Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Waag het niet!
You jinxed yourself once again bro ♠_biggrin:
Waag het niet!
You jinxed yourself once again bro ♠_biggrin:
ik ga wel bedanken voor de %%
dan jynx ik mezelf en ship jij gwn
ofzo
inb4 "en de rest is geschiedenis"
Is dat niet een heel oud citaat? Ik heb dat volgens mij eerder gezien, maar geen idee waar...
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Is dat niet een heel oud citaat? Ik heb dat volgens mij eerder gezien, maar geen idee waar...
Verklaar u nader.
Is dat niet een heel oud citaat? Ik heb dat volgens mij eerder gezien, maar geen idee waar...Verklaar u nader.
nvm, messing things up enzo
Is dat niet een heel oud citaat? Ik heb dat volgens mij eerder gezien, maar geen idee waar...Verklaar u nader.
nvm, messing things up enzo
nie was gewoon slechte grap niemand snapte m
Sinds ik SN ben geen hand meer gespeeld, lekker paar dagen geen poker.
Alleen live gisteren op 2/2 nog effe 800+
Happy New Year everyone, morgen weer aan de bak:)
DAG 1+2
Denk niet dat ik nog veel zal spelen vandaag dus gelijk maar mn eerste jaar update.
Ben nog steeds brak van oud en nieuw dus heb nauwelijks gespeeld tot nu toe.
Komende week ga ik me vooral richten op het cbetten in 3bet pots. Ik heb laatste tijd gemerkt dat mijn sizings nog wel eens te groot of te exploitable zijn, en aangezien ik veelal regs speel is het wel handig om hier even nauwkeurig naar te kijken en goed mn betsizing ranges op te zetten.
Doel voor komende 2 dagen is niet meer dan 4 tafels te gelijk spelen.
Handje :
PokerStars - $2 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4
BB: 217.7 BB (VPIP: 81.76, PFR: 60.49, 3Bet Preflop: 25.16, Hands: 338)
Hero (SB): 249.76 BB
Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB
Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A♣ A♥
Hero raises to 3 BB, BB raises to 9 BB, Hero raises to 24 BB, BB calls 15 BB
Flop: (48 BB, 2 players) 7♠ T♣ 6♠
BB checks, Hero bets 35 BB, BB calls 35 BB
Turn: (118 BB, 2 players) 3♥
BB checks, Hero ??
Info over villian. Is 3bet happy, fold niet zo veel op 4bets, maar fold daarentegen wel vrij veel op 3bets. Villian callt is callingstation.
Turn hebben we een beetje awkward stacks. Board is nou niet heel erg lekker om een river te zien en het erin te beuken. Overbet ziet er wel mega sterk uit en had ik ook niet eerder gedaan.
Bet ik hier 3/4 pot dan houden we op de river echt zure stacks over waar ik nooit meer kan folden, Maar hij obv nog wel zn missed draws kan folden. Villian is niet heel stabbie met draws dus kan niet echt gaan check/jammen. Hij heeft wel behoorlijk wat floats in zn range zitten.
Gezien het feit dat hij slightly tilted was zijn range ook redelijk sterk is + zijn callingstation zijnde en waarschijnlijk niet een briljante handreader ben ik voor de overbet shove gegaan.
SB: 165.68 BB (VPIP: 83.96, PFR: 62.74, 3Bet Preflop: 27.18, Hands: 219)
Hero (BB): 152.75 BB
SB posts SB 0.5 BB, Hero posts BB 1 BB
Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has Q♣ J♠
SB raises to 3 BB, Hero raises to 11 BB, SB calls 8 BB
Flop: (22 BB, 2 players) K♦ 9♠ J♦
Hero bets 16 BB, SB calls 16 BB
Turn: (54 BB, 2 players) 7♥
Hero bets 40 BB, SB raises to 80 BB, Hero calls 40 BB
River: (214 BB, 2 players) 2♠
Hero checks, SB bets 58.68 BB and is all-in, Hero calls 45.75 BB and is all-in
SB shows T♦ 8♦ (Straight, Jack High) (Pre 38%, Flop 51%, Turn 93%)
Hero shows Q♣ J♠ (One Pair, Jacks) (Pre 62%, Flop 49%, Turn 7%)
SB wins 305.24 BB
Spew van de dag. Walk of shame. Post hem hier gewoon omdat ik miss dan dit soort spews ga laten.
