Ik kende 'em al, maakt 'em alleen niet minder leuk.
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
KEES WAAR BEN JE TOCH??Maandje geleden sinds je laatste update, what happened?
![]()
Hij is nog steeds aan het vieren
Oorspronkelijk gepost door elrio
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
KEES WAAR BEN JE TOCH??Maandje geleden sinds je laatste update, what happened?
![]()
Hij is nog steeds aan het vieren
![]()
LOL!
Die hard!
Whehe. Zal binnenkort wel even beetje een update maken. Speel niet heel veel en zat in een aardige neerwaartse spiraal, maar inmiddels gaat het weer aardig!
DONKey is a bruges boy!![]()
Whehe succes met hem. Ik zou alle vrouwen in Brugge thuis laten, want hij heeft er hier meerdere zwanger weten te maken.
Behoor je nu bij de AZ supporters die de wedstrijd gaan bijwonen op 19 juli?
En ik heb me alvast een nieuw FCB truitje aangeschaft met de naam Donk! Gewoonweg omdat het goed bij me past!
En het voor ons de beste transfer is dit jaar!
Groeten
Behoor je nu bij de AZ supporters die de wedstrijd gaan bijwonen op 19 juli?![]()
En ik heb me alvast een nieuw FCB truitje aangeschaft met de naam Donk! Gewoonweg omdat het goed bij me past!En het voor ons de beste transfer is dit jaar!
![]()
Groeten
Ik twijfel nog of ik heen ga. We hebben natuurlijk ook de CL wedstrijden voor de deur staan en ik heb helaas niet de BR van Yoghi, dus moeten er keuzes gemaakt worden..
Leuk zo'n truitje met Donk erop.
Best een aardige verdediger, alleen hij is zo nonchalant.. Daar kan je je wel is kapot aan ergeren.
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Behoor je nu bij de AZ supporters die de wedstrijd gaan bijwonen op 19 juli?![]()
En ik heb me alvast een nieuw FCB truitje aangeschaft met de naam Donk! Gewoonweg omdat het goed bij me past!En het voor ons de beste transfer is dit jaar!
![]()
Groeten
Ik twijfel nog of ik heen ga. We hebben natuurlijk ook de CL wedstrijden voor de deur staan en ik heb helaas niet de BR van Yoghi, dus moeten er keuzes gemaakt worden..
![]()
Best een aardige verdediger, alleen hij is zo nonchalant.. Daar kan je je wel is kapot aan ergeren.![]()
Dat hebben we al deels opgemerkt in de oefenwedstrijden
![]()
Groeten
![]()
Best een aardige verdediger, alleen hij is zo nonchalant.. Daar kan je je wel is kapot aan ergeren.![]()
Dat hebben we al deels kunnen ontdekken in de oefenwedstrijden
Shit wilde ik me 1000ste post voor een mooie update gebruiken, had ik het te druk met beoordelen en ben ik het vergeten.
Naja update volgt dus nog.
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Stiekum de Zeeuw naar Amsterdam? ♠_o:
Succes met dat kleine kind. Dat joch heeft echt een mentaliteits probleem. Voetbalt ook alleen goed als het team goed draait. En dat is nou net iets wat jullie niet nodig hebben. Volgens mij hebben jullie een echte leider nodig..
Ik heb gister weer naar de aanstaande kampioen gekeken. Niemand die onze middenveld/aanval stopt.
Dirk Dirk, We worden kampioen!
Stiekum de Zeeuw naar Amsterdam? ♠_o:Succes met dat kleine kind. Dat joch heeft echt een mentaliteits probleem. Voetbalt ook alleen goed als het team goed draait. En dat is nou net iets wat jullie niet nodig hebben. Volgens mij hebben jullie een echte leider nodig..
Ik heb gister weer naar de aanstaande kampioen gekeken. Niemand die onze middenveld/aanval stopt.
![]()
Denk dat ik deze aan het einde van het seizoen nog wel een keer zal quoten
Dat ploegje uit Eindhoven is imo vele malen stabieler en ik verwacht dan ook dat zij weer kampioen zullen worden...
De Zeeuw is een goede aankoop. Zijn mentaliteit is niet altijd op orde, maar voetballend brengt hij veel. Ik kan wel begrijpen dat je het niet leuk vindt, maar ik denk dat het voor jullie ook een aderlating zal blijken...
Stiekum de Zeeuw naar Amsterdam? ♠_o:Succes met dat kleine kind. Dat joch heeft echt een mentaliteits probleem. Voetbalt ook alleen goed als het team goed draait. En dat is nou net iets wat jullie niet nodig hebben. Volgens mij hebben jullie een echte leider nodig..
![]()
Denk dat ik deze aan het einde van het seizoen nog wel een keer zal quoten
Dat ploegje uit Eindhoven is imo vele malen stabieler en ik verwacht dan ook dat zij weer kampioen zullen worden...
De Zeeuw is een goede aankoop. Zijn mentaliteit is niet altijd op orde, maar voetballend brengt hij veel. Ik kan wel begrijpen dat je het niet leuk vindt, maar ik denk dat het voor jullie ook een aderlating zal blijken...
Voor ons is het absoluut geen aderlating. Die jongen kan leuk meevoetballen, meer niet. Dat kan Da Silva ook. Die wordt overigens door Van Marwijk ook hoger ingeschat. Dus lekker 8 miljoentjes opstrijken voor de volgende miskoop van ajax. Remember Perez en Lindenbergh.
Over het kampioenschap. Ik heb natuurlijk wat gechargeerd om wat reacties uit te lokken. Denk ook dat PSV een goede kans maakt. Alleen zo'n Ooijer is helemaal niets meer. Zelfde verhaal als met Hofland. Engelaar daarentegen is wel een goede aankoop.
Maar zolang wij niemand meer kwijtraken t/m de 31ste, gaan wij weer om het kampioenschap voetballen.
En nu is het wachten op de Champions League loting. Kijken wat voor heerlijke trippies daar uit gaan rollen!
Ik verwacht wel dat je je voorbeeldig zult gedragen waar jullie ook moge spelen in Europa.