Beste allemaal,
Zoveelste blog van mij..
In het verleden stt's mtsngs en mtts gespeeld. Ook cash wat nooit een succes werd. Nu speel ik ongeveer een half jaar alleen maar cash. Bevalt me prima en wil hier nu ook echt wat mee geen bereiken.
Mijn hoofddoel is om NL100 winnend te kunnen spelen. Hiervoor moet nog een hoop gebeuren. Ik moet minder gaan tilten en strenger voor mezelf worden. Dat strenger worden heeft te maken met fouten die ik maak in mijn spel. Als ik twijfel in een spot dan praat ik het in mijn hoofd meestal wel goed wat ik heb gedaan. Dit moet veranderen en deze handen moet in op het forum gaan droppen.
Ik start weer een blog om strategieën te posten en te bespreken, doelen te stellen en vorderingen bij te houden. Een blog zal me (hopelijk) helpen het allemaal weer wat serieuzer aan te gaan pakken.
Ik speel al weer zo'n 4 maanden NL25 met redelijk resultaat. De eerste twee maanden gingen goed en had ik een bankroll van $1000,-. Toen ik dicht bij het shotten van NL50 kwam (1200 br) ging het steeds slechter en ben ik terug gezakt naar waar ik nu ben ($825).
Doelen voor aankomende week:
- 200bb potten op NL25 terugkijken in HEM
- 2 handen per dag proberen te posten
Niet heel veel tijd deze week + het wordt mooi weer :D. Vandaar geen aantal handen goal gezet.