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Handje :PokerStars - $2 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4BB: 217.7 BB (VPIP: 81.76, PFR: 60.49, 3Bet Preflop: 25.16, Hands: 338)
Hero (SB): 249.76 BBHero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB
Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has A♣ A♥
Hero raises to 3 BB, BB raises to 9 BB, Hero raises to 24 BB, BB calls 15 BB
Flop: (48 BB, 2 players) 7♠ T♣ 6♠
BB checks, Hero bets 35 BB, BB calls 35 BBTurn: (118 BB, 2 players) 3♥
BB checks, Hero ??Info over villian. Is 3bet happy, fold niet zo veel op 4bets, maar fold daarentegen wel vrij veel op 3bets. Villian callt is callingstation.
Turn hebben we een beetje awkward stacks. Board is nou niet heel erg lekker om een river te zien en het erin te beuken. Overbet ziet er wel mega sterk uit en had ik ook niet eerder gedaan.
Bet ik hier 3/4 pot dan houden we op de river echt zure stacks over waar ik nooit meer kan folden, Maar hij obv nog wel zn missed draws kan folden. Villian is niet heel stabbie met draws dus kan niet echt gaan check/jammen. Hij heeft wel behoorlijk wat floats in zn range zitten.
Gezien het feit dat hij slightly tilted was zijn range ook redelijk sterk is + zijn callingstation zijnde en waarschijnlijk niet een briljante handreader ben ik voor de overbet shove gegaan.
interesting move. Ik zou idd gewoon std op die 3/4 knop rammen en dan op veel R men leven haten omdat zen men valuebet kutten/villain mij beat heeft.
Leuke aan hier overbetten is dat villain fun time figuring out heeft wat je nu precies aan het doen bent. Ik denk dat ze vaak genoeg denken dat je overcardair/FD hebt en dat je vaak genoeg opgezocht wordt.
Anderzijds ga je ook veel doen folden, want de FD die hij heeft gaat ie gewoon de muck in gooien en pak je geen value van, dus de range waar je tegen valuebet is wel behoorlijk narrow als in QQ-JJ en JTs+ QT+ ofzoiets. Dus in dat opzicht zitten er best veel draws in zen range, en kan je mss beter toch voor de 3/4 bet gaan, waar je eigl vrij easy fold hebt tegen elke donkshove op de R (want wat in hemelsnaam gaat chc chc donk spelen dat je beat hebt) . Als draws aankomen en hij heeft handen die jij beat hebt gaat ie nevernooit creatief/retarded genoeg zijn made hands/missed draws plots in een bluf te veranderen. En als hij niet donkshoved kan je op meeste R wel valebetten.
Dus thangt beetje af van verhouding draws/made hands die je in zijn range ziet, en all in all denk ik eigl dat er behoorlijk veel draws in zijn range zitten , en er wel wat fml R zijn, maar ze eigenlijk niet echt moeilijk spelen
Ja lastig spot.
Heb hem eerder 3x ch/c zien spelen op droog board in 3bet pot met 3rd pair, dus denk uiteindelijk dat de overbet shove wel goed is.
Daarentegen denk ik wel dat ik de flop beter 42ish bb had kunnen betten gezien hij dan like 140 overhoudt in 134 en het dan al een minder awkward size is.
DAG 3+4
Updateeee
Heel weinig gespeeld afgelopen dagen, bezig met mn nieuwe kamer, weinig motivatie om zoom te spelen en weinig actie op mn regular tables.
Komende dagen blijft daarom mijn doel hetzelfde : niet meer dan 4 tafels tegelijk spelen. dat ging me nu wel heel makkelijk af.
