anders zal ik wel kijken waar ik af en toe een potje kan spelen. Ik ben al lid van 777 en William Hill maar de rake (voornamelijk 777) en structuur is daar verschrikkelijk. Helaas is bij veel sites de HU hyper onderontwikkeld met een traag temp qua het uitdelen van kaarten en te hoog tempo met het verhogen van limieten. Aangezien je maar een klein voordeeltje hebt vaak loont het dan niet om daar te spelen. Ik zal wel kijken of er partnersites zijn waar het beter is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes met je blog en de beste wensen voor 2014.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks. Jij ook de beste wensen!

Beantwoorden
Citeren
drdavy
Oldschool Grinder

He mede husnger. Succes met behalen van doelen next jaar.

Je kan op ipoker wel redlijk winnen als je een decent rb deal weet te scoren.

Je zegt dat je pt4 heb, heb je daar de coffeyay hud ook bij? Zeker een aanrader voor husbg spler.

Zijn er ook al mafia`s op 15-30$hypers? Weet dat het op 100+ haast onmogelijk is om daar door heem te komen ivm met hu hyper cartels.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt! Ik heb coffeehud lite. Ik vind het een beetje duur om die versie aan te schaffen, maar misschien in de toekomst. Ik geloof niet dat er maffia's zijn op de 15 en 30 dollar. Hiervoor zijn er nog teveel spellen. Maar goed, ik heb geen flauw idee hoe dat gaat op hogere levels. Als dit het geval zou zijn op hogere levels, dan vind ik dat een erg triest gebeuren. Ik zou daar nooit mee aan doen. Maar goed, ik zorg er wel voor dat ik dan een stacking deal bij HUSNG heb (de broedplaats van de HU maffia) als ik ooit dat level mag halen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door laurents
Je kunt zeker niet alsnog punten verdienen voor deze site als je al regelmatig speelt bij een pokersite en niet de behorende bonuscode heb ingevoerd? Anders zal ik wel kijken waar ik af en toe een potje kan spelen. Ik ben al lid van 777 en William Hill maar de rake (voornamelijk 777) en structuur is daar verschrikkelijk. Helaas is bij veel sites de HU hyper onderontwikkeld met een traag temp qua het uitdelen van kaarten en te hoog tempo met het verhogen van limieten. Aangezien je maar een klein voordeeltje hebt vaak loont het dan niet om daar te spelen. Ik zal wel kijken of er partnersites zijn waar het beter is.

Het moet inderdaad een nieuw account zijn retracken is namelijk vaak niet mogelijk succes met je zoektocht en mocht je hulp willen dan hebben we hier ook een thread voor

Beantwoorden
Citeren
Mivaro92
Oldschool Grinder

Op welke site speel je nu laurents? En heb je bij de site leuke rb deal of ergens anders?

Beantwoorden
Citeren