Hallo
Nu ik de goldstatus heb gehaald en mn eerste doel bereikt is, wilde ik graag ook een soort blogje starten met de voortgang.
Tot nu toe heb ik veel geluk gehad met MTT's. Hier heb ik via een andere gratis BR flink wat geld mee gewonnen. Toen ik op PS begon heb ik besloten dit geld allemaal uit te cashen en er iets leuks mee te doen. Misschien niet heel verstandig, maar dit bedrag lag totaal niet in mn comfortzone en ik wist eigenlijk helemaal niks van BRM e.d. Mn doel was om met de $50,- van PS zo goed mogelijk te leren pokeren via deze site. In eerste instantie via SSS om daarna me te richten op MTTs en SnG's. Alle artikelen heb ik uitgeprint en lees ik 1/2u per dag.
Van de $50,- heb ik inmiddels $253,- gemaakt. Op de verschillende sites waar ik speel heb ik uitgecashed en ga ik dit nu in zn geheel op stars zetten.
Mn doelen voor de komende 2 maanden zijn om me volledig te focussen op BSS en hiermee een BR van tenminste $500,- bij elkaar sprokkelen, waarmee ik me op SnGs/MTTs wil storten. En last but not least; niet meer dronken spelen
Zeezout zn draadje zal ik ook met bovengemiddelde interesse bekijken. Een gewaagde stap en ik hoop dat dit boven verwachting gaat! Zeker het overwegen waard
Verder wil ik actiever bezig zijn met het bekijken van & commentaar geven op handen van anderen en wil ik zelf weer meer handen gaan posten. Je leert hier toch echt veel van. Bovendien hoop ik dat ook het video hoekje wat meer gebruikt wordt! Voor mij was alle commentaar iig zeer leerzaam.
Ik hoop dat deze thread me nog meer motivatie geeft om een betere pokeraar te worden!
Alle feedback, commentaar en opmerkingen zijn meer dan welkom.
Succes!
Leo