Ga naar het forum
Joyark123 playing t...

Meldingen
Alles wissen

Joyark123 playing the 18s + NL5

54 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,141 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren heel veel handen gespeeld waarna ik zeer steady begon toch $20 in de min wat dus 4 bi zijn. Ik vind het wel prettig dat ik zie waar het fout gaat en zie wat beter kan. Ik wil hier ook aan gaan werken en ben in de vakantie ook van plan iedere ochtend tot 1 à 2 uur wat artikelen doortenemen en notities te maken. Dan zal ik gaan spelen en 's avonds zal ik een coaching volgen waarna ik weer ga spelen.

Dingen die ik moet verbeteren:

:spade: mijn 4-bet ranges en shoves, ik merk dat ik nog veel te vaak all-in ga met handen waar je 9 van de tien keer mee achter lig. Ik denk dat het komt omdat ik sng en mtt gewend ben. Dit is dan ook de grootste reden voor het verlies.

:spade: Ik bluff nog te vaak tot de river blijf soms barrellen wat me eigenlijk ook veel geld kost.

:spade: c-bets moeten kleiner, ik blaas de pot daarom vaak op met een c-bet

:spade: Mijn valuebets moeten groter, ze zijn vaak maar 60% van de pot waar ik wel richting de 75% mag.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Speel je een uur om 2 bi goeed te maken is het 2 bad beats later weer terug bij af. Blijf nog een uurtje spelen of ik moet nog 2 bi down gaan dan stop ik ermee voor vandaag.

Heb vandaag ook even 2 uur met 4 tafels gespeeld om wat fishes op te sporen. Jammer dat nu alle fishes die ik ondekt heb weg zijn want daar speelde ik echt goed winstgevend tegen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Uiteindelijk uit het 6000 handen lange dal gestapt.

En mijn stats na 10k hands.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wie weet er een goede room met veel traffic op NL2 en NL5? Ik ben van plan om ook op een tweede room te gaan spelen om ook pokerstrategy punten te kunnen verzamelen en te profiteren van bonussen op andere rooms.

Ik zat zelf te denken aan poker888 omdat er veel vissen zijn maar ik weet niet wat jullie als een goede room zien voor een beginnende cashgame speler.

Alvast bedankt,

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga nog twee artikelen lezen voordat ik weer een sessie begin. Ik weet niet of jullie nog goede artikelen of video's weten voor FR no limit holdem cashgames. Ik zal dan rond 18:00 nog twee uurtjes gaan grinden en dan om 20:00 anderhalf uurtje naar de coaching van gamlewithme.

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Op NL2 maakt het zo niet uit op welke room je speelt. Maar op 888 zit je zeker goed.

Lees zoveel mogelijk artikels na voor BSS, en vergeet ze niet af en toe te herlezen.
Al de silver artikelen van BSS moet je absoluut lezen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag 2 uurtjes artikelen gelezen over postflop spel, de zilver artikelen, en tafelselectie en player notes. Voorde rest ook nog de trial van dat leak programma van hm2 gebruikt om wat leak op te sporen. Daar kwam uit,, voor wat ik mog zien, dat ik teveel lage pocketpairs raise vanuit ep en dat ik teveel speel uit positie. Ik ben van plan daar morgen goed op te gaan letten. Ik heb ook al bijna de silverstatus binnen op pokerstars en mijn eerste dag in de ++++. Mijn br is nu bijna $280 en ik ben van plan om nl10 bij $300 te gaan spelen. Hieronder nog een grafiekje van vandaag.

