Ga naar het forum
Lars.... on a heate...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lars.... on a heater [MTT SNG]

237 Berichten
38 Gebruikers
0 Reacties
5,929 Weergaven
gewoonlars Topicstarter
gewoonlars
Oldschool Grinder

Tjah what to say, ik ben gewoon een luckbox. Van 40k chips bij (40k/80k blinds met een ante van 10k) gewoon quadrupleupen met 72s. Achja that's says it all i guess.

Laatste hand in stijl A3 > AK.

Kan prolly wel een boek schrijven over alle beats/coolers/setups maar vooral de suckouts die ik gaf :f_biggrin:

Bedankt trouwens voor degenen die railden, heeft me erg goed geholpen.

kokkie1975
PokerStrategist

woooowwwwwwwwww nice :f_cool: :f_cool: keep the run good going on :)

Ik ship 125 bb na een straddle met JJ, krijg een snapcall van AK (lose).

huh lose ?????? ze waren suited, ik was commited en ik had positie :f_biggrin: :f_cool: :f_biggrin:

t was epic gisteren en congrats met je ship :)

samni
PokerStrategist

Denk dat ie bedoelt dat ie losed met zijn JJ vs uw AK :P

Anyway gg lars en nooit meer klagen over runbad imo.

samni
PokerStrategist

Denk dat ie bedoelt dat ie losed met zijn JJ vs uw AK :P

Anyway gg lars en nooit meer klagen over runbad imo.

Angstzweet
PokerStrategist

GG! Nice man!

Proficiat

#jealous :D

gewoonlars Topicstarter
gewoonlars
Oldschool Grinder

Thanks Kokkie, Samni, Tim & Tibo. Ja heb nu prolly het recht niet meer om ooit nog te whinen of het woordje badrun in de mond te nemen :D

@ Kokkie je kreeg de odds om te callen zeker :D Maar het cashgamen was zeker wel gaaf.

Paar leuke handen

J8
http://weaktight.com/3755745

riverstars
http://weaktight.com/3755655

Dit was wel heel pijnlijke hand, damn echt sick hierna nog maar 40k chips left en dus bijna altijd een mincash.
http://weaktight.com/3756819

De 72 hand :f_cool:
http://weaktight.com/3756823

Save the reds, maar een K is ook goed
http://weaktight.com/3756826

En de laatste :D
http://weaktight.com/3756830

Wryzeth
PokerStrategist

Zieke ship man, gefeliciteerd! _cool:

Goedmakertje voor Venlo imo. :P

FF wat artikelen over odds doorlezen werpt gelijk z´n vruchten af zo te zien :D
Solid ship ! Gratz

gewoonlars Topicstarter
gewoonlars
Oldschool Grinder

Thanks Wryzeth & Koen, haha ja het artikel over odds heeft wel geholpen. Een prima goedmaker idd :f_biggrin:

Moet nodig volume maken, ik wil switchen naar 18 mans maar de eerste resultaten vallen nogal tegen. Denk dat ik meer profit maak in 180 mans maar kan als het schooljaar weer begint moeilijk tijd maken voor 2-3 uur sessies dusja moet wel switchen denk ik.
Wil nog zo'n 400 SNG's, 18 mans spelen deze maand en dan maken we de balans maar op.

In mei speelde ik rond de 900 MTT SNG's, in Juni nog maar 600 en in Juli so far 300 dat moet echt omhoog ivm variance.

Straks even weer alles door de Wizard halen, beetje kloten met ranges en me dan even verdiepen in de bubble factoren.

samni
PokerStrategist

400 SNG's is niets. Breakeven stretches in die 18-mans zijn niet te onderschatten. Weet niet of je Holdem Manager oid gebruikt maar je moet na 100 SNG's maar eens wat spelers scopen die je vrij solid vindt (waar je ook redelijk wat handen op hebt enzo). Zitten paar zieke grinders op de 7's en 15's en daar kan je vaak mooie voorbeelden zien van die breakeven stretches en downswings.

Edit: niet tegenstaande kan jij wel eens wat badrun gebruiken met al die ships. Straks ga je nog denken dat je kan pokeren :coolface:

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

neem als voorbeeld eens ERDW van dit forum, gast won altijd nice, en nu wint ie al voor ongeveer 1k games niks meer dacht ik

chaserr
Poker Player

Break even stretches op 18s kunnen inderdaad sick lang zijn.
Ken super goede SNG grinders die 3k break even stretches hebben gehad.

Downswings daarin tegen vallen redelijk mee.

gewoonlars Topicstarter
gewoonlars
Oldschool Grinder

Yeah, i know. Ik heb geen sample dat klopt helemaal heb er tot nu toe 100 gespeeld, en zou er in principe wel minimaal 1000 games in de maand kunnen spelen zonder problemen.
Thing is ik weet gewoon niet of ik deze limiet winnend kan spelen, op de 180 mans lukt het wel maar ICM ligt zo anders in de 18 mans die schakeling gaat nog niet echt goed heb ik het idee. Early fase gaat op de automatische piloot, problemen komen als ik eenmaal ben verdubbeld of niet en in de middenfase terecht kom.

Zit best wel veel tijd te steken in het reviewen in de SNG wizard en het gaat elke dag wel beter denk ik maar moet aandacht vestigen op een paar leaks en deze verbeteren.
Vanmiddag krijg ik als het goed is coaching van Chaserr, hopelijk kan hij me op weg helpen.
Heb trouwens wel wat mensen gescoped, zitten best wel veel regulars met een ROI van 6% tot 8%. Dat viel me eigenlijk best wel tegen, snap de swings wel heb lange tijd 9 mans gespeeld met een vergelijkbare ROI.

Ohjah thanks Samni, je zet me weer met beide benen op de grond :D

gewoonlars Topicstarter
gewoonlars
Oldschool Grinder

Aight gister coaching gehad van Chaser (aanrader) dat ging opzich beter als verwacht. Maakte redelijk veel stomme fouten (kijken naar je eigen stack en niet naar de effectieve stack). Verder push ik over het algemeen veel te tight en soms weer veel te loose.
Ga gewoon veel met Nash oefenen dan zal het wel een stuk beter gaan, verder is HU spel niet helemaal top. Meer minraisen en shoven over limps etc. That sums it up i guess.

Alleen het nare is dat ik waarschijnlijk in Venlo iets ben opgelopen, sinds ik terug ben had ik eerst last van keel, gisteren kon ik mijn lichaam niet meer op tempratuur houden en zat ik te rillen van de kou (terwijl iedereen zat te zweten (23 graden). 40.2 graden koorts ffs heb waarschijnlijk een longontsteking : ( Dus eerst even uitzieken.

chaserr
Poker Player

_cool: Ging wel goed hoor!

Beterschap in ieder geval dan lars.

gewoonlars Topicstarter
gewoonlars
Oldschool Grinder

Gelukkig maar, thanks nog. Nog steeds niet beter maar kan denk ik wel even pokeren vandaag en verder even kijken wat ik gemist heb.