gordijú won de bigger 55, de sunday storm en de sunday kickoff allemaal gisteren .. dan weet je ook waar de goodrun zit
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
gordijú won de bigger 55, de sunday storm en de sunday kickoff allemaal gisteren .. dan weet je ook waar de goodrun zit
Sick .....
Ik kreeg het warm toen ik in je Main Event WCOOP je pre allin zag met 33 vs AQs.
Draaide goed uit!
Spijtig van je exit.
Nog veel succes, blijf je dagboek met plezier lezen!
Goed, niet zo een beste maand. Was goedkoper om elke avond te gaan stappen dan een lockdown te houden hehe.
Veel volume gedraaid, 24 dagen op rij gespeeld, daarna 1 dag niet en daarna nog 3 dagen gespeeld. Veel WCOOP events, veel Winamax Events, maar veel gebrickt helaas.
Eigenlijk maar 1 cash boven de $5k gemaakt wat denk ik wel erg matig is in een maand lang fulltime grinden op deze stakes. Wel veel cashes tussen van $2K en van $3K maar die zijn niet echt noemenswaardig want die leveren net een dag buyin op.
Enige leuke cash is dan ook de 1e plek in de $1rebuy voor $10K
Verder een aantal deepruns die niet echt wat opgeleverd hebben. Allemaal niet zo spannend maar goed, geen al te beste maand dus.
16e WCOOP 43 met $242K first
7e Bigger$55 met $44K first
11e 888 Turbo Major met $19K first
18e Big$109 met $30K first
14e Big$109 met $25K first
38e WCOOP 43 2ndChance met $55K first
7e SundaySupersonic op StarsFR met $10K first
16e Hot$55 met $13K first
14e 100euro toernooitje met $15K first
17e NightOnStars op StarsFR met $13K first
15e WInamaxSeries Event met $9K first
43e 888 Major met $36K first
63e 888 Whale met $65K first
14e 888 Wednesday Challenge met $7.5K first
13e 20hyper StarsFR $7K first
14e $51hyper met $6K first
27e Ongame Major met $12K first
61e iPoker Major met $27K first
78e $200 Party Major met $27K first
20e $100 Party major met $8K first
Maandgraph:

Dagswings:

Komende maand veel volume maken om de standaard games, zijn verder geen gekke series in oktober voor zover ik weet.
Begin november begint de FCOOP, de Franse variant op de WCOOP. Ik geloof dat het schema nog niet bekend is maar het zullen ca. 24 events worden tussen de 50euro en 1000euro dus wel weer prima value om erbij te klikken. Verder is er eind november de MCOP in Amsterdam, weet nog niet zeker of ik erheen ga en wat ik er dan zou gaan spelen, maar goed, in ieder geval een reden extra om de komende maand wat meer steady te grinden. Niet dat dat verder heel goed mogelijk is in MTTs, maar dat terzijde.
Balen man volgende x beter,
Zijn toch wel redelijk close allemaal to ft
Succes verder met de kleinere games,
En hou op ons de hoogte als je weer zoiets gaat doen zoals je nu gedaan hebt...
Verder vind ik het klasse hoe je,jouzelf opsteld in Onmybike blog...
Geen bash gewoon aardig,....terwijl niemand raar op had gekeken,als je anders zou reageren.......Top hoor
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Begin november begint de FCOOP, de Franse variant op de WCOOP. Ik geloof dat het schema nog niet bekend is maar het zullen ca. 24 events worden tussen de 50euro en 1000euro dus wel weer prima value om erbij te klikken.
http://www.clubpoker.net/forum-poker/topic/201483-fcoop-2014-le-programme/
Lijkt het volledige programma te zijn, gl
Yo thanks! Ik had er nog naar gegoogled maar kwam op allemaal Franse sites en zag niet zo snel een echt schema, op de PS site stond nog niets.
Goed, de maand is wat mij betreft officieel klaar. Komende maand weer veel spelen op de normale stakes en zondag gewoon alle majors en kijken of dat wordt. Er is een kans dat ik nog een redelijk volume ga draaien op de Spin en go sngs overdag of in uren dat ik geen MTTs speel in ieder geval. MTTs blijft het nadeel hebben dat je elke dag moet kiezen tussen een 8+ uur sessie, of niet spelen. Ik hoop een deel van de vrije dagen op te kunnen vangen met wat volume op de SNGs. Ik weet niet hoeveel value erin zit maar wat ik gezien heb lijken ze best soft, best veel games die afgaan met 2 vissen etc dan moet het al wel +EV zijn lijkt me.
Anyway, in november komt FCOOP eraan, de Franse variant op de WCOOP. De bracelets zijn praktisch hetzelfde, de velden zijn kleiner, de buyins zijn wat lager en de structuren zijn minimaal net zo goed, en misschien wel beter. Dus een prachtige kans om alsnog een bracelet te winnen wat mij betreft. Ik heb het schema hieronder gezet, ik weet niet of het 100% klopt want ik heb hem niet van StarsFR zelf, maar goed:

