totally agree op t laatste: heb er zelf ook last van
overigens
Oorspronkelijk gepost door kijkoptegenJozias
- Maximaal 1x graphs per maand (monthly graphs)
- Niet zeiken over EV (als beslissingen goed zijn, care aan winst)
fail imo
totally agree op t laatste: heb er zelf ook last van
overigens
Oorspronkelijk gepost door kijkoptegenJozias
- Maximaal 1x graphs per maand (monthly graphs)
- Niet zeiken over EV (als beslissingen goed zijn, care aan winst)
fail imo
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
[rant]blabla whinepost
[/rant]
Misschien een idee om dit op te sturen naar de faculteit ofzo waar ze er iets mee kunnen? (uiteraard wel omgezet naar wat zakelijker taalgebruik).
Oorspronkelijk gepost door eruk
[rant]blabla whinepost
[/rant]
Misschien een idee om dit op te sturen naar de faculteit ofzo waar ze er iets mee kunnen? (uiteraard wel omgezet naar wat zakelijker taalgebruik).
Ik heb donderdag een gesprek met de docent van NDO en als dat niet afdoende is ga inderdaad naar een ander contactpersoon binnen de faculteit.
edit:
Ohja Erik ik heb je sessiereview gedaan
Ohja Erik ik heb je sessiereview gedaan![]()
OMfg nu al. Je lijkt Robbie wel :')
Toch heel erg bedankt dat je het hebt gedaan.
Dat er tijdens het maken van de vid er nog een aantal leaks in mijn spel zaten die nu zijn weggewerkt vergeten we voor het gemak maar even
Ik heb het nog 8 dagen erg druk met school, moet ff kijken of ik lang genoeg op skype kan rondhangen morgen ofzo om hem te ontvangen. Anders mag je hem wel rapidsharen/megauploaden
Oke bij inzage geweest:
Open vraag voor 20 punten (dus 2 hele punten)
Which tests would you use to asses Unilateral Neglect? Draw what you would expect in such a patient (vs a control)
Ik geef dus voorbeelden en teken en benoem de tests en ik krijg 4/20 punten.
Nu zegt die vrouw: Ja ik verwacht wel van universitaire studenten dat blablabla etc etc. oftewel ik had moeten antwoorden op die vraag:
- Wat is unilateraal neglect?
- Waardoor wordt het veroorzaakt?
- Noem tests
- Geef voorbeelden van testuitkomsten (vs controle)
Dan heb ik persoonlijk zoiets van, als je iets moet weten, vraag het dan ook? Als ze vragen naar de tests om UN te diagnosticeren neem ik aan dat je niet hoeft te definieren wat UN, omdat ze anders wel hadden gevraagd Wat is UN? en dan daarop verder.
Maar dat kan aan mij liggen, meningen hierover? Ik ga hiermee waarschijnlijk naar de examencommisie namelijk omdat ik nu een 5 heb terwijl ik, als de vraag goed gesteld was, gewoon 20/20 punten gehaald had voor deze vraag, wat betekend dat ik een 6.5 had, want ik wist het antwoord wel voor de volle 100%.
Mjah, lijkt me dat wanneer je die tests benoemt je wel moet uitleggen waarom die werken? Waardoor je indirect aangeeft wat UN is.
Denk niet dat dit de geschikte plaats is om het te vragen though
Lijkt me ook vrij lomp...
Antwoord geven op de vraag maar het dan fout hebben omdat ze ook nog dingen van je verwachten die niet in de vraag staan. Echt, wat een onzin...
De enige reden waarom ik zulk soort dingen aan zou geven is omdat ik het antwoord eigenlijk niet weet en er gewoon omheen probeer te lullen in de hoop nog wat punten te scoren
Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
je kan altijd proberen![]()
groeten
dit
en dan uitdagen voor HU4ROLLZ
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Van 4/20 naar 20/20, ik denk het niet...
je begrijpt het niet, ik WEET wat UN is, ik weet hoe het komt, in welke delen van de hersenen dan een defect zit, waardoor het veroorzaakt wordt, hoe je erachter kan komen dat iemand het heeft etc. etc. Dat weet ik dus, maar dat was de vraag niet, de vraag was hoe test ik het en geef voorbeelden, dat is dus ook wat ik gedaan heb, als de vraagstelling anders was geweest had ik wel de volle punten kunnen hebben, iig 18/20 zeker..
Als ze je veel te weinig punten hebben gegeven, omdat ze antwoord wilden hebben op vragen die niet werden gesteld. EN je hebt wel gewoon goed antwoord gegeven op de vraag zelf, dan zou ik het er echt niet bij laten zitten en er serieus achteraan gaan.
Als ze je veel te weinig punten hebben gegeven, omdat ze antwoord wilden hebben op vragen die niet werden gesteld. EN je hebt wel gewoon goed antwoord gegeven op de vraag zelf, dan zou ik het er echt niet bij laten zitten en er serieus achteraan gaan.
Ik ga morgen een brief sturen naar examencommissie
Als ze je veel te weinig punten hebben gegeven, omdat ze antwoord wilden hebben op vragen die niet werden gesteld. EN je hebt wel gewoon goed antwoord gegeven op de vraag zelf, dan zou ik het er echt niet bij laten zitten en er serieus achteraan gaan.Ik ga morgen een brief sturen naar examencommissie
Grote jongen
Als ze je veel te weinig punten hebben gegeven, omdat ze antwoord wilden hebben op vragen die niet werden gesteld. EN je hebt wel gewoon goed antwoord gegeven op de vraag zelf, dan zou ik het er echt niet bij laten zitten en er serieus achteraan gaan.Ik ga morgen een brief sturen naar examencommissie
Grote jongen
![]()
OMG WTF GROTE VIS!

Zoveel potentie imo, maar niet mainstream genoeg dus maar 1 episode waarschijnlijk...
/cries
http://www.ninjavideo.net/video/28809