Ga naar het forum
jurado01 @Rush Poke...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] jurado01 @Rush Poker FR

43 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,001 Weergaven

Beste Pokerstrategen,

Nadat ik wat SSS gespeeld heb ga ik de BSS leren (en proberen te verslaan :) ), daarom dus deze blog.

Momenteel ben ik bezig met NL2 BSS. Ik zal dus geregeld resultaten, vragen en stats posten.

Voordat deze blog begon heb ik me al een beetje verdiept in de strategie artikelen, met dit als resultaat:

2800 handen is natuurlijk veel te weinig al kunnen verschillende grove fouten opgemerkt worden. BTW: dit werd hoofdzakelijk gerealiseerd door te multitablen op loose tafels, de (tighte tafels (genre VPIP <23) leave ik als het terug mijn beurt is om de blinds te betalen).

*Pocketpairs limp ik volgens Call20.
*Steals doe ik als iedereen voor mij fold (wat zelden het geval is op NL2), vandaar de lage VPIP?
*Misschien is het verschil tussen VPIP en PFR te groot?

Voorts nog een vraagje:

Momenteel heb ik een account op Stars (13,06$) en FTP (237$), de rake is hoger bij FTP maar daar krijg ik rakeback (27%) , nu lees ik ergens
dat het beter is om op Stars te spelen, op Stars zou je potjes onder de 1$ geen rake moeten betalen? op hun site http://www.pokerstars.com/poker/room/rake/ vind ik daar echter niets van terug, iemand die mij dat kan bevestigen.
Hoe dan ook, moest ik op Stars beginnen, dan zou ik heel voorzichtig moeten beginnen om niet blut te gaan.

42 reacties

mmmm, ik heb niet het idee dat je op Stars over potten onder de $1 geen rake hoeft te betalen, maar weet wel dat tot en met NL10 de rake op FullTilt hoger is en dat rakeback daar niet tegenop weegt.

Heb je alwer gespeeld nadat je je blog bent begonnen?

Ciao _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eerst heb ik wat zitten aanmodderen met SSS en DoN, daarna besloten om BSS te spelen, en dat is redelijk verlopen, vervolgens zitten bonussen ( Me Like Bonus Whoring) clearen met Rush Poker (Me Like Rush Poker). Tijd om eens echt te improven om op NL10 te kunnen spelen.

Zoals gezegd, zitten spelen op 4 Rush tafels gelijk, playing like a robot, de teller staat op 42.000 Rushhandjes.

Statistiekjes:

Uploaded with ImageShack.us

De Allin EV werkt bij mij niet, dan maar in Holdem Luck gestoken, 235 Allin hands out of 42053 Played, die staat 70$ in de plus (Actual 240$, expected 170$, dus zeg maar dat ik veel geluk heb. Ik verschiet er zelf van :) .

BTW: is er een handige en snelle manier om screenshots op het wereldwijde web te krijgen? zijn de Imageshack tools te vertrouwen en veilig?

Hey jurado!

Lange tijd geen post meer gezien, en nu ben je weer terug. Rush poker dus, interessant. :) Gaat lekker snel, dus ook gemakkelijk om een flink volume te draaien. 42k handen verder en je hebt $100 winst gemaakt, niet slecht ;) 2.44BB/100 is misschien niet bijster hoog, maar aangezien je zoveel volume kunt draaien maakt dat weer een hoop goed. ;)

Blijf gewoon goed aan je spel werken tussen de grindsessies door en post regelmatig wat handen waar je niet helemaal zeker over bent. :)

Zelf gebruik ik altijd imageshack om pics te uploaden, en soms, als die site even niet meewerkt, ga ik naar tinypic, maar of ze te vertrouwen zijn en veilig zijn weet ik niet. Waar ben je bang voor? :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Spyware, malware, toolbars ed. , daar heb ik geen zin in.

Nu ben vandaag in gang geschoten.

Aangezien ik een betere speler wil worden, speel ik max. 1 Rush tafel per keer, zodat ik wat meer kan nadenken over de manier van spelen, helaas valt dat wat tegen, ik heb nu eventjes een sessie gespeeld.

