Ga naar het forum
Jordy's PLO blogje

Meldingen
Alles wissen

Jordy's PLO blogje

182 Berichten
12 Gebruikers
8 Reacties
8,424 Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Backing heeft ook nadelen, zoals idd het aantal uren en ook de druk om te voldoen aan de verwachtingen, wat niet voor iedereen is weggelegd.

Kan leuk en nuttig zijn hoor, maar zelf ben ik al na 10 MTT's gekapt met dat idee, jaren geleden :P

Nadeel is dat je nu zelf alles moet dokken, maar voordeel dat je ook alles mag houden.

Hoe dan ook: succes! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Heeft inderdaad voor en nadelen, was niet zozeer om het geld waarom ik het deed meer voor de coaching die ik erbij zou krijgen. Maargoed, als ik straks PLO50 beat verdien ik genoeg $ om dat weer terug te stoppen in coaching. Nu met PLO25 is het allemaal nog een beetje krap als ik ook een bankroll wil bouwen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Serieuze downswing te pakken. Ondertussen 30bi’s verloren in zo’n 4K handen, waarvan 23 buyins pech waren volgens pokertracker. Vanavond weer eens flink aan de studie en dan nog even spelen. Zal waarschijnlijk even een niveau omlaag gaan naar PLO10. Om wat vertrouwen en motivatie terug te winnen, dat is momenteel ver te zoeken. Ik heb nu zo’n 20k handen in mijn database sinds het verlaten van mijn backer. Eind deze maand heb ik 3 weken vakantie, hoop dan richting de 100k in me database te gaan om dan een database review met me coach in te plannen en echt leaks op te zoeken en te fixen. Jullie horen weer van me, iedereen succes aan de tafels ✌️

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Even een break om je mentaal weer op te lappen hoeft ook niet verkeerd te zijn ;)

Sterkte en succes!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Wow, indrukwekkend Jordy. Ben zelf al tevreden met 1/2c spelen. Heel lichtjes lijk ik dat onder controle te hebben, maar ik maak behoorlijk wat fouten. Positief is dat ik ze wel zie.

Je gaat als een speer. Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Sjtrontvot
Wow, indrukwekkend Jordy. Ben zelf al tevreden met 1/2c spelen. Heel lichtjes lijk ik dat onder controle te hebben, maar ik maak behoorlijk wat fouten. Positief is dat ik ze wel zie.

Je gaat als een speer. Veel succes!

Als een speer naar beneden 🙈

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

30 BI verliezen in 4 k handen damn man. Ik zou het daar heel moeilijk mee hebben en zelfs overwegen om er volledig mee te stoppen. Hang in there buddy!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Tijdje stil geweest hier :f_biggrin:

Ongeveer een maand/anderhalve maand geen kaart aangeraakt na mijn akelige downswing. Uiteindelijk heb ik toch flink wat tijd in studie gestopt en het spelen in mijn vakantie. Zoals ik eerder al had aangegeven zou ik even op PLO10 weer beginnen om warm te draaien en weer wat motivatie in te winnen. Mijn plan was om zo rond de 25k-30k handen hier te spelen en dan weer terug te moven naar PLO25.

Aangezien het me nog steeds niet lukt om foto's hier te plaatsen hier een linkje van mijn grafiek van PLO10 Grafiek PLO10

Het is niet een al te grote database, maar voor mij is het duidelijk dat ik deze stakes toch wel dik versla.

Ik heb voor mijzelf een studiedocument opgebouwd in Excel, waarbij ik mijn voortgang bijhoud en evt kan herhalen ter oefening. Mochten mensen denken dat lijkt me ook wat: Study template excel

Ik merk dat ik momenteel echt reuzestappen aan het maken ben t.o.v. mijn competitie. Eind deze maand / begin volgende maand heb ik mijn eerste sessie met mijn coach, en dan start ik ook weer op PLO25. Ik heb er zin in.

Post hier wel weer na me eerste 25k handen PLO25.

Goodluck everyone :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door H0witzer
30 BI verliezen in 4 k handen damn man. Ik zou het daar heel moeilijk mee hebben en zelfs overwegen om er volledig mee te stoppen. Hang in there buddy!

Moet ook eerlijk bekennen dat mijn headset het ook niet overleefd heeft :truestory:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Wow, ik zie nu pas dat het mis is gegaan. Jammer man. Hopelijk weet je de weg naar boven weer te vinden en vast te houden.

Ben zelf ook even op een lager pitje moeten gaan wegens aanhoudende prive-problemen agv de ziekte van mijn zoontje. Poker valt hierbij nauwelijks te doen. Al mijn tijd en energie wordt opgeslokt door deze moeilijke processen. Daarnaast ben ik aan het proberen om toch iets op te bouwen in het leven, zowel prive als zakelijk.

