Hoi Allen,
Ik zal me eerst even voorstellen. In de pokerwereld ben ik bezig onder de naam advancedtn. Ik ben eigenlijk weer begonnen met pokeren omdat ik het spelen van spelletjes leuk vindt en er voldoende uitdaging in bijvoorbeeld pokeren te vinden is. Anderzijds ben ik ermee begonnen omdat ik me stierloos verveel thuis. Ik ben namelijk werkloos en op zoek naar een baan. Vorige maand heb ik 20euro gestort op de pokerroom 770. Hier heb ik eerst de SnG'os gespeeld maar niet met veel resultaat. Je bent toch wel vrij lang bezig voor minimale winsten. Ook heb ik in het begin FullRing cash games geprobeerd maar zonder veel resultaat eigenlijk verloor ik 2 Buy Ins per uur. In de afgelopen weken ben ik me daarom flink gaan verdiepen in de theorie. Ik heb bijvoorbeeld op deze site artikelen gelezen maar heb ook een aantal boeken gekocht. En eentje had wat praktische tips om het niveau van kaartlezen bijvoorbeeld op te krikken. Gelukkig is dit niet zonder resultaat gebleven en heb ik mijn eerste paar potjes op de shorthanded(6 personen per tafel) gewonnen. Mijn bankroll is inmiddels opgeklommen naar 28 dollar. En aan de tafels ben ik dan vrij vaak degene met de grootste stack na een uurtje spelen. Ik probeer mijn spel te verbeteren met de tips die ik krijg van dat boek ook probeer ik handen te begrijpen die gepost wordt in het forum. En ik moet het me nog eigen maken om zelf ook handen te posten en erover te discussieren. Ik denk dat dat je ook een betere speler maakt. Ook kreeg ik de tip om even een dagboek voor jezelf bij te houden. Nu heb ik bedacht dat ik dat het beste online kan doen en vandaar dat ik dit dagboek ook hier begin om jullie mee te nemen in het wel en wee van een beginnende speler.