Onlangs heb ik deze Concept of the week gelezen:

http://forumserver.twoplustwo.com/78/micro-stakes-full-ring/concept-week-6-isolating-limpers-431379/

Dit gaat over het isoleren van limpers, aangezien de meeste Fit-fold spelen, leek het mij een goed idee om dit toe te passen.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]UTG1$5.08:///////;UTG2$1.28:///////;MP1$8.48:///////;MP2$12.30:///////;MP3$4.35:///////;CO$5.62:///////;BU (Hero)$5.58:///////;SB$2.01:///////;BB$3.91:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with Q:c, 9:s.
3 folds, MP2 calls $0.05, MP3 calls $0.05, CO folds, Hero raises to $0.35, 3 folds, MP3 calls $0.30.

Flop: ($0.82) 7:s, 3:s, T:s (2 players)
MP3 checks, Hero bets $0.40, MP3 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.82.

Known players:
[tg]MP1$7.64:///////;MP2$1.79:///////;MP3$5.30:///////;CO$6.61:///////;BU (Hero)$5.02:///////;SB$3.61:///////;BB$7.76:///////;UTG1$4.94:///////;UTG2$7.94:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 2:s, 4:d.
4 folds, MP3 calls $0.05, CO folds, Hero raises to $0.25, 2 folds, MP3 calls $0.20.

Flop: ($0.57) 6:c, K:d, 2:d (2 players)
MP3 checks, Hero bets $0.40, MP3 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.57.

Is de volgende hand juist gespeeld, zijn er aspecten die ik niet in rekening heb gebracht?

Villian: 52/5 op 21handen, fold to flop C-bet: (3/4), fold to flop bet (6/7).

Ik call hem om hem op de flop eruit te betten aangezien hij fit/fold speelt, indien hij door gaat, dan geef ik op, op de river doe ik een 1/2 pot bet omdat ik 2pair heb, en er een mogelijke flush ligt.

Hand afspelen

Known players:
[tg]MP2$6.65:///////;MP3$4.08:///////;CO$4.11:///////;BU$9.01:///////;SB$7.41:///////;BB (Hero)$6.07:///////;UTG1$2.07:///////;UTG2$9.55:///////;MP1$5.86:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with 6:d, 5:d.
UTG1 raises to $0.10, 7 folds, Hero raises to $0.30, UTG1 calls $0.20.

Flop: ($0.62) A:s, 9:s, 5:h (2 players)
Hero checks, UTG1 checks.

Turn: ($0.62) Q:d (2 players)
Hero checks, UTG1 checks.

River: ($0.62) 6:s (2 players)
Hero bets $0.30, UTG1 calls $0.30.

Final Pot: $1.22.

Deze hand: Villian heeft een ATS (4/7) 57%, deze hand heb ik waarschijnlijk verkeerd gespeeld. Wat moet ik in zulke situatie doen? 3betten, folden of callen (IP)?

Ik dacht om hem te callen, om daarna te floaten, maar dat was geen goed idee, van floaten weet ik te weinig. Wanneer kan je het best floaten?

Hand afspelen

Known players:
[tg]BB$3.74:///////;UTG1$6.26:///////;UTG2$3.56:///////;MP1$2.17:///////;MP2$17.57:///////;MP3$6.81:///////;CO$5.00:///////;BU (Hero)$5.41:///////;SB$2.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 4:d, J:h.
5 folds, CO raises to $0.20, Hero calls $0.20, 2 folds.

Flop: ($0.47) 5:h, 8:s, K:d (2 players)
CO bets $0.35, Hero calls $0.35.

Turn: ($1.17) 9:s (2 players)
CO bets $0.85, Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.17.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vruchtbare week gehad, de nieuwe aanpak werkt, of ik ben gewoon hot aan het runnen :) .
Had gehoopt om men BR op FTP boven de magische grens (voor mij dan toch ^^) van 500$ te krijgen, en dat is helaas niet gelukt, ik kom nog een paar centen te kort. Hopelijk lukt dit morgen.

Hallo, en hoe noem jij op FTP? Als jij zo'n winrate draait op Rush Poker vermijd ik je liever :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Skaryow
Hallo, en hoe noem jij op FTP? Als jij zo'n winrate draait op Rush Poker vermijd ik je liever :D

Op FTP noem ik Jurado01, ik speel wel FullRing, en jij?

Oorspronkelijk gepost door jurado

Oorspronkelijk gepost door Skaryow

Op FTP noem ik Jurado01, ik speel wel FullRing, en jij?

Ook full ring hoor... ik denk dat ik al zo'n dikke 250$ heb bijeen gegrind op Rush Poker... daarvoor maakte ik alleen maar verlies en trok ik me op aan bonussen en andere quatsch ipv proberen te verbeteren.

Gamblewhitme
BlackMember

nog meer rush spelers :)

speel zelf ook fr,

even een paar tips, al stealt iemand 56% dan is het nog verkeerd om te callen met j4 off, je zit uit positie en zelfs als je hit zit je in een lastige spot.

gewoon folden en met degelijke handen 3betten (aq,ak,qq,kk,aa) er komen genoeg goede handen voorbij dus je kunt deze slechte handen easy folden.

en als je wilt floaten is het makkelijk om in positie te zitten. je kunt stats van cbet flop en cbet turn in je hud erbij zetten.

als iemand 70% cbet flop en 25% cbet turn dan weet je dat hij vaak op zal geven op de turn en dat is het moment waarop je gaat betten/ floaten.

hoop dat je het begrijpt.

suc6 iedergeval.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

alexboxtel dank voor de info.

In die hand zit ik op de BTN, niet uit positie, hoe dan ook, ik heb nadien (bij lijn weten) nooit meer gefloat, ik weet daar te weinig van. Ik heb daar meestal geen goed gevoel bij.

Gamblewhitme
BlackMember

oke sorry te snel gekeken. dacht dat je in de blinds zat omdat je het over stealgedrag van de co had.

maar het verhaal veranderd verder niet trouwens, j4 is niet de hand om te spelen vooral je niet precies weet hoe te floaten.

floaten is iets wat toch veel bb op kan leveren dus mischien is het slim dit te oefenen. je hoeft niet altijd gevoel er bij te hebben als je maar goed naar je stats kijkt :)

probeer eerder genoemde stats toe te voegen en te gebruiken, suc6!

Gamblewhitme
BlackMember

.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag ging het nogal up en down (relatief, alles bleef binnen 1.5 BI), mede door een paar bad beats.

Uiteindelijk 86cent winst gemaakt, en wat belangrijker is, de 500 $ grens overschreden, op naar de 1000$.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door alexboxtel
.

No problemo, C-Bet Turn, dan moet ik echt al een hoop handen hebben, en die heb ik meestal niet. Hoe dan ook, op NL5 wordt er vrij vaak gecalled met second pair enz. (dat gevoel heb ik toch) , wat floaten minder aantrekkelijk maakt.

Dus voorlopig zet ik dit wel in de ijskast.

Gamblewhitme
BlackMember

heb je gelijk in. een samplesize op rush poker is zo gebouwd btw.

maar als je dit van te vore weet waarom call je dan met j4?

probeer tighter te spelen dan stack je er genoeg.
bovendien kun je dan makkelijker meer rush tafels openen omdat je taf speelt wat vrij standaard aan te leren is.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vroeger speelde ik 4 tafels tesamen, als een robot, simpel fit/fold spel, en daar wil ik eigenlijk van afstappen, vandaar dat ik vanaf heden nog maar 1 tafel speel. Zo kan ik beter leren spelen, zoals isolation raises, het plannen van een hand en bvb floats. Maar deze float trok dus op niks. Ik heb voorlopig te weinig kennis daarvan.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gisteren en eergisteren te samen 2 kleine BI verloren (9$ in totaal), vandaag 1.5 $ winst, het geluk staat de laatste paar dagen niet meer aan men zijde :( .

Hopelijk wordt het terug wat beter :)

Arjon
Oldschool Grinder

Hey Jurado,

Ik ben er van overtuigd dat dat geluk vanzelf weer terug gaat komen. Lekker door blijven grinden en desnoods even een pauze als het wat minder blijft gaan en dan moeten die dollars normaal gesproken wel weer gaan komen. Succes! :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren, weer wat winst gemaakt, zolang de fish tegen mij wilt spelen maak ik winst :) .

Nu probeer ik men handjes te analyseren, in position en OOP in pokertracker , maar ik weet niet hoe ik dit kan instellen. Of bvb men isolation raises analyseren, hoe stel je zulke zaken in?