Komen zo nog wat handjes
PokerStars - $1 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hero (SB): 108.28 BB
BB: 91 BB (VPIP: 66.67, PFR: 66.67, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 3)
Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB
Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has 6♣ 7♣
Hero raises to 3 BB, BB calls 2 BB
Flop: (6 BB, 2 players) 5♠ 9♣ 4♣
BB bets 1 BB, Hero raises to 7 BB, BB raises to 13 BB
Wil ik hier direct broke en flippen tegen top 2p of ga ik voor een call en denk ik op de street die ik hit het geld er sowieso in te krijgen gezien het een fish is?
Ik ben voor broke flop gegaan ivm het feit dat ik zelfs tegen top 2 flip, en mocht hij top 2 hebben dan is zijn hand op heel veel turns in zijn ogen niet meer de nuts, dus zal het lastig worden het geld erin te krijgen.
Hand converted by PokerTracker 4SB: 165.68 BB (VPIP: 83.96, PFR: 62.74, 3Bet Preflop: 27.18, Hands: 219)
Hero (BB): 152.75 BBSB posts SB 0.5 BB, Hero posts BB 1 BB
Hero bets 16 BB, SB calls 16 BBTurn: (54 BB, 2 players) 7♥
Hero bets 40 BB, SB raises to 80 BB, Hero calls 40 BBRiver: (214 BB, 2 players) 2♠
Hero checks, SB bets 58.68 BB and is all-in, Hero calls 45.75 BB and is all-inSB shows T♦ 8♦ (Straight, Jack High) (Pre 38%, Flop 51%, Turn 93%)
SB wins 305.24 BBSpew van de dag. Walk of shame. Post hem hier gewoon omdat ik miss dan dit soort spews ga laten.
Flop is een vrij standaard x/c
PokerStars - $1 NL FAST (2 max) - Holdem - 2 players
SB: 226.44 BB (VPIP: 81.94, PFR: 51.39, 3Bet Preflop: 11.76, Hands: 72)
Hero (BB): 102.73 BB
SB posts SB 0.5 BB, Hero posts BB 1 BB
Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has Q♠ T♣
SB raises to 2 BB, Hero calls 1 BB
Flop: (4 BB, 2 players) J♦ 5♦ 9♠
Hero checks, SB bets 2.5 BB, Hero raises to 10 BB, SB calls 7.5 BB
Turn: (24 BB, 2 players) 4♠
Hero bets 17 BB, SB raises to 34 BB, Hero calls 17 BB
River: (92 BB, 2 players) T♠
Hero checks, SB bets 180.44 BB and is all-in, Hero calls 56.73 BB and is all-in
Hier own ik mezelf een beetje omdat ik verwachtte dat hij zijn value range of op de flop al zou 3betten of de turn iig niet zo klein zou raisen ( het is een reg ).
River had ik geen idee naast backdoor spades en KQ wat hij zou jammen, maar kan ook geen blufs bedenken..
Oorspronkelijk gepost door tweelingen
Hand converted by PokerTracker 4SB: 165.68 BB (VPIP: 83.96, PFR: 62.74, 3Bet Preflop: 27.18, Hands: 219)
Hero (BB): 152.75 BBSB posts SB 0.5 BB, Hero posts BB 1 BB
Hero bets 16 BB, SB calls 16 BBTurn: (54 BB, 2 players) 7♥
Hero bets 40 BB, SB raises to 80 BB, Hero calls 40 BBRiver: (214 BB, 2 players) 2♠
Hero checks, SB bets 58.68 BB and is all-in, Hero calls 45.75 BB and is all-inSB shows T♦ 8♦ (Straight, Jack High) (Pre 38%, Flop 51%, Turn 93%)
SB wins 305.24 BBSpew van de dag. Walk of shame. Post hem hier gewoon omdat ik miss dan dit soort spews ga laten.
Flop is een vrij standaard x/c
Naar mijn mening is dit een vrij standaard cbet in HU, zeker tegen aggro spelers, daarnaast is deze persoon iemand die 3x downcallt met bottompair en voor de rest vrij passief is dus daarom is het na zijn raise ook een spew..