Daar ben ik weer met een update
Er is een hoop gebeurd de afgelopen weken. Ik heb een mooi aanbod gekregen om een backing groep te joinen die onder leiding staat van een goede Runitonce coach. Ik heb deze uitnodiging geaccepteerd omdat ik merkte dat ik zelf een beetje vast begon te lopen. Met deze deal krijg ik minimaal 1x per week 2 uur coaching (soms vaker) en worden mijn solvers en alles vergoed. Alleen al kwa software wat ik kwijt was per maand om te studeren kostte mij al snel $200-300 per maand, dat valt nu dus weg en wordt vergoed. De coach speelt winstgevend 1/2k PLO dus daar kan ik veel van leren en normaliter zou een coachingsessie van hem onbetaalbaar zijn voor iemand als ik. We hebben al een aantal punten in mijn game aangepakt (ik x/f teveel op flops en turns, x/r niet genoeg flops & donk ook geen flops. De eerste twee punten heb ik al flink wat vooruitgang in geboekt, deze week focussen op het laatste.
Wat betreft het spelen zelf merk ik dat ik steeds betere beslissingen begin te maken en dat laat zich ook zien in mijn grafiek + stats. Helaas heb ik niet de beste start gekend en run ik ondertussen redelijk wat onder ev. Ik houd voorlopig de moed er gewoon in, blijft PLO en je gaat het er vaak met 30-40-50% in krijgen, ooit gaan ze mijn kant opvallen

Momenteel nog op 0.05/0.10 spelende, maar hoop in iedergeval tegen volgende maand toch wel zover te zijn om naar PLO25 up te moven en denk dat dat ook wel een realistisch doel is. Geen haast, alles op ze tijd.
Over 2 en een halve week heb ik mijn eerste marathon die ik ren in naam van KWF waarbij ik een heleboel geld heb opgehaald voor kankeronderzoek. Mijn langste afstand die ik ooit heb gerend was vorig jaar tijdens de dam tot dam loop (16km)
Ik ben vorige week pas begonnen met trainen dus dat gaat nog wat worden.. Wordt vervolgd