Ga naar het forum
Keep your mind set,...

Meldingen
Alles wissen

Keep your mind set, keep your heart strong

2,484 Berichten
84 Gebruikers
0 Reacties
45.6 K Weergaven
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Moet wel lukken denk ik!

Ik stap trouwens weer af van dat ritme, was echt super waardeloze poging. Lig elke dag tot 12 in bed, maar ben om 1 s'nachts gewoon uitgeteld + ik doe overdag vrijwel niets, studeren gaat super inefficiënt etc.. Gister ben ik wel pas om 3 gaan tukken, omdat het ritme anders geen ritme is ofc, maar still, t zuigt gewoon haha. S'nachts ben ik ook echt niet efficiënt bezig met poker.. Vanavond weer rond 12 naar bed en dan morgen de wekker om 9 ofzo, ben hier echt klaar mee.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Co fish, sb reg

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Play hand

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BB$108.96:///////;MP2$113.34:///////;MP3$185.84:///////;CO$45.91:///////;BU (Hero)$100.00:///////;SB$100.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 6:c, 6:s.
2 folds, CO calls $1.00, Hero raises to $4.00, SB raises to $9.20, BB folds, CO calls $8.20, Hero calls $5.20.

Flop: ($28.6) 4:s, 7:h, 6:d (3 players)
SB bets $16.00, CO folds, Hero calls $16.00.

Turn: ($60.6) A:c (2 players)
SB checks, Hero bets $24.00, SB calls $24.00.

River: ($108.6) 3:d (2 players)
SB checks, Hero bets $50.80(All-In)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Ideaal op die drawy boards vs midstackers.

Play hand

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]MP3$124.77:///////;CO$134.46:///////;BU$209.47:///////;SB (Hero)$125.16:///////;BB$40.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with J:h, T:s.
3 folds, Hero raises to $3.00, BB calls $2.00.

Flop: ($6) 9:h, T:d, 2:c (2 players)
Hero bets $3.00, BB calls $3.00.

Turn: ($12) 5:c (2 players)
Hero checks, BB bets $6.50, Hero raises to $119.16, BB calls $27.50(All-In).

River: ($165.16) 2:d (2 players)

Final Pot: $165.16.

Spoiler

Results follow:

Hero shows two pairs, tens and twos(J:h T:s).
BB shows two pairs, nines and twos(9:c K:h).

Hero wins with two pairs, tens and twos(J:h T:s).

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

standard imo? weinig 5x in zn range

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Sure, maar het is gewoon nice omdat ik ook amper 5x in mn range heb na die stab op de turn, waardoor vil zichzelf kan levelen en zelfs een spew call kan maken. Hij zal verwachten dat ik alles behalve de straight behind check op de r probs.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Sure, maar het is gewoon nice omdat ik ook amper 5x in mn range heb na die stab op de turn, waardoor vil zichzelf kan levelen en zelfs een spew call kan maken. Hij zal verwachten dat ik alles behalve de straight behind check op de r probs.

Dat denk ik niet.. Is vrij std dat je 2p + shovet (miss niet laagste 2p)

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Dat denk ik niet.. Is vrij std dat je 2p + shovet (miss niet laagste 2p)

jup, standaard op dit board. Vreemde 3betsizing wel oop.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Hmm okok overrate ik het mis wat inderdaad. Wel vreemde size id, denk dat het mid pp was dat cheap met initiative naar flop wilde en value wilde, vooral op de fish

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Volgende leak gevonden: BTN 3bet%. Mag echt een stukje hoger.

Wilde eigenlijk nu nog gaan spelen, maar heel de avond hoofdpijn gehad, ik duik lekker mn nest in.

Beantwoorden
Citeren

Volgende leak gevonden: BTN 3bet%. Mag echt een stukje hoger.

Wilde eigenlijk nu nog gaan spelen, maar heel de avond hoofdpijn gehad, ik duik lekker mn nest in.

Tnx voor mij nog wat te helpen dan :) Had ik nodig! =)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

En lol zit volgens mij nu pas in het ritme dat ik eerst wilde hebben en nu zeker niet. Heel de dag (nog maar 6 uurtjes wakker) vrijwel niets gedaan. Fuu.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

-.- wat een zinloze dag. Morgen bij tijds uit bed dan vol studie knallen en dan vol wat anders. Ik heb vandaag telkens half uur studie, half uur wat anders, nergens mee wat opgeschoten en geen minuut gepokerd terwijl ik heel de dag thuis ben geweest. Mis morgen middag dus wat poker + handjes hier :)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Klein updatje :) Begin deze week dus dat schema gehanteerd, meteen weer volume dag gehad, matig gerunt e.t.c. het voelde allemaal gewoon niet meer zoals het hoorde. Had er ook steeds minder lol in. Begin van de week mn grootste downswing so far bereikt, over 25k handen zo'n 1.7k. Opzich is het bedrag niet massive, maar vooral de stretch van 25k hands is best lang. Heb in december ook zo'n stretch gehad, maar die was minder swingy dus dat voelt dan toch anders.

