Oorspronkelijk gepost door Sjtrontvot
Wow, ik zie nu pas dat het mis is gegaan. Jammer man. Hopelijk weet je de weg naar boven weer te vinden en vast te houden.
Ben zelf ook even op een lager pitje moeten gaan wegens aanhoudende prive-problemen agv de ziekte van mijn zoontje. Poker valt hierbij nauwelijks te doen. Al mijn tijd en energie wordt opgeslokt door deze moeilijke processen. Daarnaast ben ik aan het proberen om toch iets op te bouwen in het leven, zowel prive als zakelijk.
Veel succes Jordy!
Het is niet zozeer misgegaan, ik runde erg slecht + tilt/spew is een dodelijke combinatie
Mijn vader is net geopereerd in het ziekenhuis aan zijn slokdarm kanker, dus ben ik nog even kijken wanneer ik kan en wil spelen.
Na weer een break van 2 weken ben ik gisteravond weer begonnen op PLO10 en draaide meteen 3 buyins winst na een kleine 1000 handen.
Afgelopen week heb ik voor mijn verjaardag een motor rijles gekregen en dat zette mij aan het denken.
Hoe tof zou het zijn als ik binnen een jaar €10.000 kan verdienen met pokeren en daar een mooie motor van kan kopen. Vanaf nu zal dit dus mijn challenge zijn en die is vanaf gister ingegaan. Ik heb $1000 gestort en heb mezelf beloofd er nu niks meer af te halen. Ik speel mezelf warm tot ik €1250 op de account heb staan, dan heb ik 50 buyins voor PLO25 en ga ik daar verder.
Zal ook hier wat vaker bankroll updates posten en evt leuke / interessante handjes.
Starting bankroll: $1000
Current bankroll: $1033
Current stakes: PLO10
Goal: $10.000
En GL on and off the tables sjtrontvot