Ik ook maar zoveel hoor, doe mee volumechallenge in sept
Sjors! Ik woon ook in Utrecht, in welke buurt woon jij? En bij welke vereniging heb je je ingeschreven?
Moet je nu niet bij de UIT-week zijn?
Jooo! Ik woon in overvecht! Ben aspirant bij NSU, maandag a.s. begint de ontgroening
Kamer begint er al goed uit te zien, morgen ga ik nog een beetje knutselen.. wie weet spoedig pics incomming
Oke! Ik woonde in Zuilen, maar moet uit die kamer. Heb afgelopen zaterdag een kamer bezichtigd in Overvecht, vlakbij station Overvecht. Hoor a.s. dinsdag of we het huis mogen hebben. We zijn namelijk 1 van de 6 groepen, die het bezichtigd heeft.
Sup? Ik ben verhuist, begonnen met studie, ontgroend en terug in de poker wereld
Volgende week hc als de portemonnee het toelaat
@Olram, kamer gefixed? Zou wel nice zijn!
Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Sup? Ik ben verhuist, begonnen met studie, ontgroend en terug in de poker wereldVolgende week hc als de portemonnee het toelaat
@Olram, kamer gefixed? Zou wel nice zijn!
Bij de navigators
Ik ken een jongen die daar ook bij zit. Maar we zijn afgebeld voor het huis.. Nu maar afwachten op nieuwe buitenkansjes of op de anti kraak beheer.. Ik moet a.s. donderdag weer de collegebanken in.
Trouwens van een vriend van me hoorde ik dat de tafels bij HC echt onwijs soft zijn. Hij had het zelfs over een niveau nl2. Hoe ervaar jij dat?
Mja nl2 is wat overdreven, maar soft is het zeker ja.
Btw wat nl50 gespeeld laatste week, zo'n 4k handen. Helaas 10bi downer gehit meteen, lekker doorgrinden
Merk wel dat veel facetten redelijk wat aandacht kunnen gebruiken. Laatste 3 dagen heb ik niet kunnen spelen omdat ik ziek was, hopelijk kan ik vrijdag en anders dit weekend weer wat volume maken
We zijn weer enigszins ingespeeld.. op richting nl100 weer. Ik ga gewoon reg tafels spelen. Ik ben trouwens ook 1.5k aan het swappen richting in andere room. Dit jaar sn halen is niet erg realistisch en dat maakt het spelen op stars, ondanks de geweldige software etc, toch minder vanzelfsprekend.
Ziek dus maar volume maken
Wel prima dagje, tussen 2.500-3.500 was het wel leuk verder nogal saai, zeker laatste deel.

Misschien morgen nog wat handjes als er tijd voor is
Na wat wikken en wegen besloten unibet een kansje te geven en 500€ gedept. Binnen 2 uur halve roll weg, in ev in de +
Software krijgt op een schaal van 1 tot 10 een 17 voor crapyness. Misschien morgen even 888 of gewoon weer terug naar stars zoals altijd.
Unibet software is echt behoorlijk goed. Tis geen stars maar denk dat er verder geen betere software op de markt is, ik vind het zowat gelijk aan party.
Oorspronkelijk gepost door DeLau
Unibet software is echt behoorlijk goed. Tis geen stars maar denk dat er verder geen betere software op de markt is, ik vind het zowat gelijk aan party.
+1
Ook stuk beter dan 888poker en ipoker.
Oorspronkelijk gepost door luca02
Oorspronkelijk gepost door DeLau
Unibet software is echt behoorlijk goed. Tis geen stars maar denk dat er verder geen betere software op de markt is, ik vind het zowat gelijk aan party.+1
Ook stuk beter dan 888poker en ipoker.
Oh rly?! Pretty sick dan haha. Ik ben gewoon niets gewend misschien.
Poker Stars, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
Hero (CO): $292.15 (146.1 bb)
BTN: $214.17 (107.1 bb)
SB: $204.60 (102.3 bb)
BB: $266.80 (133.4 bb)
UTG: $171.14 (85.6 bb)
MP: $309.90 (155 bb)
Preflop: Hero is CO with 3
3![]()
UTG folds, MP raises to $4, Hero calls $4, BTN folds, SB calls $3, BB folds
Flop: ($14) 4
J
5
(3 players)
SB checks, MP bets $6, Hero calls $6, SB folds
Turn: ($26) 2
(2 players)
MP bets $8, Hero calls $8
River: ($42) J
(2 players)
MP bets $20, Hero calls $20
Results:
Spoiler
$82 pot ($2.15 rake)
Final Board: 4
J
5
2
J
Hero showed 3
3
and won $79.85 ($41.85 net)
MP showed K
T
and lost (-$38 net)
Wel nice reads @ turn/riv maar flop is met deze equity 3way best wel een -ev call... Toch nice daarna