Ik ben maandag in 'the mental game of poker begonnen', puur omdat ik dit soort dingen mentaal beter wil kunnen tackelen. In een teug het halve boek doorgelezen, erg interessant en verfrissend weer. Sindsdien heel de week gechilt en maar 2k hands gespeeld verspreidt over 4 sessies, waarin ik in total probs iets van 5 keer op refresh heb gedrukt in HEM. Dit is al een mooie vooruitgang. Op die 2k handen ook weer lekker gerunt en geen een spew gemaakt of massive fout. Een paar keer wel zoiets van "hmm dit was niet max ev", maar dat is ook alles. Qua result ook vrij lekker gegaan, flink stuk uit die ds geklommen. Ik denk dat ik komende maanden zo door ga; enkel spelen als ik zin heb en dan ook vol ervoor gaan. Misschien ga ik wat achterlopen op sn schema, care. Ik vind het spel veel leuker zo.

Zoom heb ik ook gebanned, gewoon omdat het niet echt mijn spelletje is. Vissen searchen en regs systematisch exploiten is gewoon te leuk :D

Waarschijnlijk vanavond weer een sessietje, veel zin in en al 2 dagen niet gepokert geloof ik.

Beantwoorden
Citeren

Mooie update kid! :)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Lol, dat niet naar results kijken tijdens sessie owned echt te hard. Zojuist dus vrij terribad gerunt voor mn gevoel, maar wel lekker gespeeld. Voor mn gevoel stond ik like 6/7 bi down en merkte dat het mn denken wel wat beïnvloede, maar minder dan normaal. Nahja wel koning als je dan aan het eind van de sessie op refresh drukt en dit ziet :P

Spoiler

Dik tevreden, heb ook geen enkele major fout gemaakt. Een erg lastige hand wel:

Villain 25/20/12.1 reg to4bet fold 20%
cbet 3bet pot 67% cbet turn 3bet pot 100% (4)
Total river cbet 100% (3)
Ag f/t/r 4/4/1
% 56/43/24

Thought: Preflop is normaal een prima 4bet bluff spot. Echter fold villain erg weinig op 4bets. We zitten ook iets deeper dan normaal. Lijkt me een ok call.
Flop std
Turn denk ik dat hij met een sterke ax nog wel kan betten en dan r behind checken, Ak gaat river probs nog betten. Hij heeft ook wat sc en fd's in zijn range. 66/44/55 heeft die niet. Call.
River is zijn shove like aa/aj voor value en x:s x:s, dat soort crap voor bluff. Denk dat hij ak kleiner zou betten of behind checken. Aj kan die ofc zo spelen, maar dus niet zeker of die daarmee niet voor potcontrol zou gaan op de t door behind te checken. Ik heb geen fd's na mijn flop play en heb dus redelijk wat aq/ak in mijn range.
Aa is maar 1 combo...

Play hand

€0.5/€1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]SB€108.86:///////;BB€100.00:///////;MP2€46.58:///////;MP3 (Hero)€136.57:///////;CO€127.08:///////;BU€102.74:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with A:s, Q:d.
MP2 folds, Hero raises to €3.00, CO raises to €9.00, 3 folds, Hero calls €6.00.

Flop: (€19.5) A:d, 6:s, 4:s (2 players)
Hero checks, CO bets €10.00, Hero calls €10.00.

Turn: (€39.5) 5:c (2 players)
Hero checks, CO bets €25.00, Hero calls €25.00.

River: (€89.5) J:h (2 players)
Hero checks, CO bets €83.08(All-In), Hero??

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Wat is zijn 3bet% in CO? En jouw fold to 3bet% in MP? Ik vraag me af of AJ in zijn 3betrange zit.

Call pre vind ik wel ok. Denk dat je dan wel moet afcallen tegen iemand met zo'n stats. Ik zou AK btw ook niet discounten.

@results checken: ik begrijp echt niet dat mesen zeggen dat het hen helpt. Ik word er gewoon nerveus van als ik probeer om mijn resultaat niet te checken en dat leidt me dan nog veel meer af.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Nahja als je een stack verliest met een juiste beslissing is het care, maar als die zich opstapelen en je ziet in je graph alleen een massive dorp denk je eerder aan het feit dat je geld verliest dan dat je goed speelt. Voor mij is dat in idd geval zo.

Daarnaast heb ik geen idee wat het resultaat is, maar als slecht is, schat ik het veel slechter in en valt het mee en als het goed is onderschat ik het, puur omdat je logischerwijs jezelf niet te veel wilt toekennen.

Zo werkt het bij mij in ieder geval :) Gewoon tilt verminderend effect.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Helemaal geen zin in poker atm, speel ook vrijwel niet. Incl rakeback nog steeds ongeveer op schema, maar dat is wel lame

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Morgen weer even pokeren denk ik :) Moet er toch weer zin voor gaan maken en er wat tijd in gaan steken anders gaat mn challenge erg lastig worden. Ik moet nog zien te fixen hoe ik het ga combineren met mn studie komende maanden. Aanstaande weken nog wel tijd voor poker dus dan moet ik er ook gebruik van maken haha :)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777 Topicstarter
Sjors777
Oldschool Grinder

Beantwoorden
Citeren