Veel succes Jordy!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Sjtrontvot
Wow, ik zie nu pas dat het mis is gegaan. Jammer man. Hopelijk weet je de weg naar boven weer te vinden en vast te houden.

Ben zelf ook even op een lager pitje moeten gaan wegens aanhoudende prive-problemen agv de ziekte van mijn zoontje. Poker valt hierbij nauwelijks te doen. Al mijn tijd en energie wordt opgeslokt door deze moeilijke processen. Daarnaast ben ik aan het proberen om toch iets op te bouwen in het leven, zowel prive als zakelijk.

Veel succes Jordy!

Het is niet zozeer misgegaan, ik runde erg slecht + tilt/spew is een dodelijke combinatie :D

Mijn vader is net geopereerd in het ziekenhuis aan zijn slokdarm kanker, dus ben ik nog even kijken wanneer ik kan en wil spelen.

Na weer een break van 2 weken ben ik gisteravond weer begonnen op PLO10 en draaide meteen 3 buyins winst na een kleine 1000 handen.

Afgelopen week heb ik voor mijn verjaardag een motor rijles gekregen en dat zette mij aan het denken.

Hoe tof zou het zijn als ik binnen een jaar €10.000 kan verdienen met pokeren en daar een mooie motor van kan kopen. Vanaf nu zal dit dus mijn challenge zijn en die is vanaf gister ingegaan. Ik heb $1000 gestort en heb mezelf beloofd er nu niks meer af te halen. Ik speel mezelf warm tot ik €1250 op de account heb staan, dan heb ik 50 buyins voor PLO25 en ga ik daar verder.

Zal ook hier wat vaker bankroll updates posten en evt leuke / interessante handjes.

Starting bankroll: $1000
Current bankroll: $1033
Current stakes: PLO10
Goal: $10.000

En GL on and off the tables sjtrontvot :)

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes! Ride on! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Fishin4Fun
Oldschool Grinder

Hey, lees net je verhaal. Heel knap hoe je bent omgegaan met die downswing! Geen twijfel dat die motor ervan gaat komen. Ook sterkte met je vader. Hopelijk is de operatie geslaagd?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ja, ook sterkte van mij. Had dat regeltje blijkbaar niet gelezen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

De operatie is geslaagd, alleen de dag erna kreeg hij een klaplong. Daarvoor moest die weer geopereerd worden om wat ruimte te creëren voor lucht en nu is die “herstellende”

Hopelijk komt het allemaal goed, ik was in iedergeval vanavond weer van plan om eens te gaan spelen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nogmaals sterkte!

En veel succes vanavond:)

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Phoeh....zeer te begrijpen dat je een moeilijke tijd hebt, en ook achter de tafels er de invloed van ondervindt. Mijn ouders zijn overleden, en de klap die je daarvan krijgt is enorm. Voeg daarbij dat mijn zoontje ziek is, en ja.....dan draait het bij mij niet. Ook geen verbetering in zicht. Hopelijk gaat hij bij jou wel snel de goede kant op, en dat je weer lekker ontspannen kunt spelen.

Hoe dan ook, heel veel succes! Zet hem op!

Fijne blog ook.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Mijn fantastische vader is helaas na een “kort” gevecht komen te overlijden in November. Enorm zware periode achter de rug waar ik inmiddels weer rustig uit probeer te krabbelen.

Poker sinds begin deze maand / eind vorige maand weer opgepakt en ook weer actief studerende. Begin op PLO10 en wil deze keer echt het onderste uit de kan halen.

Ik ben van plan om hier wekelijks te gaan posten.

GL een ieder 👍

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Triest man! Veel sterkte! :(

Rotziektes :evil:

Wens je alle goeds toe en ik hoop echt dat je weer op de been komt. Het grijpt toch erg in en houdt je best een tijd bezig in je hoofd.

Mijn vader overleed helaas als gevolg van zijn coronaprikken.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Bedankt Zeezout, en jij uiteraard ook veel sterkte toegewenst. :f_pleased:

Week 01

Starting bankroll: $250
Huidige bankroll: $220

Wat pokeren betreft geen beste start gehad. Merkte dat ik echt bij heel veel handen twijfelde wat te doen. Bijna al me sessies verlies en voor mijn gevoel gewoon outplayed door de playerpool. Laatste dag was een goede afsluiter met zo'n 6 buyins winst en voor het eerst het idee dat ik beter was dan de rest (gevolg van studie? :f_biggrin:), die had ik ook wel nodig om gemotiveerd te blijven.

Hier en daar wat video's gekeken van de PLOmastermind en wat met de solver gespeeld, volgende week een beter meer georganiseerd systeem om het studeren te bevorderen.

Volgende week weer een update, GL all :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren