Één van de leukste WCOOPs is begonnen, de $700 Progressive SuperKO!
Verder straks dag 2 van het Main Event van de Winamax Series spelen. Nog steeds 1300 spelers, dus een lange weg. Wel 180Keuro voor het oprapen als we de weg uitlopen!
Succes maar weer!
Ben je die MTT's eigenlijk nooit eens zat? Lijkt me best taai om elke avond die lange games te spelen. Hoe hou je dat vol?
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Geldt dat niet voor de meeste banen?
ROEFLOL! Maar loonslaven zijn wel verzekerd van constante inkomen.
Ik formuleer het anders: is het niet frustrerend om lange avonden te spelen en ondertussen -4000 te staan? Ik ben echt benieuwd wat je eindbalans zal zijn na een maand of 1, 2 of 3 spelen.
GL!
Helaas niet zo succes vandaag weer, iets van 400e in de W-Series Main, was wel een mooi toernooi dus jammer dat dat niet wat geworden is. Verder niet zo gek veel gespeeld, de $700 en $320 WCOOPs maar buiten 1 KO niet gecasht. Nu nog 1 turbootje op Winamax over, als ik die bust ga ik de mensen in het plaatselijke uitgaanscentrum maar eens lastig vallen. De Corona voorraad is weer aangevuld dus maar even kijken of we die weer kunnen opmaken.

Oorspronkelijk gepost door Gerardus
Geldt dat niet voor de meeste banen?ROEFLOL! Maar loonslaven zijn wel verzekerd van constante inkomen.
Ik formuleer het anders: is het niet frustrerend om lange avonden te spelen en ondertussen -4000 te staan? Ik ben echt benieuwd wat je eindbalans zal zijn na een maand of 1, 2 of 3 spelen.
GL!
Ik ben ook verzekerd van een constant inkomen.
En als je daar niet tegen kunt moet je een ander beroep gaan zoeken. Het is altijd leuker om te winnen maar niet tegen verliesdagen kunnen lijken me een uiterst slechte eigenschap voor een poker speler, maar ook voor een mens in het algemeen.
welk constant inkomen? krijg je vast inkomen van backer ofzo ? of meer als trol dat altijd 0 is en dus constant?
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Succes maar weer!Ben je die MTT's eigenlijk nooit eens zat? Lijkt me best taai om elke avond die lange games te spelen. Hoe hou je dat vol?
Om er verder op in te gaan, het is gewoon een baan natuurlijk. De één gaat 40 uur in de week nummers in een PC typen, de ander gaat 40 uur per week stenen in een weg leggen, of whatever. De meeste banen zijn nu eenmaal redelijk eenzijdig en er gaat veel tijd inzitten. Je moet poker, indien je het professioneel speelt, ook gewoon als baan zien en dan behoor je met die instelling ook gewoon goede uren te kunnen maken. Ik heb de afgelopen maanden best veel vrij genomen voor vakanties (Barcelona EPT gespeeld, aantal keer naar Nederland geweest, heel veel WK wijdstrijden gekeken en veel uitgegaan/strand etc.) Dat kan als je poker speelt, en dat is prachtig. maar dat betekent niet dat je vervolgens niet even een aantal maanden hard kan werken om het recht te zetten.
Ik ga de laatste maanden best redelijk, er is nog een lange weg om de make-up te clearen, laat staan om een leuke profit(cut) over te houden, maar het begin is er. Ik ben tevreden over mijn (A-)game de laatste tijd en denk dat ik het grootste deel van de tijd mijn A-Game speel. Het enige wat dan nog nodig is om winst te maken is een enorm volume, MTT poker is niet zo simpel als cashgames dat een winnende speler elk kwartaal geld gaat verdienen, dus moet je extra veel volume grinden om toch dichter bij je EV te komen. Verder heb je in MTTs gewoon te maken met swings van duizenden, tien duizenden en helaas in mijn geval zelfs tonnen. Dat is deels gekomen doordat ik een aantal foute beslissingen genomen heb (teveel tafels, ongefocust spelen, verkeerde gameselecting, en een aantal ingame leaks) maar grotendeels ook door puur variance, en dat is hard.
Dan kun je vervolgens zeggen, "ja verdorie wat een kutspel is het ook, ik ga maanden lang alleen maar zuipen op niets doen", maar dat lijkt me niet de meest gezonde instelling. Ik heb gewerkt aan de dingen die fout gingen, en die gaan nu stukken beter. Dan is het verder een kwestie van veel volume maken en/of hopen dat het een keer meezit als ik voor de zoveelste keer deep in een major ben. Dat tweede heb ik helaas niet in de hand, dat eerste wel.
Oorspronkelijk gepost door onmybike
welk constant inkomen? krijg je vast inkomen van backer ofzo ? of meer als trol dat altijd 0 is en dus constant?![]()
Ik krijg vast inkomen van mijn backer inderdaad.
Oorspronkelijk gepost door onmybike
welk constant inkomen? krijg je vast inkomen van backer ofzo ? of meer als trol dat altijd 0 is en dus constant?![]()
Ik krijg vast inkomen van mijn backer inderdaad.
ok sick, nice life
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk met dat zien als werk.
Ik zie het als een hele prestatie om zoveel uren te pokeren, maar dat heb ik inderdaad ook met elke andere baan. Zo zit ik uren naar wat grafieken te turen om te wachten op een tradesetup. Da's waarschijnlijk nog veel saaier
(al doe ik er natuurlijk ook wel andere dingen naast)
Ik vindt het raar dat iemand met jou pokerskills nog een backer nodig heeft.
Waarom speel je niet voor eigen rekening?
Oorspronkelijk gepost door jova23
Waarom speel je niet voor eigen rekening?
Een extra inkomen is altijd meegenomen, toch?
Oorspronkelijk gepost door Gerardus
Oorspronkelijk gepost door jova23
Waarom speel je niet voor eigen rekening?Een extra inkomen is altijd meegenomen, toch?
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Voor een beetje BRM is zoiets toch wel handig bij dergelijke buy-ins, denk ik.
handig sowieso, maar is maar de vraag of heel slim is om pro te gaan zonder dat je zelf rolled bent voor de stakes die speelt.
Denk dat die sowieso geen keus heeft om niet staked te spelen sinds make up.
Dat terzijde wat gaat het jullie aan wat iemand speelt en met wie zijn geld?
Bart houd hier alleen een blog bij met de toernooien die die speelt en laat wat handjes en alles zien en misschien zo nu en dan wat railfun.
GL Bart!