Allereerst: Gz on Platinum!
Ten tweede: Good luck met je nieuwe discipline training. Ben benieuwd hoe lang je er over gaat doen
goede training, een hoog volume kan er voor zorgen dat je makkelijker met bad beats omgaat, en mider snel op tilt slaat. Daarnaast kan multitabling ook een positeve bijdrage leveren.
De Training: 14/1000 12$ 6-max Turbo
BI= 14*13=182$
In totaal 20x12$ gewonnen= 240$
Winst= 58$
ROI: 32%
BR: 1450$
Leuk begin, altijd fijn om winst te maken. Wat ik me nog afvroeg was... Gaat dit nou om het volume dat je speelt, door te multitablen bijvoorbeeld, en wil je door op een lager limiet te blijven discipline opbouwen, of gaat het daarbij ook om verbetering van je spel? Dat kan namelijk niet zo goed door te multitablen, dus dat zou in contrast met elkaar staan denk ik. Maar als je deze limiet eerder ook al leek te beaten, dan zal je spel wel degelijk zijn en gaat het hier misschien niet zo zeer om het verbeteren van je spel...
Multitablen is geen aandachtspunt. Ik kan 12 tafels tegelijk spelen zonder veel problemen maar met SnG's doe ik nooit meer dan 6. Mijn spel verbeteren zal niet echt lukken op deze limieten, daarvoor zijn ICM trainer & SNG Wizard beter.
Het doel van de Training is vooral mentale training. Door gedisciplineerd gedurende enkele maanden uitsluitend 1 limiet te spelen hoop ik dat ik geduld, tilt-bestendingheid, ervaring met downsings en algemene discipline zal leren.
Ik schat dat ik ongeveer 2 maanden hiermee zal bezig zijn.
De Training: 32/1000 12$ 6-max Turbo
BI= 32*13=416$
In totaal 43x12$ gewonnen= 516$
Winst= 100$
ROI: 24%
BR: 1483$
Afgrijselijk veel geluk gehad maar ik heb gemerkt dat ik niet mijn A-game speel als ik een fles wijn op heb "hic"
1ste les
Drinken=/Poker
Oorspronkelijk gepost door Jehryn
1ste lesDrinken=/Poker
Doh!
Maar toch fijn dat je het nu zelf eens ervaart, dan weet je zeker dat het klopt wat ze zeggen
De Training: 90/1000 12$ 6-max Turbo
BI= 90*13=1170$
In totaal 90x12$ gewonnen= 1080$
Winst= -90$
ROI: -7.7%
BR: 1213$
Afgelopen dagen wat slechte variance gehad, veel flips, 70/30's verloren en juist op 10 min QQ,KK,QQ,AA,KKK. Niet bepaald leuk maar gewoon standaard korte termijn variance.
Maaaar...Ik kreeg gisteren rond 14.00 een mail van mijn internet provider dat ik als wanbetaler binnen de 3u zou afgesloten worden van het internet. Ik had de rekening zeker betaald maar omdat het van een andere bankrekening was hadden die klungels het niet gekoppeld aan mijn account. Naar de helpdesk gebeld en de gegevens doorgegeven en alles duidelijk gemaakt. Alles in orde, men verzekerde mij dat er geen problemen meer zouden zijn, geen vuiltje aan de lucht.
Om 17.00, wanneer ik op 6 12$ bezig ben en me ingekocht heb voor 2 meer....rarara..internet weg. Ik bel kwaad naar de provider en hun antwoord: "heeft u de modem al gecontroleerd? Misschien is die toevallig uitgevallen"? Mongolen waren vergeten om mijn account terug op actief te zetten. 96$ foetsie, ander had ik nog een licht positieve ROI.
Dat is lelijk ja, is er niet iets te regelen met stars? Je hebt zeker geen d/c protect ofzo bij die SnG's?
Wel ik zit bij Cake en ik betwijfel of ik d/c protect heb. T'is ook niet hun schuld dat mijn provider gerunned wordt door makaken. Weining aan te doen jammer genoeg.
Oorspronkelijk gepost door timkroes
Schadevergoeding van je provider bedoel ik ookHet is toch hun schuld!
Nee Nee ik heb per ongeluk op perfect hetzelfde moment als mijn verbinding zou afgesloten worden (wat natuurlijk niet gebeurd is...) mijn modem onbewust een schop gegeven waardoor die zonder te bewegen en achter een kast ineens onverklaarbaar uitviel...aka uitleg van de provider...
Poker gaat nu niet goed (naar 950$) en ik ben het even beu. Ik neem daarom een pauze van een paar weken-maand.
Jammer dat het nu zo slecht loopt. Ik kan begrijpen dat je er even tussenuit gaat, heb zelf ook ongeveer zo'n beslissing genomen door een tijdje niet te spelen, ook vanwege de tegenvallende resultaten. We zien wel wanneer je weer terug wilt komen
Kleine update zodat iedereen me niet vergeet :tongue:. Uiteindelijk van Cake weggegaan met 1150 dollar. Aangezien ik al 200 had uitgecashed en ik er gestart ben met 900 is het toch een 450 winst op 2 maanden. Niet bepaald denderend maar toch positief.
Qua poker zelf begint het terug te kriebelen maar jammer genoeg begint mijn werk redelijk druk te worden en daarbuiten heb ik ook niet veel tijd, dus zal mijn pokercarriere voor het moment in winterslaap blijven.
Tot latersz
Na een intermezzo dat iets langer was dan ik zelfs had verwacht ben ik weer :). Mijn vorige BR is volledig verdwenen aan vakantie dus ben ik totaaal blut. Vandaar dat ik terug begonnen ben met 50$ op Bet365 en basis SSS op NL20.
Verslagje 1ste dag:

Ik was een beetje bezorgd dat ik wat roestig zou zijn maar dat viel wel mee ♠_biggrin:.
BR: 50$ +52$= 102$ ♠_grin:
Tot op de tafels (of forum)!

De laatste dagen heb ik redelijk wat gegrind, ongeveer 2k handen per dag. Jammer genoeg is het na mijn vliegende start een beetje aanmodderen de laatste 6k handen. Op zich gaat het wel goed, ik multi 16 tafels en ben met terug aan't vertrouwd maken met stats en adv SSS, maar de groene lijn zou wel wat mogen stijgen :P.
Nu heb ik ook wat doelen geformuleerd:
Doelen
1. Hou een BRM aan van 40 BI
2. Pas met een BR van 400$ naar NL50, hoe graag ik ook sneller geld wil verdienen
3. 170$ Bonus op Bet 365 vrijspelen (Protip voor Extra bonus: Als je een account aanmaakt met Euro als currency en dan vraagt aan support om het te veranderen naar USD, moeten ze een nieuwe account maken en wanneer ze het geld overzetten word de deposit bonus geactiveerd (wel leuk als je opnieuw begint).)
4. de 150$ MP Bonus vrijspelen= 21k MP
5. Bovenal: LANGZAAM EN GEDULDIG SPELEN, MIJ NIET OVERHAASTEN
Br: 124$