Beetje nl50 gespeeld gister. Zat er vrij snel weer in, enkel mijn 3b/ 4b ranges waren vrij rommelig. Zal wel wat tijd in moeten worden gestoken. Vanavodn hc amsterdam dus
Bizar verschil in niveau tussen hc amsterdam en hc utrecht/breda. Het begon zelfs een beetje op poker te lijken. Wel redelijk gespeeld, zeker wat slordigheidsfoutjes e.d. en uiteindelijk net niet b/e. Was wel een erg chille dag (:
Wss vanmiddag weer nl50 o.d. om het een beetje op te pakken. Wil ook weer een kijkje nemen naar alle ranges die rond de bootcamp gamaakt zijn.
Vandaag echt keihard lopen vervelen. Bedacht halverwege de middag dat ik dan toch beter maar mezelf nuttig kon maken door een sessie te spelen. Opzich wel nice, ook wat beter gefocust gebleven dan de vorige keer. Wel redelijk wat foutjes gemaakt, ook wat down uiteindelijk. Hetgeen dat me het meest verbaasde was dat ik gewoon ook enorm verveeld was tijdens het pokeren zelf. Vond er eigenlijk vrij weinig aan. Geen idee hoe het komt, heb de laatste weken echt geen zin om online te gaan spelen, mis ben ik nog steeds in de aftermath van de tentamens. Wilde vandaag dus ook mn ranges gaan bestuderen, maar vond het zo intens saai dat ik maar ben gaan spelen.
Ik ga eerst maar eens uitzoeken hoe het met mn motivatie en ambitie zit voor ik weer serieus online ga spelen. Dit voelt gewoon vrij loos. Mijn motivatie is vooral vrij laag omdat ik over 3 weken toch weg ga en dan weer anderhalve maand niet kan spelen, waardoor progressie in komende weken als zinloos voelt.
Hopelijk vind ik een dezer dagen een motivatie boost ergens
Same here, speel 10 uur per dag Fifa en de rest van de tijd ben ik ergens bier aan het drinken.
Lol ik heb ineens motivatie te pakken, super bizar. Misschien omdat ik vandaag om 9 uit bed kwam ipv 12. dunno.
Mini challenge 24/6 - 9/7
♦ tentamen van 1 juli acen.. 2/3 dagen voorbereiding moet kunnen.
♦ nl100 solide spelen tegen eind van de challenge, of te wel binnen 2 weken alles weer oppakken.
♦ Ik loop achter op SN.. obv, want ik speel al 3 maanden maar half pokeren ♦ Ik wil tegen het eind van de challenge op 40k vpp staan, sta nu op 32k.
♦ op puntje 2 te realiseren elke dag 1-2 uur poker studie doen (met uitzondering van 28-1). Het is mis een beetje loos op korte termijn, aangezien ik dus straks weer 2 maanden amper speel, maar verwacht dat het longterm stagnatie tegen zal gaan en ik het weer makkelijker oppak na de zomer.
Na de zomer heb ik 4 maanden voor 60k vpp, moet wel kunnen als ik een beetje ok run en tijd er in ga steken. Dat laatste is een beetje afhankelijk van wat variabelen die ik nu nog niet overzie (kamer, 1 of 2 minors etc).
Komt vast ook omdat het niet meer zo zwoel is nu. Dat kleffe weer motiveert totaal niet, nu zo afgekoeld speelt het een stuk fijner
Leuke mini challenge
Tentamen 1 dag vantevoren leren is tijd zat, dat zou ik nog ff aanpassen.
Haha ja is een her, dus 1 dag zou ook wel kunnen, maar liever op safe
Leuke sessie net, voelde alsof het wel goed ging en dacht zo'n 3 bi up te zijn.. Refresh:
Spoiler

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (6 handed)
Known players:
[tg]BU$150.23:///////;SB (Hero)$174.84:///////;BB$51.50:///////;MP2$27.21:///////;MP3$112.36:///////;CO$69.86:///////;[/tg]
Preflop: Hero is SB with A:s, K:s.
4 folds, Hero raises to $1.50, BB calls $1.00.
Flop: ($3) 5:s, 5:c, 5:h (2 players)
Hero bets $1.91, BB calls $1.91.
Turn: ($6.82) 4:h (2 players)
Hero checks, BB bets $4.50, Hero calls $4.50.
River: ($15.82) Q:d (2 players)
Hero checks, BB bets $12.00, Hero calls $12.00.
Final Pot: $39.82.
Spoiler
Results follow:
Hero shows three of a kind, fives(A:s K:s).
BB shows three of a kind, fives(J:c A:h).
Hero wins with three of a kind, fives(A:s K:s).
Known players:
[tg]BU$52.30:///////;SB$58.25:///////;BB (Hero)$99.75:///////;MP2$44.25:///////;MP3$18.57:///////;CO$56.17:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BB with K:c, A:d.
4 folds, SB raises to $1.50, Hero raises to $4.50, SB calls $3.00.
Flop: ($9) 6:s, 4:s, 3:s (2 players)
SB checks, Hero checks.
Turn: ($9) 9:c (2 players)
SB bets $5.00, Hero calls $5.00.
