Hallo,
Nadat ik me had toegelegd op de 18 mans een paar maanden geleden ben ik helemaal met poker gestopt. Ik ben me gaan richten op school, uitgaan en het belangrijkste Feyenoord. Een druk leven maar geen tijd gehad voor poker en ook geen zin als ik tijd had. Woon nog thuis en aangezien allebij mijn ouders poker spelen, begon het toch weer te kriebelen als je ze soms zag spelen. Ik had mijn $300 teruggestoort en van pokerstars afgehaald. Toen stond pokerstars toevallig een paar dagen geleden aan. Heb gelijk maar weer wat potjes gespeeld en het ging opzich wel lekker, Ging toen weer even naar pokerstrategy en aangezien ik die bronze artikelen van binnenste buiten ken heb ik silver gekocht voor iets meer dan een tientje. Kwam een tip tegen toen ik dat had gedaan en kwam zo bij de 180 mans guide vna DonBartos. Al zeg ik het zelf was ik eigenlijk altijd het beste in de 180 mans, ik speelde het soms tussen 11 18 mans tafels door maar speelde zowat kiet op de 18 mans maar altijd wel weer een leuke ship bij de 180 mans. mtt blijft toch het leukste maar is ook het duurste en de meeste variance. Toen zag ik vandaag een aanbieding bij pokerstars voor als je meer dan $30 storte je een ticket kreeg voor de 5,50 time toernooien. Ik besloot maar $35 te storten en zag dat het ticket morgen verlopen was. Daarna gelijk maar een toernooitje gespeeld waar ik nu nog inzit van een uur. Met nog een half uur te spelen post ik me blog nu. Ik begin zo lekker wat 180 mans te spelen en stop daarna lekker. Ik heb jammer genoeg geen gafiekjes omdat mijn oude computer inmiddels op het computer kerhof ligt en ik daarom maar lekker van nul begin. Ik kijk hoe ik dit weekend doorkom enzal daarna eens wat doelstellingen op een rij zetten.
Succes aan de tafels,
Joyce