JasperVKN van $50 naar $100 [Doelstelling 1/?]
Als allereerst welkom op mijn publieke dagboek!
Als eerst zal ik beginnen met 6 W-vragen om jullie een beeld te geven van mijn doelstelling.
Wie?: Ik ben Jasper Voskuilen en ben 20 jaar. Speel al 4 jaar recreatie poker (zonder echt te verdiepen in de wiskunde) wat mij dus enige ervaring heeft opgeleverd op gebied van online kaartje leggen.
Wat?: Spelen van full-ring sit'n'go's op de lagere limieten ($2,25)
Waarom?: Om mijzelf zoveel mogelijk te ontwikkelen op de lagere limieten zodat ik kan groeien naar de hoge limieten. Ook speel ik het voor mijn plezier, ik hou van het spelletje.
Waar?: Ik zal deze weg afleggen op Full-tilt Poker. Naar mijn ervaring een middel-grote oceaan met niet alleen veel vis, maar ook nog eens erg grote vissen. ♠_love:
Waarmee?: Ik wil dit gaan bereiken met een pro-actieve houding, het onlangs aangeschafde boek: Sit n Go Strategy van Collin Moshman en de pokertool: Holdem Manager 2 Small Stakes.
Wanneer?: Ik wil dit gaan bereiken in de komende weken.
Ik hoop dat jullie mij willen ondersteunen in mijn inspanningen en mij zoveel mogelijk van tips kunnen voorzien zodat ik beter kan worden, om vervolgens sneller mijn doelstelling te halen. ♠_cool:

, 6
, 6