Hallo allemaal,
Dit is alweer mijn tweede blog:f_biggrin:. Mijn eerste blog had ik lopen verwaarlozen omdat ik geen zin had om er wat in te schrijven of omdat ik weer zat te tilten om iets te schrijven, daardoor is die doodgebloed.
Mijn verleden is dat ik nu 6 maanden 'legaal' poker, daarvoor ook gepokerd en ook nog redelijk wat gewonnen maar natuurlijk ook weer verloren. In mijn eerste blog had ik een avontuurtje op PLO genomen wat niet zo goed was afgelopen, was de motivatie kwijt om te spelen en ging maar terug naar NL50. Uiteindelijk heb ik alles uitgecashed en een deel van mijn rijbewijs mee betaald.
Wat ik nu wil doen is een kleine challenge en dat is van $100 naar de $1000 gaan met HU Hypers, ik zal beginnen op de $1 buy-in hypers en hoop dan mijn weg te vervolgen naar de $10 hypers. Ik hou voor mijzelf een 100 BI regel aan wat nog wel naar misschien 75 BI verlaagd kan worden als ik voel dat dat kan.
Ik ben nu al ongeveer 2 weken bezig met deze challenge en tot nu toe staat de BR op $131,01, hoewel ik zoals ik dacht geen pro's aan de $1 hypers tegen ben gekomen ben ik wel alleen maar spewtards tegen gekomen die iedere hand all-in gaan omdat ze denken dat ze een hyper zo moeten spelen. Tegen dit soort mensen lijdt ik dan ook het meeste verlies omdat zij altijd op een of andere manier alles hitten.
Ik ga proberen per week minimaal 300 games per week te spelen en dan om de zoveel dagen een update te geven over hoe het gaat.
Hier alvast een graph ( PT4 later aangeschaft nadat de challenge was begonnen.)