Oorspronkelijk gepost door DonBartosIk hoop een deel van de vrije dagen op te kunnen vangen met wat volume op de SNGs. Ik weet niet hoeveel value erin zit maar wat ik gezien heb lijken ze best soft, best veel games die afgaan met 2 vissen etc dan moet het al wel +EV zijn lijkt me.
Welke SNG's speel je?
Good Luck op de FCOOP. Lijkt me geweldig om om zulke bedragen en braceletts te spelen. Wat vind jij nou goede video;s van pokerstrategy voor iemand die zich aardig staande kan houden op de micro;s en een stap wil zetten richting de MTT's van $10+?
Ken eigenlijk totaal geen goede video's. Weet dat de video's die ik gemaakt heb iig horrible zijn. Maar wellicht niet heel bad voor micro's.
Ik speelde een aantal $30s maar dropte 1K$ dus speel nu de 15s even kijken of ik dit beat wil geen 10K$ droppen in hypers door variance en -EV te zijn in de games
Geen idee of ik ze beat namelijk, ben totaal geen hyper speler en mn game is compleet anders dan elke reg die ik gezien heb haha
10k droppen is niet zo speciaal in die spin en go 30$ zelfs als je winstgevend bent pre rakeback. (heb berekeningen gezien op 2+2 erover.)
miss vind je dit wel interresant: http://forumserver.twoplustwo.com/185/heads-up-sng/lottery-spin-go-sngs-introduced-soon-1457656/index7.html
ik ga ze denk niet meer spelen vanmiddag was soft deze avond al vol met sicko's maar kan komen omdat niet hoger word aangeboden.
Nee heb me ook al vrij snel bedacht haha
Ben nu wat PLO aan het spelen om te kijken of ik dat leuk vind
Het zou me niks verbazen dat er ook nog wel hogere buy-inns komen van de Spin & Go's.
Aangezien het pas is geïntroduceerd.
Hoe ging het spelen van PLO vannacht?
Was 4bi up op plo25 maar weinig gespeeld, denk niet dat ik erin verder ga. Vind het een leuke game maar denk dat het te lang duurt om er goed in te worden en dat er ook niet heel veel toekomst inzit als je niet heel goed wordt.
Wat vind je van de pokerstars.fr toernooien t.o.v. de regulier pokerstars? Heb het net zelf even geinstalleerd en de structuur van de meeste toernooien ziet er echt indrukwekkend uit!
En zie je nog verschillen in niveau van spelers tussen .fr en .eu?
Nou poker is nog niet dood
Spoiler
En maar te slecht zijn om te folden
PokerStars Hand #122499294907: Tournament #978297426, $100+$9 USD Hold'em No Limit - Level XVI (350/700) - 2014/10/03 21:46:46 CET [2014/10/03 15:46:46 ET]
Table '978297426 40' 9-max Seat #2 is the button
Seat 1: Mikensonas (9168 in chips)
Seat 2: nikas3274 (15445 in chips)
Seat 4: DonBartos (25626 in chips)
Seat 5: ofki10 (24072 in chips)
Seat 6: aleka1607 (16532 in chips)
Seat 7: nikosvou (29034 in chips)
Seat 8: punisher03 (17244 in chips)
Seat 9: falkoni (49268 in chips)
Mikensonas: posts the ante 85
nikas3274: posts the ante 85
DonBartos: posts the ante 85
ofki10: posts the ante 85
aleka1607: posts the ante 85
nikosvou: posts the ante 85
punisher03: posts the ante 85
falkoni: posts the ante 85
DonBartos: posts small blind 350
ofki10: posts big blind 700
HOLE CARDS
Dealt to DonBartos [Qh Ad]
aleka1607: folds
nikosvou: folds
punisher03: raises 700 to 1400
falkoni: calls 1400
Mikensonas: folds
nikas3274: folds
DonBartos: raises 3044 to 4444
ofki10: folds
punisher03: folds
falkoni: calls 3044
FLOP [Kd Ah Kh]
DonBartos: checks
falkoni: bets 5600
DonBartos: calls 5600
TURN [Kd Ah Kh] [Jh]
falkoni: bets 7000
DonBartos: calls 7000
RIVER [Kd Ah Kh Jh] [3c]
falkoni: bets 9100
DonBartos: calls 8497 and is all-in
Uncalled bet (603) returned to falkoni
SHOW DOWN
falkoni: shows [8h 9d] (a pair of Kings)
DonBartos: shows [Qh Ad] (two pair, Aces and Kings)
DonBartos collected 53862 from pot
SUMMARY
Total pot 53862 | Rake 0
Board [Kd Ah Kh Jh 3c]
Seat 1: Mikensonas folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: nikas3274 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: DonBartos (small blind) showed [Qh Ad] and won (53862) with two pair, Aces and Kings
Seat 5: ofki10 (big blind) folded before Flop
Seat 6: aleka1607 folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: nikosvou folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: punisher03 folded before Flop
Seat 9: falkoni showed [8h 9d] and lost with a pair of Kings
Bij de laatste 12 nu. En op de derde plek. Hopelijk maak je het verlies van de afgelopen maand in een keer goed ♠_thumbsup: