Ga naar het forum
Just Poker @Bwin

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Just Poker @Bwin

111 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
2,739 Weergaven
Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Tegen mijn eigen advies heb ik de laatste dagen toch maar weer NL50 gespeeld. Achteraf gezien een goede beslissing :D. Ik denk dat ik nu langzaam dit niveau wat begin te beheersen.

+100$ van TAF

BR: 1364$ :)

HannesNL
Elite Grinder

very nice graph sir,

Niet terugdeinzen voor downswings!

Je runt 21bb/100

Dit is natuurlijk niet vol te houden, dus niet de moed verliezen als je wat softer runt :)

Ik zat gisteravond even bij jou aan tafel volgens mij. Nickname: Pecunia1000. Dat was inderdaad op NL50.

Ik zou niet meteen roepen dat je het niveau begint te beheersen, na zo weinig handen. Ik begon zelf ook heel lekker op NL50, maar de laatste tijd gaat het weer slechter. Reken er maar niet op dat die stijgende lijn gewoon door blijft zetten. Maar toch gefeliciteerd met het die fijne winst.

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RealPecunia
Ik zat gisteravond even bij jou aan tafel volgens mij. Nickname: Pecunia1000. Dat was inderdaad op NL50.

Ik zou niet meteen roepen dat je het niveau begint te beheersen, na zo weinig handen. Ik begon zelf ook heel lekker op NL50, maar de laatste tijd gaat het weer slechter. Reken er maar niet op dat die stijgende lijn gewoon door blijft zetten. Maar toch gefeliciteerd met het die fijne winst.

Hmm ik heb je niet opgemerkt ;) Maar ik heb nu ongeveer 20k handen NL50 gespeeld en ik Begin toch een beter beeld te krijgen van hoe ik hier winstgevend op moet spelen (nadruk op Begin :P)

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Kleine update:

Vorige week met vriendin naar Luxemburg geweest voor gastronomisch weekend. Enorm lekker maar mijn buik is een maat gegroeid :D.

Dinsdag & Donderdag 500$ verloren op FT; 8x met een set of beter all-in geweest en 6x tegen een groter monster opgelopen:

2x set vs straight
1x set vs Flush
2x straight vs FH
1x Flush vs FH
TWEE keer FH tegen Quads

Daarbij nog 2x met KK tegen AA gelopen en 2 BI weggetilt door frustratie.

Ik ben begonnen op FT met 800$ en na 70k handen sta ik op 950$ :(

Nuja shit happens. Ik heb mijn geld van FT weggehaald en op Cake gestort voor de leuke bonus daar. Het niveau verschil is wel enorm, Cake NL50 komt ongeveer overeen met FT NL10/25. Ik heb nog maar even gespeeld en ik sta al terug op 1100$.

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

LOL @niveau van Cake. Het verschil met FT is echt belachelijk groot. NL50 op Cake komt ongeveer overeen met NL25 FT met veel NL10 spelers die de verkeerde tafel hebben genomen. Winst maken is hier belachelijk gemakkelijk.

Ik ben op cake begonnen met 900$ en op 1 week en ongeveer 5u spelen is de roll al omhoog naar 1400$ (250$ wel uitgecashed). En ik heb niet eens zoveel geluk gehad, tis nie echt nodig als de villains AJ als thze nuts zien om te pushen preflop :D :D

In ander nieuws, ik heb werk gekregen als stagair bij een lobby bedrijf in Brussel. Dus voor de volgende 6 maanden zal ik hernieuwbare energie verdedigen op Europees niveau :)

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Ben onlangs begonnen met HU SNG's. Overdag is er zo weinig volk op Cake dat het bijna onmogelijk is om goed nl50 te grinden maar qua sng's gaat dit wel.
Hu wil ik toch graag leren spelen dus ben ik begonnen met 5$ HU SNG. Hiermee heb ik een brm van ong 480 dus tis veilig genoeg zelf als ik ga tilten :D

Tot zover: 46 gespeeld, 23 gewonnen. (negatief door rake)

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Tussenstand HU sng 5$: 70 gespeeld, 38 gewonnen - 32 verloren.
Winst :heart:

Oorspronkelijk gepost door Jehryn
LOL @niveau van Cake. Het verschil met FT is echt belachelijk groot. NL50 op Cake komt ongeveer overeen met NL25 FT met veel NL10 spelers die de verkeerde tafel hebben genomen. Winst maken is hier belachelijk gemakkelijk.

Ik ben op cake begonnen met 900$ en op 1 week en ongeveer 5u spelen is de roll al omhoog naar 1400$ (250$ wel uitgecashed). En ik heb niet eens zoveel geluk gehad, tis nie echt nodig als de villains AJ als thze nuts zien om te pushen preflop :D :D

In ander nieuws, ik heb werk gekregen als stagair bij een lobby bedrijf in Brussel. Dus voor de volgende 6 maanden zal ik hernieuwbare energie verdedigen op Europees niveau :)

Klinkt heel boeiend.. Hoe gaat het daarmee? Of begin je pas later?

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Wel het Lobby bedrijf heet EUREC Agency http://www.eurec.be/ dat zich inzet voor alle soorten hernieuwbare energie. Ze hebben ook een samenwerkingsproject met verschillende universiteiten over heel Europa waarmee ze een "European Master in Renewable Energy" hebben opgericht. Ingenieurs en dergelijke kunnen daar leren hoe ze precies al de technologie van hernieuwbare energie kunnen toepassen. Mijn taak is o.a. het coördineren van de verschillende universiteiten zodat alles altijd vlotjes verloopt. Dus wel interessant voor een eerste job :)

dan Poker nieuws : :P

Ik heb nu in totaal 116 5$ HU SnG's gespeeld waarvan ik er 67 heb gewonnen. Dat komt dan overeen met 75$ winst?