River: ($19) 8:c (2 players)
SB bets $11.75, Hero calls $11.75.
Final Pot: $42.5.
Spoiler
Results follow:
Hero shows high card ace(K:c A:d).
SB shows high card queen(J:d Q:c).
Hero wins with high card ace(K:c A:d).
leukleuk
Nahja, denk dat hij pp's pre zal shippen of folden. Is dus of 2 overs of sc en dan decent sc want hij zit oop ofc, dus like 89s, 9ts, jts. Denk dat ik het wel ok doe maar enigszins discutabel ofc.
Weer een sessie gespeeld
Was wel leuk, flink aan het crushen. Volgende wordt weer nl100
Eerst tijd voor feesten en studie dus back maandag wss
Even zoom gebeukt, redelijk wat slordige dingen.. niet heel vreemd als je afgelopen nachten cummulatief nog geen 10 uur hebt gemaakt en vanaf 6.00 wakker bent
NIets bijzonders verder, deze was wel grappig
Known players:
[tg]BU$24.25:///////;SB$67.25:///////;BB (Hero)$88.75:///////;MP2$27.85:///////;MP3$23.66:///////;CO$92.66:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BB with J:d, K:c.
2 folds, CO raises to $1.00, 2 folds, Hero calls $0.50.
Flop: ($2.25) 2:d, 6:h, J:c (2 players)
Hero bets $1.44, CO calls $1.44.
Turn: ($5.13) 8:s (2 players)
Hero bets $3.28, CO raises to $6.56, Hero calls $3.28.
River: ($18.25) 7:d (2 players)
Hero checks, CO bets $13.00, Hero calls $13.00.
Final Pot: $44.25.
Mini challenge:
Niveau herpakt [ ]
Helaas, nog niet echt helemaal herpakt, echter wel veel dingen verfrist en het ook lekker toegepast, opzich niet ontevreden hierover.
Volume [ ]
Maar ik ben wel half neger
Poker studie [ ]
Wel wat gedaan, maar eerder 2 dagen 3 uur dan elke dag 2 uur
VPP target [ ]
Wilde op 40k staan, sta op 33
Tentamen geaced [x]
Verwacht van wel igg.
Profit [x]
Niets bijzonders eigenlijk.
Spoiler

Heb te veel gechilled en te weinig gepokert, maar ach.
Vandaag en morgen flink aan het inpakken en dan op naar Biarritz. Ik verwacht dat ik 15 augustus weer eens op ps kan kijken :p. Sweet days, enjoy the summer, ciaooo!
Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Even zoom gebeukt, redelijk wat slordige dingen.. niet heel vreemd als je afgelopen nachten cummulatief nog geen 10 uur hebt gemaakt en vanaf 6.00 wakker bent![]()
NIets bijzonders verder, deze was wel grappig
Known players:
[tg]BU$24.25:///////;SB$67.25:///////;BB (Hero)$88.75:///////;MP2$27.85:///////;MP3$23.66:///////;CO$92.66:///////;[/tg]Preflop: Hero is BB with J:d, K:c.
2 folds, CO raises to $1.00, 2 folds, Hero calls $0.50.Flop: ($2.25) 2:d, 6:h, J:c (2 players)
Hero bets $1.44, CO calls $1.44.Turn: ($5.13) 8:s (2 players)
Hero bets $3.28, CO raises to $6.56, Hero calls $3.28.River: ($18.25) 7:d (2 players)
Hero checks, CO bets $13.00, Hero calls $13.00.Final Pot: $44.25.
Niet zo grappig zonder results.
HF in Biarritz!
Dat was echt een sicke vakantie. Zo extreem veel sicke shit meegemaakt. Elke dag legendarisch. Nu even weer thuis morgen middag weer weg sweet days, ciaooo
Yo boys!!
Weer terug in Nederland en deze keer plan ik zeker een paar weken te blijven
Er is veel gebeurt laatste weken / maanden. Zo heb ik onder andere een kamer in utrecht gekregen. Daarnaast heb ik me ingeschreven bij een vereniging.. zal wss wat minder tijd voor poker overblijven komende tijd. Mijn ambitieuze challenge zal ik vrij zeker niet meer halen. Ik heb al zo'n 4 maanden niet meer serieus gepokert en loop ook flink achter. SN zal hem wss ook niet worden, misschien als ik wat goodrun pak.
Eind deze maand wil ik het pokeren weer oppakken. Ik verwacht naast mn studie best wat tijd over te hebben, maar echt volledig toegewijd pokeren zit er gewoon niet in. Hopelijk kan ik 2/3 degelijke sessies in de week maken. Geen idee of het realistisch is, we zullen wel zien hoe het loopt.
Mijn nieuwe locatie zit op 15 min fietsen van HC utrecht.. wss ben ik daar ook een paar keer per maand te vinden.
Ik begin weer gewoon op nl50
hopelijk binnen een week of 2 weer op nl100. Het lijkt me wel een mooi streven om eind 2013 nl200 te spelen, maar geen idee of het haalbaar is. Als ik de tijd ervoor heb moet het heel goed te doen zijn.. nahja we zullen zien
Sweet days!