Oorspronkelijk gepost door kalakaja
Ik zou hier klein willen raisen want hij heeft never een pure bluff op de turn lijkt me.
Oke, en nu het scenario waarbij hij al zijn draws op de river door gaat barrelen, doe je hetzelfde?
Ik zou hier klein willen raisen want hij heeft never een pure bluff op de turn lijkt me.
Oke, en nu het scenario waarbij hij al zijn draws op de river door gaat barrelen, doe je hetzelfde?
2k vpp voor de dag so far dus doel iig behaald. Zo nog maar iig naar 2,5k grinden.
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Ik zou hier klein willen raisen want hij heeft never een pure bluff op de turn lijkt me.Oke, en nu het scenario waarbij hij al zijn draws op de river door gaat barrelen, doe je hetzelfde?
Only CREV will say
And there we go again:) Is nog rustig qua actie atm helaas, nog 4k to go, wil vandaag iig 2,5k grinden. maybe 3k, en dan zondag afmaken/ vannacht.
Ja kom aardig in de buurt nu:) Nu voor vandaag 700ish vpp gegrind, zit nu op 3,5k left to SN
You make it look easy.
Je kan het nog voor mij halen :P. Kmoet wachten tot zondagavond voor mn laatste 500 vpp
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
You make it look easy.Je kan het nog voor mij halen :P. Kmoet wachten tot zondagavond voor mn laatste 500 vpp
Schaam je als ik het eerder haal dan jou:P Miss dat nu effe in slowdown mode ga, dan hebben we iig een sweat
Mja heb champagne gekocht en ga samen wat vieren met vrienden
en die kunne morgenavond pas komen dus ik wacht tot dan :). Morgen 20u30 oid heb ik het
Gl
Haha wel nice manier om het te vieren, gelijk effe 10bi droppen imo ♠_biggrin:
Sta nu op 1275 vpp voor vandaag 2,9k to go
2,2k vpp voor vandaag binnen = 2k to go for SN. Grind zo nog wel naar 1500 denk ik
Zou lullig zijn als er nu een grote internet storing komt van paar dagen
Ontopic: nice hoor! Goede manier om te vieren imo