Ga naar het forum
Jernx poker

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Jernx poker

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
171 Weergaven

Beste forumgenoten,

Vandaag was het dan zover, de US$ 50 werd gestort op mijn nieuwe Everest Poker account. Op Pokerstars had ik al een account, dus moest iets anders proberen.

Gelijk maar eens een kijkje genomen, en wel ff iets anders als ik gewend was. Niet negatief, maar gewoon kwestie van wennen waarschijnlijk.

Had wel vrij snel door hoe ik op een tafel kwam, dus gelijk aan een 10NL tafel gegaan. Vond het alleen vreemd dat ik met minimaal US$ 5 aan tafel moest gaan, maar goed, wilde spelen, dus maar gedaan. Helaas verloor ik in de 2e hand al 2 paar (Azen Koningen) tegen fullhouse (Achten over Azen), dus kon alweer chips toevoegen, haha :tongue:

Ging toen beetje rustig aan doen, kijken hoe het gespeeld wordt. Kon hierdoor iets herstellen, maar ging met ca. US$ 4 verlies van tafel. Zag later dat ik een deepstack tafel had uitgekozen. Volgende keer dus ff op letten.

Weet nu wel wat ik kan verwachten en hoe het niveau is. Niet heel bijzonder in mijn ogen. Veel callers en weinig spectaculairs. Anyway, misschien vanavond nog ff kijken anders de komende dagen. 1e doel is om de bronze status hier te halen :)

Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van mijn vorderingen!

Ciao
Jeroen

2 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Hoi Jeroen,

Veel succes, als het goed is ben je zeer spoedig Bronze hier, even een kwestie van wachten tot het ge-update is. Verder kan ik je echt adviseren goed aan je BankRoll Management (BRM) te houden!

Veel succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zojuist weer een sessie gedaan.

Zoals gezegd begon ik met een valse start en ook gisteren wilde het niet echt vlotten. Wel winst gemaakt, maar met $ 1 in een heel uur wordt je niet gelukkig. Maar goed. Geen verlies dus we hadden al progressie geboekt :P

Zojuist weer gespeeld en het ging lekker. In ca. een half uur een aantal $ winst gemaakt waardoor ik voor het eerst boven de $ 50 sta :)

Mooiste hand was nog wel waarbij ik $0,10 call op de big blind met K :diamond:Q :club: en de flop mij 3 vrouwen geeft. Iemand gaat all in met 66 en uiteraard call ik. Zo wil ik elke flop wel spelen :tongue:

Anyway, vanaf morgen ff proberen lang te spelen, mede vanwege het weekend. Zondag waarschijnlijk weer een vervolg!

Ciao
Jeroen