Door al die HU te spelen heb ik wel een veeeeel beter beeld gekrijgen van hoe een SNG moet spelen op de bubble & HU voor 1-2de plaats en ik heb met 12$ SNG's nu ook een leuke winst gemaakt. Cash staat effe op pauze, ik heb er niet veel zin in voor het moment dus full-time 12$ SNG's grinden :D

BR: 1100$

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

hmm eventjes pech: -80$

20$ HU 4man : JJ met board 5AA6A rara welke kaart had hij ....

12$ SNG: 3x coinflip verloren en eruit

12$ SNG: runner runner straight (AK vs A5)

12$ SNG: 4outer (nut flush vs two-pair op de turn)

12$ SNG: AA vs JTs

12$ SNG: QQ vs geflopt FH (J3 op 33J58)

BR: 1023$

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Wel miljaar dat was pijnlijk. Op 13 Sng 12$ 6max 1 KEER in ITM gekomen. Elke keer dat ik push met Ax heeft de BB Ax+1, iedereen die potbets betaald voor hun draws krijgt ze zonder probleem (QQ<QJs pot van 1000 met 10/20 blind en hij hit op de river), pair over pair is gewoon weg standaard. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Het ergste is dat ik nog altijd geluk heb, maar het is om de meest debiele momenten. Ik verlies 2250 van mijn stack van 2300 met QQ vs QJ en dan win ik 4x all-in achter elkaar dat ik achter lag. Met QQ flop ik Quads tegen KK. En dan 10 handen later push ik AQ in Co tegen BB met AK hoi hoi :evil:

Variance zuigt :(

BR: 906$

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

en de shitstorm blijft duren:

2x met AK tegen AQ verloren: board JT982 & A98TJ

18 sng gespeeld, 1x ITM X(

gelukkig nog wel een 50$ DoN gewonnen dus schade beeetje beperkt

BR: 888$

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Wel mijn eerste werkweek is erop. Ik ben woensdag begonnen als stagair bij Eurec Agence en ik moet zeggen dat het zeer leuk is. Alleen opstaan om 6.30 en thuiskomen om 18.30 is nog wat zwaar. Maar het werk is zeer interessant.

Poker Nieuws: UP UP UP :D

Sinds de laatste update is het allemaal serieus verbetert.

HU SNG 10$: 9/6 => 3 BI gewonnen

6 max SNG 12$: 55/32=> 22 BI gewonnen

NL50 FR: +100$ vandaag (op één uur)

+40$ RB +40$ bonus

BR= 1240$

Ik heb met voorgenomen om zondag of maandag eens een echt serieuze grind sessie te houden op NL50: 3x 3u ofzo. Het niveau van cash games op Cake is zo laag dat winst maken echt geen probleem zou moeten zijn.

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Kleine update, (zit op werk)

Mijn bankroll is de laatste weken ongeveer stabiel gebleven, met verlies op NL50, kleine winst op HU sng en veel winst op SnG. Aangezien mijn BR redelijk klein is voor NL50 en ik teveel fouten maak om echt winstgevend (leaks/tilt/vermoeidheid (koppig zijn)) heb ik besloten om voorlopig alleen SnG's te spelen met een BRM van 75 BI (conservatief genoeg denk ik).

Doelen voor April:

:diamond: 12$ SnG grinden met een ROI van minimaal 10%
:diamond: Restbonus van Cake vrijspelen: nog 380$
:diamond: SnG's eens goed bestuderen: Artikels lezen, video's bekijken, eens naar een coaching gaan en wat handen posten

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

1ste tussenstand

41 12$ 6max Turbo SnG's

BI= 533$

In totaal 50x12$ gewonnen= 600$

Winst= 67$

ROI: 12.6%* :heart: :heart: :heart:

Ik zit comfortabel boven mijn streefdoell van 10% ROI, hopelijk kan ik dit volhouden :)

*klopt dit een beetje? Op cake kun je niets van software gebruiken dus moet ik het zelf uitrekenen.

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

2de tussenstand

50 12$ 6max Turbo SnG's

BI= 650$

In totaal 71x12$ gewonnen= 852$

Winst= 202$

ROI: 30.1%* :heart: :heart: :heart:

Zo gaat ie goed :D

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

Momenteel al 3 uur bezig in de 3000$ gauranteed op Cake

Stack 57k, 9de positie

en eruit in 22ste positie, mongool slowplayed AQ in UTG

winst: 20$

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

3de tussenstand

78 12$ 6max Turbo SnG's

BI= 1014$

In totaal 120x12$ gewonnen= 1440$

Winst= 426$

ROI: 42;0% Heart Heart Heart

Dit lijkt me belachelijk veel :D. Is 5-15% ROI niet standaard?

Nu voor de 1ste keer in mijn poker carriëre:

BANKROLL OVER 1.5K = 1505$

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Jehryn Topicstarter
Jehryn
Oldschool Grinder

4de tussenstand

100 12$ 6max Turbo SnG's

BI= 1300$

In totaal 157x12$ gewonnen= 1884$

Winst= 584$

ROI: 45;0% :heart: :heart: :heart:

En we blijven maar stijgen :D

Nu ga ik overgaan naar de 24$ 6-max Turbo met als doel 25% ROI (ik neem aan dat mijn 45% nu gewoon een upswing is)

BR: 1650$

P.S. Leest iemand eigelijk dit blog? Op zich doe ik voornamelijk om voor mezelf bij te houden hoe ik speel en me doelen te stellen, maar zo tegen mezelf praten verveeld wel. ;)