ugh kan blijkbaar geen hands posten ook omdat ik geen html ben toegestaan
ok jah, linkje dan maar, hand van de dag
Wil juist even zeggen, heb net wat verloren in plo en ben nu een beetje 60s ah doen, ik dacht lijkt me wel fun om eentje te spelen voor het slapen gaan dan is men inner degen toch ook tevree.
Het is ondertussen veranderd in spelen totals ik ééntje lose ben 3-0 op 60s atm dus als het 3-1 word of whatever ga ik terug naar 30s ;D vandaar, het is een 60$ en ik ben er nog helemaal niet roll wise, maar ik ben zeker dat ik voldoende discipline heb om het niet te gek te laten worden en dergelijke.
Linkje naar hand ; http://weaktight.com/4524956
Thoughts;
villain is regular, niet erg goed (we hebben op zelfde moment gesat) maar best wel degelijk, ik verwacht dat hij vrij straightforward en abc speelt. Niets dat ik nog niet gezien heb maw.
>PREFLOP:
Hij is vrij tight oop, en alhoewel ik bijna limpen prefer hier, (vanwege villain die men limps niet echt attacked) besluit ik toch te raisen omdat men hand echt wel shit is en ik het niet echt kan veroorloven om de preflop equity op te geven. Bovenop 3bet hij me toch maar 19% vd tijd.
>> FLOP:
Mss wel de wetste van dry boards J9 Q9 JQ TK J8 Q8 89 8T TJ allemaal connecten, dus ookal lijkt het oooeh paired board easy bet, lijkt me niet zo van zelfsprekend en is waarschijnlijk heel close al bij al, enfin, ik heb geen showdown equity dus ik beslis toch maar te betten.
Sizing kies ik voor 50 omdat stacks zijn al vrij short en 50 is toch men default hier, ik denk niet dat ik meer fold door 70 te betten hier bv en aangezien ik ook 50 bet met A8 hier bv en villain dat weet induce ik ook niet perse meer.
Het moment dat hij flat, is zijn range SUPERCAPPED denk aan de range die ik zei die hier continued op de flop, J9 Q9 JQ TK J8 Q8 89 8T TJ en nog een hele hoop (te lui om ze allemaal uit te schrijven tbh) nu moetje weten, dit is een bord waarvan ik verwacht dat hij het vaak gaat checkraisen, daarbovenop checkraised hij frequent ("a healthy amount") Waardoor ik al bijna zeker ben dat all 8x handen uit zijn range zijn, want hij beseft ook wel voor balance als hij paird boards gaat bluff check raisen moet hij ze ook check raisen met zijn "relative nuts".
Ik verwacht ook zeker dat hij J9 Q9 97 alle Tx en al zijn flushdraws checkraised.
Dus het moment dat hij flat zijn er eigenlijk al bijzonder weinig valuehands in zijn range over.
Interessante kaart, ik denk eraan om 90 te betten en de river te shippen als deze afkomt, ben nog altijd vrij zeker dat ik massas fold krijg, enige hands die hij in zijn range zou moeten hebben die op dieze kaart improven zijn JQ KJ (AJ gaat aipf, JT raised flop, J9 raised flop, j8 raised flop, J7 word al vrij marginal pre, en J6 fold pre)
Alhoewel JQ JK zijn mss wel een behoorlijk deel van zijn range, alsook als ik nu bet en hij floatte de flop met QK (wat eig pre zou moeten ingaan imo, maarjah volgens villain wss niet) dan float ie nog maals of erger, gaat hij all in en dan moet ik folden want kan obviously niet callen.
Drm besluit ik niet te betten, maar te checken en esp vs deze villain een veeeel beter line te nemen.
>>>>River
Qd
Ik wist al (had read, en dit is ook vrij normaal((rivers attacken na turn check backs en turns attacken na flops check backs)) in superturbos) dat hij als hij het float percentage van zijn range ging hebben, dan ging hij moeten proberen te bluffen, ik ga er niet van uit dat hij float om gewoon op te geven op turn and river, vooral niet als ik turn check.
Daarbovenop mss >65% van zijn range gaat ook thin valuebetten, Qx Jx vooral.
En nog sterker hij balanced niet goed zijn kleinere river bets tussen bluffs thin value en nuts
het is veel meer thin value en bluffs dan nuts (logisch ook want er zijn meer bluffs en thin valuebets in zijn range dan nuts nadat hij deze line neemt)
(het is moeilijk om de nuts te maken ;d)
Ik minraise omdat ik geloof dat ik hiermee de meeste strenght represent en de wideste valuerange die nuts like is.
Ik rep K9 hier SUPERGOED, AK zonder spades, alle 9x, and misschien speel ik mijn flushes half de tijd zo.
MAW : Mijn range is SUPERWIDE , kan bijna geen bluffs bevatten, ik rep dingen geloofwaardig, terwijl zijn range supercapped is, en weak. Waardoor dit in my opinion een heel prachtige bluff is.
Slaapwel