Ik ben benieuwd wat jullie onderstaande hand zouden doen. UTG+! is een goede speler en heb ik ook één van de mmeeste handen van, zo'n 600. Hij fold 75% to 3-bet. De co komt zwak over dus die zou, gaan folden tegen 3-bet, normaal gesproken. Ik weet niet of dit goed as played is. Jammer genoeg geen grote sample size maar toch iet uit te trekken.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (8 handed) - PokerStars Hand Converter from HandHistoryConverter.com

UTG ($6.10)
UTG+1 ($5)
MP1 ($5.41)
MP2 ($5.52)
CO ($7)
Button ($6.34)
Hero (SB) ($5.02)
BB ($3.93)

Preflop: Hero is SB with J♦, J♣
1 fold, UTG+1 bets $0.15, 2 folds, CO calls $0.15, 1 fold, Hero raises to $0.65, 1 fold, UTG+1 raises to $1.40, 2 folds

Total pot: $1.50 | Rake: $0

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik stop voor een paar uur met poker. Ik ben gaan tilten en heb 4 tafels NL25 6-max gespeeld. Gelukkig heb ik er wel $25 winst aan overgehouden maar het had ook anderes kunnen aflopen.

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1583671
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP: $27.75
CO: $10.00
BTN: $26.30
Hero (SB): $28.03
BB: $25.00
UTG: $19.33

CO posts a big blind ($0.25)

Pre Flop: ($0.60) Hero is SB with J :diamond: J :spade:
2 folds, CO raises to $0.75, BTN calls $0.75, Hero calls $0.65, 1 fold

Flop: ($2.50) 6 :spade: J :club: 4 :club: (3 players)
Hero checks, CO bets $0.75, BTN raises to $3, Hero raises to $7, CO folds, BTN raises to $25.55 all in, Hero calls $18.55

Turn: ($54.35) K :spade: (2 players - 1 is all in)

River: ($54.35) 5 :diamond: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $54.35
BTN shows 5 :club: 7 :club: (a pair of Fives)
Hero shows J :diamond: J :spade: (three of a kind, Jacks)
Hero wins $52.35
(Rake: $2.00)

color]

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben weer vol goede moed voor een nieuwe sessie. Ik weet ook hoe ik mijn fpp punten wil gebruiken. Ik zal ze nu gaan gebruiken om me te kwalificeren voor tcoop toernooien. Zijn natuurlijk leuke, grootte toernooien waar je misschien wel een leuke extra kan winnen.

Beantwoorden
Citeren

Ik volg je al wel even in stilte hoor :). Wou dat even laten weten hehe. Ik was net ook wat aan het zoeken naar wat ik zou doen met FPP's... En over die JJ hand, die moet je wel groter reraisen na zijn 3$ raise want je geeft hem echt erg goede odds hoor :). De JJ squeeze daarboven zou ik gewoon flatten tegen een goede UTG speler

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Een groot probleem heeft zich voorgedaan, privé waardoor ik al me geld er af heb gehaald. Ik heb daardoor nog $10 acount laten staan wat is dus weer moet gaan opbouwen. ik zal wel buiten brm gaan spelen voordat ik weer een degelijke roll heb. Ik ben van plan om iets met $0,50 sng te spelen om zo weer mijn roll op te bouwen. Dus dat wordt weer een hele klus van begin af aan.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijn br is: $119,86

Ik heb in het begin voornamelijk 9 mans gespeeld waar ik wel wat dollars op verloren ben. Toen kreeg je de stortingaanbieding van $60 voor een tcoop ticket en aangezien het privé is opgelost besloot ik dus een minimale storting van $60 te doen. Daarmee ben ik wat nl2 en nl5 gaan spelen en heb het uitgebouwd naar $80. Met de 18 mans sng stond hij daarna net onder de $100 waarna ik met wat %% mijn br naar 119,86 heb gebracht. Voor nu speel ik de 18 mans weer. Hett is zo irritant dat je niet weet wat je als echte main game wilt hebben.

Beantwoorden
Citeren
macomacoNL
PokerStrategist

Hey Joyark :) Toevallig kom ik je vanavond net tegen op de 18 man's tafels ;) Leuk dat jij ze ook speelt :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond lekker wat toernooitjes spelen + wat cashgamen + TCOOP $22 6-max

heb er zin in!!!!!

Beantwoorden
Citeren